Witam
Po zmianie pompy hamulcowej na największą od T4 chyba 25,4 pedał hamulca zrobił się twardy lecz hamulce są bardzo słabe. Przy wymianie pompy zmieniłem serwo na takie od mk3 przy którym była pompa 22mm. Serwo jest szczelne bo po odłączeniu przewodu od kolektora ssącego schodzi ciśnienie z serwa. Dodam, że zaciski przednie zostały narazie seryjne pod tarcze 239mm a z tyłu są bębny. W planach jest zmiana na większe dlatego zacząłem od pompy. Zakupiłem ją nowa i czy może okazała się ona wadliwa? Układ odpowietrzony w 100%
zmiana pompy hamulcowej na większą- brak hamulców
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
zmiana pompy hamulcowej na większą- brak hamulców
to jest zle dobrany zestaw,szczegolnie przy malych tarczach na przodzie i bebnach z tylu,jak zalozysz wieksze tarcze na przodzie i tarcze z tylu, moze byc dobrze,moze byc tez tak ,ze po zlozeniu jest za maly skok jalowy pedalu hamulca i serwo jest nie w pelni wykorzystane
- Bula88
- Forum Master
- Posty: 1097
- Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
- Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
- Kontakt:
zmiana pompy hamulcowej na większą- brak hamulców
Gnolf, ale jeśli pompa by pracowała prawidłowo to chyba auto "dęba' by stawało? Wygląda jakby był zapowietrzony układ lecz to nie to.
zmiana pompy hamulcowej na większą- brak hamulców
niekoniecznie,sama pompa bez podcisnienia i akcji membrany nie zablokuje hamulcow,tu moze byc brak akcji serwa ze wzgledu na nieprawidlowy uklad popychacza z tlokiem pompy,robilem taki myk,probowalem zmniejszac skok jalowy pedalu hamulca poprzez zakladanie podkladek na styku popychacz z tlokiem pompy ,zle dobrana podkladka owszem skracala skok pedalu ale serwo nie bylo wtedy wydajne ,nie mowie ze napewno tak jest ale moze tu byc przyczyna,poza tym podstaw pompe 22 i zobacz czy jest to samo,
- Bula88
- Forum Master
- Posty: 1097
- Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
- Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
- Kontakt:
zmiana pompy hamulcowej na większą- brak hamulców
Tak zrobię, założę pompe 22 i myślę że powinna nawet sobie dać radę bo zakładam tarcze 256 na ori zacisku z mk3 więc powinno być ok. Rozbieram cale auto do malowania i chce się uporać z tym przed lakierowaniem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości