Swap hamulców z 280 na 288
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- kamillionaire
- Forum Master
- Posty: 1033
- Rejestracja: sob wrz 01, 2007 23:22
- Lokalizacja: SZCZECIN,TRZCIANKA
- Kontakt:
Swap hamulców z 280 na 288
Witam pytam Panów w temacie.
Mam golfa 4 kombi 05r 1,9tdi 101ps.Czy jest sens zakladać do niego hamulce z 2.3 v5 288.
Pytam bo za jaki czas chce wsadzac ASZ ale jeśli nawet tego nie zrobie czy jest to gra warta zachodu?
Mam golfa 4 kombi 05r 1,9tdi 101ps.Czy jest sens zakladać do niego hamulce z 2.3 v5 288.
Pytam bo za jaki czas chce wsadzac ASZ ale jeśli nawet tego nie zrobie czy jest to gra warta zachodu?
Sprzedam Skrzynie 1,6 16v z 98r przebieg 210tys.
MK1 Ea--->http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=472132
MK1 Ea--->http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=472132
Swap hamulców mk4
kamillionaire jeśli masz się bawić w 288 mm, co niesie za sobą również wymianę zwrotnic to wydaje mi się, że lepiej od razu iść w 312 mm.
Tarcze i klocki cenowo podobnie, zmianyh identyczne, a hamowanie jednak troszkę lepsze.
Tarcze i klocki cenowo podobnie, zmianyh identyczne, a hamowanie jednak troszkę lepsze.
. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .
-
- Forum Master
- Posty: 1182
- Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
- Lokalizacja: Bielsko
- kamillionaire
- Forum Master
- Posty: 1033
- Rejestracja: sob wrz 01, 2007 23:22
- Lokalizacja: SZCZECIN,TRZCIANKA
- Kontakt:
Swap hamulców z 280 na 288
A powiedzcie jakie mam w standardzie w mk4 moim??
A zestaw mam za free ogulnie
A zestaw mam za free ogulnie
Sprzedam Skrzynie 1,6 16v z 98r przebieg 210tys.
MK1 Ea--->http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=472132
MK1 Ea--->http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=472132
- ROBAL_26
- Gadatliwa bestia
- Posty: 734
- Rejestracja: ndz lip 20, 2014 18:50
- Lokalizacja: Karsibór k.Wałcza
Swap hamulców z 280 na 288
kamillionaire, robiąc swap hebli poprawisz sobie hamulce i co najważniejsze wyeliminujesz efekt krzywienia się tarcz ,co jest częstą przypadłością 280-tek
Był ATD 101KM 240NM jest ARL+ 185KM 371NM
Swap hamulców z 280 na 288
Dokładnie tak jak kolega pisze. Sam miesiąc temu kupiłem nowe tarcze 280. Po tygodniu już były pokrzywione. Zastanawiałem się właśnie czy idzie włożyć 288 ale kolega kamel rozwiał moje wątpliwości Jak masz możliwość zmiany przynajmniej na 288 to rób to bez zastanowienia. Tarcza ma już 3mm większą grubość.ROBAL_26 pisze:i co najważniejsze wyeliminujesz efekt krzywienia się tarcz ,co jest częstą przypadłością 280-tek
CZYSTA FURA JEŹDZI SZYBCIEJ !!!!!!!
TRAKTUJ LEWY JAK KIBEL. MUSISZ? WCHODZISZ, ROBISZ, WRACASZ!
Swap hamulców z 280 na 288
Proponuje nie bawic sie w 288 tylko od razu montowac 312, roznica miedzy 288, a 312mm jest ogromna, wiec od 280tki i to na 22mm bedzie jeszcze wieksza. Problem z malymi tarczami jest taki ze sie 2 x szybciej zuzywaja, wiec to zadna ekonomia kupic tanie tarcze 280x22 bo takie wytrzymuja max 60 tys, 312x25 polatasz spokojnie 100 tys km a koszt nie jest taki duzy, za 120-150zl mozna kupic dobre gladkie tacze 312x25. Niestety jezeli masz w serii 280x22 to wymiana jest troche kosztowniejsza bo nie tylko samo jarzmo, ale bylo juz na forum o tym z 1mln razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości