Smarowanie prowadnic

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9197
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Smarowanie prowadnic

Post autor: wesol » sob sty 02, 2016 20:36

nowe nie maja smarowanego nic nawet w podwoziu co nie oznacza z ejest to dobre. My przy przegladach czy to corocznych czy nawet tych przedsprzedażnych smarowalismy wszelkie polaczenia gwintowew podwoziu. To w zasadzie nakaz wlasciciela aso opla w Szczecinie. Smarowalismy smarem takie gwinty jak dqunty na lacznikach stabilizatora, gwinty na koncowkach drazkow a nawet polaczenia gwintowe przewodow hamulcowych. Tym sposobem unikniesz problemow z ewnetualnym odkrecaniem tych polaczen w przyszlosci. Smarowalismy takze stozki w feldze pod sruby i same gwinty śrub do kół. Zaciski hamulcowe tak samo- prowadnice itd. Gdzies mam taki spray wurtha wlansie do hamulcow to moze wrzuce fotke.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

devastation
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob sie 02, 2014 21:40

Smarowanie prowadnic

Post autor: devastation » ndz sty 03, 2016 18:53

wiadomo, kto smaruje ten jedzie ale w tym konkretnym przypadku to sie nie sprawdza
posmarowane gumki i trzpienie powoduja piski w układzie hamulcowym i szybsze zuzywanie sie tarcz i klockow
ćwiczę temat od wielu lat, hamulce to moja domena i wiem co nie co ale i tak codziennie ucze sie czegos nowego


http://www.regeneracja-zaciski.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2824
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Smarowanie prowadnic

Post autor: bioly05011 » ndz sty 03, 2016 20:31

pierwsze słyszę że pomimo nasmarowania prowadnic szybciej zużyciu ulegają klocki lub tarcze :shock:


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

devastation
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob sie 02, 2014 21:40

Smarowanie prowadnic

Post autor: devastation » ndz sty 03, 2016 20:34

zaciski nie cofaja sie tak jak powinny a jak sie nie cofają to tra o tarcze, reszte juz wiesz
Ostatnio zmieniony ndz sty 03, 2016 20:44 przez devastation, łącznie zmieniany 1 raz.


http://www.regeneracja-zaciski.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Omek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: czw paź 26, 2006 21:01
Lokalizacja: Wronki
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ASV

Smarowanie prowadnic

Post autor: Omek » ndz sty 03, 2016 20:38

ciekawe co na to producent ?



devastation
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob sie 02, 2014 21:40

Smarowanie prowadnic

Post autor: devastation » ndz sty 03, 2016 20:42

nie smaruje prowadnic


http://www.regeneracja-zaciski.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Omek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: czw paź 26, 2006 21:01
Lokalizacja: Wronki
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ASV

Smarowanie prowadnic

Post autor: Omek » ndz sty 03, 2016 20:51

niby się nie smaruje, a tylne się smaruje, też tarcze i klocki się zużywają ?



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2824
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Smarowanie prowadnic

Post autor: bioly05011 » ndz sty 03, 2016 20:52

mam rozumieć że nic nie pomoże nasmarowanie tych prowadnic,podam Ci prosty przykład,w leonie szwagra pękła sprężyna,przy okazji nasmarowane prowadnice i tłoczek,po połowie roku zaświeciła sie kontrolka zużycia klocków no więc wymiana całego ukladu z czego tu co było nasmarowane klocków zostało pół a z drugiej strony prawie sama blacha,z czego prowadniki co były smarowane nadal lekko się przesuwaja, dodatkowo to że prowadniki będą nasmarowane nie znaczy że klocki nie będą lecialy jak tłoczek nie będzie sie cofał na tyle co potrzeba a co najlepsze przy ciezkim przesuwaniu prowadnic zużyciu ulega tylko i wyłącznie klocek zewnętrzny,a przy ciężkim cofaniu tłoczka oba pomimo że z prowadnic smar będzie kapał....


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

devastation
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob sie 02, 2014 21:40

Re: Smarowanie prowadnic

Post autor: devastation » ndz sty 03, 2016 20:55

Omek pisze:niby się nie smaruje, a tylne się smaruje, też tarcze i klocki się zużywają ?
tylny zacisk jest lżejszy od przedniego i nie ma takiego kłopotu jak z przodu


http://www.regeneracja-zaciski.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Omek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: czw paź 26, 2006 21:01
Lokalizacja: Wronki
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ASV

Smarowanie prowadnic

Post autor: Omek » ndz sty 03, 2016 20:57

ciekawe ?



devastation
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob sie 02, 2014 21:40

Re: Smarowanie prowadnic

Post autor: devastation » ndz sty 03, 2016 20:58

bioly05011 pisze:mam rozumieć że nic nie pomoże nasmarowanie tych prowadnic,podam Ci prosty przykład,w leonie szwagra pękła sprężyna,przy okazji nasmarowane prowadnice i tłoczek,po połowie roku zaświeciła sie kontrolka zużycia klocków no więc wymiana całego ukladu z czego tu co było nasmarowane klocków zostało pół a z drugiej strony prawie sama blacha,z czego prowadniki co były smarowane nadal lekko się przesuwaja, dodatkowo to że prowadniki będą nasmarowane nie znaczy że klocki nie będą lecialy jak tłoczek nie będzie sie cofał na tyle co potrzeba a co najlepsze przy ciezkim przesuwaniu prowadnic zużyciu ulega tylko i wyłącznie klocek zewnętrzny,a przy ciężkim cofaniu tłoczka oba pomimo że z prowadnic smar będzie kapał....
żeby wyeliminowac takie przypadłosci trzeba raz na 2-3 lata rozebrac zaciski
dokładnie je wyczyścic, przesmarowac, wymienic co trzeba i poskładac


http://www.regeneracja-zaciski.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

devastation
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob sie 02, 2014 21:40

Re: Smarowanie prowadnic

Post autor: devastation » ndz sty 03, 2016 20:59

Omek pisze:ciekawe ?
co w tym ciekawego hm ?


http://www.regeneracja-zaciski.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2824
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Smarowanie prowadnic

Post autor: bioly05011 » ndz sty 03, 2016 21:03

wydaję mi się a wręcz nie wydaje ,że jeszcze mało kolegodevastation, soli zjadłeś!!!


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

devastation
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob sie 02, 2014 21:40

Smarowanie prowadnic

Post autor: devastation » ndz sty 03, 2016 21:19

Kolego, z calym szacunkiem ale o hamulcach wiecej zapomniałem niz Ty przyswoiłes wiedzy w tej materii
jestem praktykiem od prawie 28 lat, moja wiedza nie wzieła sie od siedzenia przed kompem w kapciach


http://www.regeneracja-zaciski.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ Hamulcowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości