Problem z tylnymi bębnami

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
PietrekSCI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: ndz gru 18, 2011 11:57
Lokalizacja: Cieszyn

Problem z tylnymi bębnami

Post autor: PietrekSCI » sob maja 23, 2015 15:31

Cześć, mam problem z tylnymi bębnami u siebie w Jettcie A2, ogólnie po kupnie były słabe bardzo hamulce, na pierwszy ogień poszedł cały przód, zmieniony na wentylowane tarcze, zaczęło hamować, tył to po naciśnięciu hamulca wcale nie hamował, poodpowietrzałem i coś się poprawiło, bębny z tyłu są nowe, bo zaglądałem i mierzłem, szczęki też.
Tył nadal słaby, co zauważyłem po zdjęciu z bębna i naciśnięciu na hamulec, przy pierwszym oporze jaki czuć na pedale tył wogóle się nie rusza, dopiero jak się dociśnie w opór pedał to tył zaczyna blokować.
Co może być jeszcze przyczyną? Auto ma korektor siły hamowania na belce.
Dalej zapowietrzone czy coś jeszcze innego?
Przy odpowietrzaniu leciał już sam czysty płyn


Było: Golf Mk2 1988 1.8RP, Jetta A2 1991 1.6PN, Seat Toledo 1L 1998 1.9 TDi AHU
Jest: E36 touring 1997 325tds, 307sw 2002hdi, Golf Mk3 1995 1.9TDI 1z

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Problem z tylnymi bębnami

Post autor: Michał_1977 » ndz maja 24, 2015 08:35

Zapieczone cylinderki,ale bardziej bym obstawiał na uszkodzony korektor.
Pamiętaj,że jak uniesiesz auto i koła tylne opadną,to korektor przymyka dopływ płynu do hamulców,więc nie sugeruj się słabszym hamowaniem z opadniętą tylną osią :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
PietrekSCI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: ndz gru 18, 2011 11:57
Lokalizacja: Cieszyn

Problem z tylnymi bębnami

Post autor: PietrekSCI » ndz maja 24, 2015 12:37

Cylinderki wyglądają na nowe, korektor właśnie chyba jest objawem, bo jego wajha nie trzyma się na osi zupełnie bo przegniło.
Tak że zastanawiam się nad daniem dławików na pompę, np z Skody czy coś, zamiast tego nieszczęsnego korektora
Auto stoi na skręconym dość nisko gwincie


Było: Golf Mk2 1988 1.8RP, Jetta A2 1991 1.6PN, Seat Toledo 1L 1998 1.9 TDi AHU
Jest: E36 touring 1997 325tds, 307sw 2002hdi, Golf Mk3 1995 1.9TDI 1z

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Problem z tylnymi bębnami

Post autor: Michał_1977 » pn maja 25, 2015 10:29

PietrekSCI pisze: zastanawiam się nad daniem dławików na pompę, np z Skody czy coś, zamiast tego nieszczęsnego korektora
A po co sobie życie utrudniać,skoro sprawny korektor na szrocie za 30 zł można kupić.
Ja ostatnio w moim mk3 zmieniałem bo lał i nie bawiłem się w przeróbki,tylko tak jak w książkach pisane.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ Hamulcowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości