Kevlar na ori tarcze sprzęgła

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

log.ini
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pn sty 18, 2010 00:00
Lokalizacja: Ostrołęka (Czerwin)

Kevlar na ori tarcze sprzęgła

Post autor: log.ini » ndz lis 27, 2016 10:46

Witam, moje autko posiada silnik axr podkrecony do 135km i 312nm. Po jakimś czasie od chipa zaczęło się ślizgać sprzęgło na 4 i 5 biegu. Jeżeli auto jest zimne uslizg sprzęgła nie występuje ale jak już jest ciepłe to nie da się wykorzystać mocy. Podczas uslizgu obroty dość gwałtownie rosną do około 2600obr wskazówka stoi na tychze obrotach a auto wolniej przyspiesza. Koło dwumasowe w porządku, pomyślałem żeby obić oryginalną tarcze sprzęgła kevlarem. Robił ktoś taki zabieg? Uslizg sprzęgła nie będzie występował? Jednomasy nie chce ponieważ nie planuje więcej podnosić moc a i moja aktualna dwumasa jest w dobrym stanie. Z góry dzięki za odpowiedzi.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14608
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Kevlar na ori tarcze sprzęgła

Post autor: Michał_1977 » ndz lis 27, 2016 14:39

log.ini pisze:silnik axr podkrecony do 135km i 312nm
Do takiej mocy,wystarczy założyć ori sprzęgło,nie trzeba kevlaru. Oczywiście możesz nabić kevlarem za 150zł,ale zastanów się,jak długo wytrzyma Twój obecny docisk lub kolano. Docisk ma to do siebie,że im bardziej wypracowany,tym ciężej pracuje. Zamontujesz tarczę z kevlarem,a za pół roku znów będziesz zdejmował skrzynię,bo docisk padnie. Nie można też wykluczyć,że docisk już teraz ma dosyć i po części z jego winy dochodzi do uślizgów.

Ja nabijałem kevlarem tarczę z ASZ,ale kultura jej pracy,zwłaszcza gdy silnik zimny,jest okropna. Ciężko jest ruszyć łagodnie. Auto przy ruszaniu potrafi zgasnąć. Strasznie szarpie.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

log.ini
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pn sty 18, 2010 00:00
Lokalizacja: Ostrołęka (Czerwin)

Kevlar na ori tarcze sprzęgła

Post autor: log.ini » ndz lis 27, 2016 15:44

Po tym co piszesz chyba odpuszczę kewlar skoro oryginalne okładziny dadzą radę przy takim nm.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ Napędowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości