renowacja hamulcy, swap

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kamillr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw mar 27, 2014 21:56

renowacja hamulcy, swap

Post autor: kamillr » pn cze 30, 2014 20:43

Hej, witam wszystkich.

Zapewne jest tysiąc wątków o tej tematyce, ale nie potrafie ich znaleźć, więc jeśli już takie są proszę o podesłanie linków.

Posiadam golfa 2, jest to mój pierwszy golf i jestem lekko zielony w temacie hebli. Chcę odbudować całe hamulce, z przodu jest całość z G60 tzn zaciski i tarcze 280, tył bęben i belka z MK3 chcę zrobić z tyłu swap na jak największe tarcze, ale na 4śruby. A więc nasuwają się pytania:

- jakie zaciski na tył, z jakiego samochodu konkretnie? Z golfa 3 skoro jest belka z MK3? Z jakiego modelu?
- jakie tarcze na tył? z tego co się dowiedziałem to 226 największe?
- chcę kupić przewody w stalowym oplocie, w takim razie skoro jest belka z MK3 mam kupić na tył przewody do MK3?
- jaką pompe?

Z góry dzięki za odpowiedzi.
Pozdrawiam
Kamil



Gnolf
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: śr sty 27, 2010 18:40
Lokalizacja: Uk

renowacja hamulcy, swap

Post autor: Gnolf » pn cze 30, 2014 22:57

z 3 ,z 4,tarcze 226 bo wieksze mijaja sie z celem,musisz dobrze skonfigurowac pompe z serwem,przewody wyjda jak bedziesz mial konkretne zaciski,czeka cie dlugie lato :bigok:



kamillr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw mar 27, 2014 21:56

renowacja hamulcy, swap

Post autor: kamillr » wt lip 01, 2014 06:32

Dzięki za odpowiedź, tzn rozumiem, że
-zaciski z MK3 lub MK4 - jakiekolwiek czy tylko te z wersji na 4 śruby?
-tzn, że przewody do zacisku mk2 są inne niż np. mk3? Czym? Gwintem, wielkością łba?

Gnolf, ja tego składać nie będę, próbuje tylko skompletować wszystko.
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

renowacja hamulcy, swap

Post autor: jhosef » wt lip 01, 2014 09:15

Pasek B3 G60 miał z tyłu 239x10 przy 4x100.
Ale jest inne mocowanie jarzma.



Awatar użytkownika
Yarros
Zielony Varia(n)t
Zielony Varia(n)t
Posty: 495
Rejestracja: sob paź 11, 2008 22:41
Lokalizacja: Czernichów ok/Krakowa
Kontakt:

Re: renowacja hamulcy, swap

Post autor: Yarros » wt lip 08, 2014 00:51

Kupuj obojetnie jakie zaciski mk3 gt, gti, mk4, audi TT czy inne. Nie ma roznicy czy beda zaciski z rozstawu 4x100 czy 5x100
Potem kupujesz tarcze od mk3 4x100 (tarcza z piastą jest i łożysko w tarczy)

Pamietaj tez ze potrzebujesz czop pod montaż jarzm. Bo od bebnow nie pasuja.


Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk



kamillr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw mar 27, 2014 21:56

Re: renowacja hamulcy, swap

Post autor: kamillr » pn lip 14, 2014 15:01

Yarros pisze:Kupuj obojetnie jakie zaciski mk3 gt, gti, mk4, audi TT czy inne. Nie ma roznicy czy beda zaciski z rozstawu 4x100 czy 5x100
Potem kupujesz tarcze od mk3 4x100 (tarcza z piastą jest i łożysko w tarczy)

Pamietaj tez ze potrzebujesz czop pod montaż jarzm. Bo od bebnow nie pasuja.


Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Dzięki za konkretną odpowiedź, jeszcze jedno pytanie, jak sie mają przewody hamulcowe, gwinty są takie same w MK3 jak i MK2?



Awatar użytkownika
Yarros
Zielony Varia(n)t
Zielony Varia(n)t
Posty: 495
Rejestracja: sob paź 11, 2008 22:41
Lokalizacja: Czernichów ok/Krakowa
Kontakt:

renowacja hamulcy, swap

Post autor: Yarros » pn lip 14, 2014 19:06

Nie jestem w 100% pewny ale raczej tak.

Jak pomogłem daj "+" :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ Hamulcowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość