Mam problem w swojej O1. Niedawno jakieś 25 tys km temu wymieniałem tylne tarcze i klocki, 10 tys km temu robiłem regeneracje tylnych zacisków. Założyłem dodatkowo sprężynki odciągające linkę hamulca ręcznego od tarczy. Zauważyłem z po rozgrzaniu tarcz lubi mi popiskiwać prawy tylny klocek, a przy podniesieniu auta koło jest zablokowane, że trzeba użyć dużej siły by nim zakręcić. Natomiast gdy hamulce są zimne koło się kręci ale słychać lekki opór na klocku. Co mam zrobić aby po rozgrzaniu tarczy nie blokowało mi się tylne prawe koło. W lewym kole ten problem nie występuje.
Dodam tylko, że lewa linka hamulcowa jest nowa a prawa stara gdzie występuję ten problem.
Blokujące się tylne prawe koło po rozgrzaniu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Blokujące się tylne prawe koło po rozgrzaniu
rozbierz i sprawdz jak ruszysz dzwigienką,puścisz i tłoczek się cofa to zacisk ok, być może klocek zapieczony jest w jarzmie ,wyczyść powierzchnie którymi klocek dolega do jarzma,klocze powinien być luźny ta sama sytuacja z prowadnikami
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
Re: Blokujące się tylne prawe koło po rozgrzaniu
Mam dokładnie taki sam problem po wymianie hamulcy z tylnym prawym kołem ,po naciśnięciu pedała hamulca cylinderek odbija ,jarzmo wyczyściłem a problem nadal się powtarza ;/ Czy może byc wina tego że jest za dużo płynu hamulcowego ??
Blokujące się tylne prawe koło po rozgrzaniu
Ilość płynu nie ma tu nic do rzeczy. Chyba, że jest go za mało, to inna sprawa. Dźwigienka ręcznego chodzi Ci luźno? I tak jak wyżej, skoro po wymianie masz takie jaja, to sprawdź prowadnice. Do jarzma powinieneś mieś włożoną taką nierdzewną blaszkę, po której ślizga się klocek. Klocek nie ma prawa chodzić luźno w samym jarzmie bez prowadnic.
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Blokujące się tylne prawe koło po rozgrzaniu
klocek luźny w sensie takim by nie był taki zapieczony że nieraz młotkiem trzeba wybijać ,a tak wogóle po to jest sprężyna na nim, by po założemiu zacisku dopychał go do jarzma wtedy nie ma luzu ale z chwilą naciśniecia hamulca,bądź ręcznego i ponownym puszczeniu po cofnięciu tłoczka ,klocki miały możliwość cofnięcia się ale jak w jarzmie będzie zardzewiały ,zapieczony koło trzyma cały czas
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
Blokujące się tylne prawe koło po rozgrzaniu
Wymień linkę, albo zacisk nadaje się do wymiany.
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość