Problem z ESP Golf iv tdi PROSZĘ POMÓŻCIE

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Gulfik1999tdi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pn lis 20, 2017 19:55
Lokalizacja: Opatów

Problem z ESP Golf iv tdi PROSZĘ POMÓŻCIE

Post autor: Gulfik1999tdi » pn lis 20, 2017 20:05

Witam jestem nowy jeśli zły dział proszę o przeniesienie, problem dotyczy golf iv tdi 115km.
od 3 dni świeci sie kontrolka od esp ABS działa poprawnie . byłem u kolegi który posiada kompa i wyszły trzy błędy . i tu jest problem.
pozatym czytałem kilka tematów o tym ale nigdzie niema dosłownie gdzie możne być usterka lub temat zakończony bez odpowiedzi jestem zielony wiec proszę o pomoc. To pierwsza taka awaria od kupna samochodu

Obrazek



Awatar użytkownika
Garrison
Forum Master
Forum Master
Posty: 1450
Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 5F Xperience
Silnik: CZCA

Re: Problem z ESP Golf iv tdi PROSZĘ POMÓŻCIE

Post autor: Garrison » pn lis 20, 2017 21:33

Gulfik1999tdi pisze:Witam jestem nowy jeśli zły dział proszę o przeniesienie, problem dotyczy golf iv tdi 115km.
od 3 dni świeci sie kontrolka od esp ABS działa poprawnie . byłem u kolegi który posiada kompa i wyszły trzy błędy . i tu jest problem.
pozatym czytałem kilka tematów o tym ale nigdzie niema dosłownie gdzie możne być usterka lub temat zakończony bez odpowiedzi jestem zielony wiec proszę o pomoc. To pierwsza taka awaria od kupna samochodu

Obrazek
https://www.a3-club.net/forum/showthrea ... %B1d-01314" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.a3-club.net/forum/showthrea ... co-to-jest" onclick="window.open(this.href);return false;



Gulfik1999tdi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pn lis 20, 2017 19:55
Lokalizacja: Opatów

Problem z ESP Golf iv tdi PROSZĘ POMÓŻCIE

Post autor: Gulfik1999tdi » pn lis 20, 2017 21:48

Witaj i tak z tego nic nie moge zrozumieć. gdzie zacząć szukac przyczyny?



Awatar użytkownika
Garrison
Forum Master