wibracje

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Omek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: czw paź 26, 2006 21:01
Lokalizacja: Wronki
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ASV

wibracje

Post autor: Omek » czw maja 26, 2016 11:30

u mnie jeśli chodzi o sprzęgło to nic nie puka przy gaszeniu, ani nie mam problemów z biegami jedynie to tylko lekko czuć szarpanie przy ruszaniu



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

wibracje

Post autor: Michał_1977 » czw maja 26, 2016 19:08

Omek pisze: czuć szarpanie przy ruszaniu
Jak 2masa rozwalona i lata jak żyd po pustym sklepie,to i szarpać będzie :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Omek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: czw paź 26, 2006 21:01
Lokalizacja: Wronki
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ASV

wibracje

Post autor: Omek » czw sie 11, 2016 22:00

A wiec jestem po wymianie kompletnego sprzęgła i przegubów wewnętrznych i można powiedzieć ze nie ma żadnej poprawy, wibracje nadal są , najmocniej czuć od prędkości 120
na piątym biegu, ponad 1700 pln wyrzucone w błoto masakra.



Awatar użytkownika
Brago
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: ndz lis 01, 2015 13:19
Lokalizacja: Łódź

wibracje

Post autor: Brago » pt sie 19, 2016 13:17

To teraz spróbuj z kołami, może to wyważanie.. Głupio jeśli nie sprawdziłeś tego. Poszukaj tam przyczyny.



Awatar użytkownika
Omek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: czw paź 26, 2006 21:01
Lokalizacja: Wronki
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ASV

wibracje

Post autor: Omek » pt sie 19, 2016 20:43

Koła, półosie itd, wszystko to było oczywiście na początku



Awatar użytkownika
Omek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: czw paź 26, 2006 21:01
Lokalizacja: Wronki
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ASV

wibracje

Post autor: Omek » ndz sie 21, 2016 11:04

nikt nie ma pomysłu ?



Awatar użytkownika
Brago
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: ndz lis 01, 2015 13:19
Lokalizacja: Łódź

wibracje

Post autor: Brago » ndz sie 21, 2016 12:37

Niestety. A co na to mówią mechanicy miejscowi?



Awatar użytkownika
Omek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: czw paź 26, 2006 21:01
Lokalizacja: Wronki
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ASV

wibracje

Post autor: Omek » ndz sie 21, 2016 12:56

nie byłem, bo sam jestem mechanikiem, wymieniałem chyba już wszystko, łożyska przednich kół ,piasty , przeguby napędowe wszystkie, sprawdzane półosie, kompletne sprzęgło, wszystkie końcówki drążków, tarcze hamulcowe z klockami ,łożyska kolumn Macphersona z gumami, sprawdza maglownica , wymienione wszystkie poduszki silnika na originale z aso ,
geometria przedniego zawieszenia, koła z oponami, sprawdzone amortyzatory przednie mają 70 % tylne 55 %.



Awatar użytkownika
Omek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: czw paź 26, 2006 21:01
Lokalizacja: Wronki
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ASV

wibracje

Post autor: Omek » wt sie 23, 2016 20:42

A może nastawnik ? bo już mam brak pomysłów



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

wibracje

Post autor: Michał_1977 » śr sie 24, 2016 06:17

Omek pisze:A wiec jestem po wymianie kompletnego sprzęgła i przegubów wewnętrznych i można powiedzieć ze nie ma żadnej poprawy, wibracje nadal są
Ja wcześniej pisałem,że winę ponosiła 2masa,a nie sprzęgło :bajer:
Omek pisze:A może nastawnik ?
Nie.

Półosią gdzieś nie przyrżnąłeś? Może ugięta?

Podnieś auto,odpal i zasymuluj jazdę z tą prędkością. Druga osoba niech słucha i obserwuje od spodu.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Omek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: czw paź 26, 2006 21:01
Lokalizacja: Wronki
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ASV

wibracje

Post autor: Omek » śr sie 24, 2016 17:41

moja pomyłka, miałem napisać że została wymieniona również dwumasa. Półosie sprawdzone średnicówka są proste :-(



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

wibracje

Post autor: Michał_1977 » śr sie 24, 2016 21:34

Omek pisze: Półosie sprawdzone średnicówka są proste
Jak średnicówką? :shock: Co Ty pleciesz? :-)
Na wyważarkę do wałów trzeba lub na tokarkę przynajmniej i czujnikiem zegarowym sprawdzić.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Omek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: czw paź 26, 2006 21:01
Lokalizacja: Wronki
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ASV

wibracje

Post autor: Omek » śr sie 24, 2016 21:45

nie tak ostro ! powiedziałem średnicówką miałem na myśli takie coś
http://mastertools.pl/index.php?p863,sr ... m-50-160mm



Awatar użytkownika
Omek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: czw paź 26, 2006 21:01
Lokalizacja: Wronki
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ASV

wibracje

Post autor: Omek » śr sie 24, 2016 21:47

trochę pokory i zrozumienia drugiego człowieka.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ Napędowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości