pedal hamulca twardy za drugim razem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: pt gru 09, 2011 17:41
Re: pedal hamulca twardy za drugim razem
Witam, sorka że odkopuje temat ale mam problem z hamulcami w Ibizie II a to prawie to samo co mk3 więc tak rok temu wymieniłem pompę hamulcową, tarcze, klocki, cylinderki w tyle i szczęki no i oczywiście płyn. Hamulce były jak brzytwa a ostatnio są dość słabe pedał po naciśnięciu pierwszym naciśnięciu opada prawie do podłogi a po 2 jest wyżej ale powoli opada i zatrzymuje się w tym miejscu co za pierwszym naciśnięciem. Nie mam pojęcia czy to serwo czy pompa proszę o podpowiedź.
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
pedal hamulca twardy za drugim razem
Wskazuje na pompę ale powinieneś sprawdzić stan szczęk sprawdzić czy nie ma wycieków w jakim stanie są przewody elastyczne jeśli wszystko okej proponuje dobrze odpowietrzyć układ po tym jeśli nie będzie poprawy pompa do wymiany.grubson993 pisze:Nie mam pojęcia czy to serwo czy pompa
pedal hamulca twardy za drugim razem
Poszukaj nieszczelności. Nawet prawie niezauważalna powoduje osłabienie hamulców. Dodatkowo sprawdź samoregulatory w bębnach czy się nie zacięły.
pedal hamulca twardy za drugim razem
witam forumowiczów
co do tematu, posiadam Audi A4 B5 1.6 99r., spotkało mnie coś podobnego - po przestanej nocy odpalając samochód rano wciskam hamulec a auto nadal jedzie tak jak by nie miało hamulca. Zdjąłem koła przednie i klocki hamulcowe są, po wciskaniu hamulca słychać w kabinie spod pedału hamulca syczenie, słuchając serwa w podszybiu też słychać takie samo syczenie, jadąc autem jak hamuje ściąga mnie lekko w lewo, ale to muszę go mocno wcisnąć, nadmieniam że płynu hamulcowego nie ubywa.
Co może być przyczyną usterki? serwo? jakaś pompka pod pedałem hamulca? nieszczelne wężyki, słabe ciśnienie?
Jakie mogą być przyczyny takiego zachowania hamulca?
co do tematu, posiadam Audi A4 B5 1.6 99r., spotkało mnie coś podobnego - po przestanej nocy odpalając samochód rano wciskam hamulec a auto nadal jedzie tak jak by nie miało hamulca. Zdjąłem koła przednie i klocki hamulcowe są, po wciskaniu hamulca słychać w kabinie spod pedału hamulca syczenie, słuchając serwa w podszybiu też słychać takie samo syczenie, jadąc autem jak hamuje ściąga mnie lekko w lewo, ale to muszę go mocno wcisnąć, nadmieniam że płynu hamulcowego nie ubywa.
Co może być przyczyną usterki? serwo? jakaś pompka pod pedałem hamulca? nieszczelne wężyki, słabe ciśnienie?
Jakie mogą być przyczyny takiego zachowania hamulca?
- mwillusionmw
- Ma gadane
- Posty: 220
- Rejestracja: pn lut 07, 2011 19:47
- Lokalizacja: Oleszno / Włoszczowa
pedal hamulca twardy za drugim razem
Witajcie, mam podobny problem co użytkownicy wyżej, hamulec za pierwszym razem jest bardzo dobrym, za drugim i trzecim twardnieje i jest bardzo słaby. Odpowietrzyłem pompę wg rad wyżej i jest trochę lepiej, zamierzam jutro odpowietrzyć jeszcze wszystkie 4 koła i zmienić płyn na nowy. Dręczy mnie tylko jedno, uciekł mi też płyn hamulcowy, tak że był poniżej minimum(dwa razy się tak zdarzyło w ciągu 2 miesięcy, a jeżdżę często).
Sprawdzałem dwa sposoby : pedał hamulca opada powoli po chwili, gdy odpalę silnik.
A ten drugi, to hamulec również stopniowo spada gdy go nacisnę i przytrzymam(ale nie zawsze).
Przypomniało mi się, że kiedyś za mną została jakaś czarna plama, ale oleju mam ile miałem, i płynu chłodniczego też,
Jeszcze mam taki problem, że gdy hamuję ostro to np. na lodzie przekręca mnie w lewo - gdzie szukać problemu, z tyłu w kołach(cylinderki), wydaje się że któraś strona mocniej działa i wpada w poślizg.
Sprawdzałem dwa sposoby : pedał hamulca opada powoli po chwili, gdy odpalę silnik.
A ten drugi, to hamulec również stopniowo spada gdy go nacisnę i przytrzymam(ale nie zawsze).
Przypomniało mi się, że kiedyś za mną została jakaś czarna plama, ale oleju mam ile miałem, i płynu chłodniczego też,
Jeszcze mam taki problem, że gdy hamuję ostro to np. na lodzie przekręca mnie w lewo - gdzie szukać problemu, z tyłu w kołach(cylinderki), wydaje się że któraś strona mocniej działa i wpada w poślizg.
- bartos 2008
- Mały gagatek
- Posty: 119
- Rejestracja: pn wrz 29, 2008 16:25
- Lokalizacja: jarosłaVWiec
pedal hamulca twardy za drugim razem
witam
przerabiałem właśnie temat twardego hamulca. U mnie było dokładnie to samo o czym piszą inni wcześniej.
Ja wymieniłem pompę vacu i prawie wszystkie wężyki ciśnieniowe. parę groszy w motoryzacyjnym kosztowały, ale pompa 100 PLN pochłonęła lepsze to od 670 PLN za nową.
wszystko wróciło do normy, a dodam że nie musiałem nic odpowietrzać, miałem obawy ale jest dobrze.
taka wskazówka dla innych przerabiających temat twardego hamulca.
przerabiałem właśnie temat twardego hamulca. U mnie było dokładnie to samo o czym piszą inni wcześniej.
Ja wymieniłem pompę vacu i prawie wszystkie wężyki ciśnieniowe. parę groszy w motoryzacyjnym kosztowały, ale pompa 100 PLN pochłonęła lepsze to od 670 PLN za nową.
wszystko wróciło do normy, a dodam że nie musiałem nic odpowietrzać, miałem obawy ale jest dobrze.
taka wskazówka dla innych przerabiających temat twardego hamulca.
[img]http://images48.fotosik.pl/34/7a8361a264f9111a.jpg[/img]
pozdrowionka
pozdrowionka
- bartos 2008
- Mały gagatek
- Posty: 119
- Rejestracja: pn wrz 29, 2008 16:25
- Lokalizacja: jarosłaVWiec
pedal hamulca twardy za drugim razem
dodam jeszcze że przy nieszczelności zauważyłem że silnik tak jakby "twardo" gaśnie. Można to sobie porównać poprzez zgaszenie silnika nie kluczykiem a poprzez naciśnięcie egr, wcisnąć ten pręcik co wchodzi do gruszki. wiem że niezbyt jasno tłumaczę ale taki sposób pokazał mi mechanik.
[img]http://images48.fotosik.pl/34/7a8361a264f9111a.jpg[/img]
pozdrowionka
pozdrowionka
pedal hamulca twardy za drugim razem
to nie egr a klapa gaszaca. EGR to taki ufo u gory.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- vwer2
- Sprzedawca
- Posty: 228
- Rejestracja: pt lis 21, 2008 12:12
- Lokalizacja: *Dolny Śląsk - Wrocław*
- Kontakt:
pedal hamulca twardy za drugim razem
A zmierzyłeś jakie masz podciśnienie ?
TECH-AUTO MECHANIKA POJAZDOWA ELEKTRONIKA . WULKANIZACJA Komputerowe wyważanie kół. VAG WROCŁAW
tel. 694 379 076
Części z demontażu Golf 4 Octavia Polo 9 N
tel. 694 379 076
Części z demontażu Golf 4 Octavia Polo 9 N
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: czw sty 19, 2012 15:39
Re: pedal hamulca twardy za drugim razem
Witam. Ja o tematu się przypne. Posiadam Golfa 2 TD. Mam problem z hamulcami. A mianowicie padał hamulca jest bardzo miękki i prawie nie hamuje. Na wyłączonym silniku kiedy pompuje to padał robi się twardy i nie opada. Kiedy odpada to wpada niemal do podłogi. Dodam też że hamulce w moim golfie nie są jakieś dobre. Klocki oki. Tył trochę w gorszym stanie. Powiem jeszcze taki objaw że odpowietrzylem hamulce i przez jakiś czas było lepiej. Ale po tygodniu jest to samo. Proszę doradzcie mi od czego zacząć poszukiwania przyczyny. Bo nie chce wydać kasy niepotrzebnie.
pedal hamulca twardy za drugim razem
witam mam problem z moim mk1 1.6 gtd a mianowicie pedał hamulca jak wkręce silnik na obroty to za pierwszym razem jest ok a gdy nacisne 2 raz to jest twardy ze ciezko sie zatrzymaci tak jest za kazdym razem jak wkrece go na obroty.uklad jest po wymianie cylinderkow z tyłu wymianie plynu ham. pompy vacum i odpowietrzeniu całego układy. wcześniej było tak samo.ktoś mowił mi ze to moze byc serwo ale chciałbym byc pewiem.ewentualnie jesli jest to serwo to moze ktoś zna sklep w którym moge dostac nowe lub 100 % sprawne uzywane.
ps, firma z wrocławia która sie ogłasza ze posiada wszystkie cześci do vw od roku 1949-2013 to kit.mowią ze nie posiadaja wszystkich tylko wiekszość czesci do vw.
ps, firma z wrocławia która sie ogłasza ze posiada wszystkie cześci do vw od roku 1949-2013 to kit.mowią ze nie posiadaja wszystkich tylko wiekszość czesci do vw.
pedal hamulca twardy za drugim razem
Witam! W ostatnich kilku tygodniach miałem problemy z hamulcami. Po naciśnięciu pedału hamulca za drugim i trzecim razem był coraz twardszy oraz przy gaszeniu samochodu trząchało silnikiem. Przyczyną był plastikowy wężyk podciśnienia od pompy vacum do serwa.
http://zapodaj.net/4dd3a149b9ab9.jpg.html
Nowy przewód plastikowy podobno tylko w serwisie - koszt ok. 120 zł
Wężyk plastikowy zastąpiłem grubym, sztywnym gumowym o grubości ścianki 3 mm, średnicy wewnętrznej 9,5 mm, długości 20 cm.
http://zapodaj.net/8264e3b74eff6.jpg.html
http://zapodaj.net/117f3f0185707.jpg.html
http://zapodaj.net/9b4692b3e1259.jpg.html
Czy to jest dobre rozwiązanie bo po konsultacji z dwoma mechanikami usłyszałem, że gumowy przewód może się zassać. Jak narazie wszystko jest ok. Co o tym myślicie, jest to bezpieczne? Proszę o opinię specjalistów.
http://zapodaj.net/4dd3a149b9ab9.jpg.html
Nowy przewód plastikowy podobno tylko w serwisie - koszt ok. 120 zł
Wężyk plastikowy zastąpiłem grubym, sztywnym gumowym o grubości ścianki 3 mm, średnicy wewnętrznej 9,5 mm, długości 20 cm.
http://zapodaj.net/8264e3b74eff6.jpg.html
http://zapodaj.net/117f3f0185707.jpg.html
http://zapodaj.net/9b4692b3e1259.jpg.html
Czy to jest dobre rozwiązanie bo po konsultacji z dwoma mechanikami usłyszałem, że gumowy przewód może się zassać. Jak narazie wszystko jest ok. Co o tym myślicie, jest to bezpieczne? Proszę o opinię specjalistów.
pedal hamulca twardy za drugim razem
jak twardy ten waz cyzli zbrojony to nei ma prawa zassac. Mozna taki stosowac. Ten stary pewnie pękł przy samym koncu co nie?? Trzbe abylo dziad podgrzac i nasunac nieco dalej i jeszcze polatalby.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
pedal hamulca twardy za drugim razem
Dzięki za opinię, tak, ta rurka popękała z dwóch stron i jak bym po obu stronach obciął po 1,5 cm to nie wiem czy dało by się ją nałożyć, dlatego wolałem wymienić.
Na tym filmiku:
https://www.youtube.com/watch?v=QvxqV3b-3vI
pokazane jest, że podciśnienie jest stałe po kilku sekundach od uruchomienia silnika. Czy podczas jazdy przy większych obrotach te podciśnienie się zwiększa? Można to sprawdzić VAGiem? Wie ktoś? Chodzi o to by mi nie zassało przy 200 km/h .
Na tym filmiku:
https://www.youtube.com/watch?v=QvxqV3b-3vI
pokazane jest, że podciśnienie jest stałe po kilku sekundach od uruchomienia silnika. Czy podczas jazdy przy większych obrotach te podciśnienie się zwiększa? Można to sprawdzić VAGiem? Wie ktoś? Chodzi o to by mi nie zassało przy 200 km/h .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości