Nie mam tak u siebie bo udalo mi sie trafic jarzma ze sciro ale to sprawdzony mod. Nie wiem z jakich volvo to pasuje jeszcze. Chyba takie same sa w 244, ale nie wiem jakei silniki itp. Na pewno trzeba szukac z wersji z wentylowanymi tarczami. Ich rozstaw sie zgadza trzeba tylko powiekszyc otwory albo dac tulejki jak z omegi i dac rozgalezienie na przewod paliwa bo ten zacisk ma 2 wejscia bo tam 4 tloczki sa.andrew-ziom pisze:KamilDG, u siebie tak masz ?? jak tak może wiesz czy jest modelowo jakiś inne volvo ... bo mam nowe zaciski POJAZD: VOLVO » 240 Kombi (P245) » 2.0 117 KM
zaciski -hamulce P&P 256 ,golf1/sciro? a 280 zacisk opla
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Re: zaciski -hamulce P&P 256 ,golf1/sciro? a 280 zacisk opla
Re: zaciski -hamulce P&P 256 ,golf1/sciro? a 280 zacisk opla
Zakładam taki zestaw do mk1, ale chciałbym tarcze z rozstawem 5x100.
Czy tarcze np z vr6 różnią od g60 czymś oprócz rozstawu?
Czy tarcze np z vr6 różnią od g60 czymś oprócz rozstawu?
Re: zaciski -hamulce P&P 256 ,golf1/sciro? a 280 zacisk opla
KamilDG pisze:Tu temat o tych heblach:
http://scirocco.pl/phpBB3/viewtopic.php ... ilit=omegi" onclick="window.open(this.href);return false;
Na takiej samej zasadzie rozstawu podobnego pasuja tez 4tloczkowe zaciski z volvo 245 na tarczach 260 z rovera.
Witam, odgrzeje kotleta bo wpis ten mnie zainteresował.
ogolnie wszystko jest jasne, ale czy ktoś mógłby doprecyzować informację z jakiego konkretnie rovera te tarcze mają być ?? Z własnych poszukiwań doszedłem do wniosku że maja to być tarcze z rover 200/400 one maja rozstaw śrub 4x100 i średnicę 262mm. Ale otwór centrujący ma średnicę 64,2mm
Miejsce zabudowy: oś przednia
Średnica otworu centrującego [mm]: 64,2
Średnica [mm]: 262
Wysokość [mm]: 44,6
Grubość [mm]: 21
Ilość otworów [mm]: 4
Typ: wentylowana
w scirocco mam otwór VW czyli jakies ~57mm, co z tym fantem można zrobić ??
zaciski -hamulce P&P 256 ,golf1/sciro? a 280 zacisk opla
Witam.
posiadam zaciski z jarzmami girling z corrado pod tarcze 280mm
Chciał bym to zamontować do golfa mk1 tylko z tarczami wentylowanymi 256mm
Czy jeśli wymienie jarzma wszystko bedzie pasować?
Od czego te jarzma zakładać jak coś?
Ktoś coś poradzi co bede potrzebował?
posiadam zaciski z jarzmami girling z corrado pod tarcze 280mm
Chciał bym to zamontować do golfa mk1 tylko z tarczami wentylowanymi 256mm
Czy jeśli wymienie jarzma wszystko bedzie pasować?
Od czego te jarzma zakładać jak coś?
Ktoś coś poradzi co bede potrzebował?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 5#p6390175" onclick="window.open(this.href);return false;
zaciski -hamulce P&P 256 ,golf1/sciro? a 280 zacisk opla
Jak koniecznie chcesz tarcze 256 na froncie, to radzę użyć jarzm i zacisków z Opla/ Daewoo pod takie tarcze. Bo jarzma z Scirocco 16V to ciężki temat i zazwyczaj jak się pojawią to idą za konkretne pieniądze, tak więc szybciej i prościej wymieniony wyżej sposób plus do tego śruby według normy ISO 7379 o rozmiarze 12 DS x 12 LS o twardości 12.9.
zaciski -hamulce P&P 256 ,golf1/sciro? a 280 zacisk opla
Odgrzeje kotleta ale ktoś ogarnoł temat hamulców z volvo do końca?
Re: zaciski -hamulce P&P 256 ,golf1/sciro? a 280 zacisk opla
Kotlet znów odgrzany, ale niech będzie dla potomnych:) Ja ogarnąłem z Volvo u mnie co prawda w Polo 86c wygląda to tak z tarczą 256 z MKII. Faktem jest że lepsza by była tarcza ok 260 gdyż klocki są na samym końcu tarczy. Dystans mam 30mm i z luzem pakuję 14" (nawet udało się upchac szeroką stal 13" ale z b.małym et) teraz myślę coś nad 280mm i 4-tłokiPapLucH pisze:Odgrzeje kotleta ale ktoś ogarnoł temat hamulców z volvo do końca?
Jakby ktoś chciał mogę sprzedać ten zestaw z tarczmi, przejechane max 800km klocki Jurid. Propozycje PW
Było mkII AFN+ 198KM/381NM
Polo 86c KR ITB
Polo 86c KR ITB
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość