Siemanko all! Czy jakiś światły człek wytłumaczy mi czym jest parametr podawany przy korektorach siły hamowania? Tak dla przykładu korektor ate w mk3 GTI ma parametr 8/4.
Jakies tam swoje domysły mam, ale chciałem je z kimś skonfrontować
Korektor siły hamowania- parametr
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- speeder
- Użytkownik
- Posty: 372
- Rejestracja: sob lut 12, 2005 21:02
- Lokalizacja: powiedzmy Krakow:-)
- Kontakt:
Korektor siły hamowania- parametr
moj mk3 GTI 20 jahre: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=223042&postdays=0&postorder=asc&start=0 zapraszam do oceny i komentowania :)
- darwaz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 982
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
- Kontakt:
Korektor siły hamowania- parametr
Jedyne co przychodzi do głowy to redukcja ciśnienia. Połowa ciśnienia na wyjściu względem wejścia. Wiem że korektory pod tarcze i pod bębny są inne. Bębny mają mniejszą skuteczność więc ciśnienie musi być redukowane o mniejszy współczynnik niż dla tarcz.
- speeder
- Użytkownik
- Posty: 372
- Rejestracja: sob lut 12, 2005 21:02
- Lokalizacja: powiedzmy Krakow:-)
- Kontakt:
Re: Korektor siły hamowania- parametr
Dokładnie o tym samym myślę, tylko czemu nie jest to uproszczone 2/1 to raz, a dwa to jest cis ci obala tą teorie, bojeśli mamy kolektor np 5/25 to by znaczyło że na wyjściu jest 5 razy większe ciśnienie?:D i są jeszcze dwie sprawy, czy to jest wartość dla maksymalnego ciśnienia, czy przy każdym ciśnieniu zawsze będzie taki stosunek? Tylko jak wtedy się to ma do regulacji ciśnienia w zależności od obciążenia?
Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
moj mk3 GTI 20 jahre: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=223042&postdays=0&postorder=asc&start=0 zapraszam do oceny i komentowania :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości