Cześć, mam problem z tylnymi bębnami u siebie w Jettcie A2, ogólnie po kupnie były słabe bardzo hamulce, na pierwszy ogień poszedł cały przód, zmieniony na wentylowane tarcze, zaczęło hamować, tył to po naciśnięciu hamulca wcale nie hamował, poodpowietrzałem i coś się poprawiło, bębny z tyłu są nowe, bo zaglądałem i mierzłem, szczęki też.
Tył nadal słaby, co zauważyłem po zdjęciu z bębna i naciśnięciu na hamulec, przy pierwszym oporze jaki czuć na pedale tył wogóle się nie rusza, dopiero jak się dociśnie w opór pedał to tył zaczyna blokować.
Co może być jeszcze przyczyną? Auto ma korektor siły hamowania na belce.
Dalej zapowietrzone czy coś jeszcze innego?
Przy odpowietrzaniu leciał już sam czysty płyn
Problem z tylnymi bębnami
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- PietrekSCI
- Mały gagatek
- Posty: 120
- Rejestracja: ndz gru 18, 2011 11:57
- Lokalizacja: Cieszyn
Problem z tylnymi bębnami
Było: Golf Mk2 1988 1.8RP, Jetta A2 1991 1.6PN, Seat Toledo 1L 1998 1.9 TDi AHU
Jest: E36 touring 1997 325tds, 307sw 2002hdi, Golf Mk3 1995 1.9TDI 1z
Jest: E36 touring 1997 325tds, 307sw 2002hdi, Golf Mk3 1995 1.9TDI 1z
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Problem z tylnymi bębnami
Zapieczone cylinderki,ale bardziej bym obstawiał na uszkodzony korektor.
Pamiętaj,że jak uniesiesz auto i koła tylne opadną,to korektor przymyka dopływ płynu do hamulców,więc nie sugeruj się słabszym hamowaniem z opadniętą tylną osią
Pamiętaj,że jak uniesiesz auto i koła tylne opadną,to korektor przymyka dopływ płynu do hamulców,więc nie sugeruj się słabszym hamowaniem z opadniętą tylną osią
- PietrekSCI
- Mały gagatek
- Posty: 120
- Rejestracja: ndz gru 18, 2011 11:57
- Lokalizacja: Cieszyn
Problem z tylnymi bębnami
Cylinderki wyglądają na nowe, korektor właśnie chyba jest objawem, bo jego wajha nie trzyma się na osi zupełnie bo przegniło.
Tak że zastanawiam się nad daniem dławików na pompę, np z Skody czy coś, zamiast tego nieszczęsnego korektora
Auto stoi na skręconym dość nisko gwincie
Tak że zastanawiam się nad daniem dławików na pompę, np z Skody czy coś, zamiast tego nieszczęsnego korektora
Auto stoi na skręconym dość nisko gwincie
Było: Golf Mk2 1988 1.8RP, Jetta A2 1991 1.6PN, Seat Toledo 1L 1998 1.9 TDi AHU
Jest: E36 touring 1997 325tds, 307sw 2002hdi, Golf Mk3 1995 1.9TDI 1z
Jest: E36 touring 1997 325tds, 307sw 2002hdi, Golf Mk3 1995 1.9TDI 1z
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Problem z tylnymi bębnami
A po co sobie życie utrudniać,skoro sprawny korektor na szrocie za 30 zł można kupić.PietrekSCI pisze: zastanawiam się nad daniem dławików na pompę, np z Skody czy coś, zamiast tego nieszczęsnego korektora
Ja ostatnio w moim mk3 zmieniałem bo lał i nie bawiłem się w przeróbki,tylko tak jak w książkach pisane.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości