wibracje

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Omek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: czw paź 26, 2006 21:01
Lokalizacja: Wronki
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ASV

wibracje

Post autor: Omek » pn maja 16, 2016 00:28

Witam !
Dzisiaj jadąc autostradą, zauważyłem że przy prędkości 110 wzwyż podczas przyspieszania czuć wibracje, co by to mogło oznaczać Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
Brago
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: ndz lis 01, 2015 13:19
Lokalizacja: Łódź

Re: wibracje

Post autor: Brago » śr maja 18, 2016 09:59

Moze wjechales na linie oddzielajace pasy/pobocze? :D

Gdzie byly konkretnie te wibracje? Jesli glownie na kierownicy to masz slabo lub w ogole nie wywazone kola. Pozdrawiam .



Awatar użytkownika
Omek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: czw paź 26, 2006 21:01
Lokalizacja: Wronki
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ASV

wibracje

Post autor: Omek » śr maja 18, 2016 15:38

wibracje czuć na kierownicy tylko podczas przyspieszania, po osiągnięci danej prędkości jest dobrze



Awatar użytkownika
Brago
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: ndz lis 01, 2015 13:19
Lokalizacja: Łódź

wibracje

Post autor: Brago » czw maja 19, 2016 12:17

No to stawiam na któryś przegub. Nic innego mi nie przychodzi do głowy, no chyba że to pół oś ale prędzej to pierwsze..



Awatar użytkownika
Omek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: czw paź 26, 2006 21:01
Lokalizacja: Wronki
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ASV

wibracje

Post autor: Omek » czw maja 19, 2016 18:42

zewnętrzny czy wewnętrzne ?



Awatar użytkownika
Brago
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: ndz lis 01, 2015 13:19
Lokalizacja: Łódź

wibracje

Post autor: Brago » czw maja 19, 2016 22:56

Wewnętrzny.



Awatar użytkownika
Omek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: czw paź 26, 2006 21:01
Lokalizacja: Wronki
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ASV

wibracje

Post autor: Omek » pt maja 20, 2016 06:40

a jak to sprawdzić czy jest jakaś tolerancja ? słyszałem opinie że możne smaru nie być , ale gumy są dobre



Awatar użytkownika
Brago
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: ndz lis 01, 2015 13:19
Lokalizacja: Łódź

wibracje

Post autor: Brago » pt maja 20, 2016 22:46

To zewnętrzne się sprawdza. Guma która chroni przegub. Ona się nazywa jakoś `manszeta`, i ona jest gumowa i trzyma smar, żeby Ci się przegub nie zatarł. Robiłem u siebie z pół roku temu to właśnie bo mi pękła.

Nie mam pojęcia jak się sprawdza wewnętrzne przeguby ale jak nie wiesz i nie chcesz kombinować to mechanik Ci to sprawdzi.
Ostatnio zmieniony pn sty 16, 2017 22:48 przez Brago, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

wibracje

Post autor: Michał_1977 » śr maja 25, 2016 06:15

Ja w Octavii 1 musiałem zmienić 2masę,żeby takie wibracje znikły :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Omek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: czw paź 26, 2006 21:01
Lokalizacja: Wronki
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ASV

wibracje

Post autor: Omek » śr maja 25, 2016 21:59

objawy były tylko podczas przyspieszania ?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

wibracje

Post autor: Michał_1977 » śr maja 25, 2016 22:03

Omek pisze:objawy były tylko podczas przyspieszania ?
Tak.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Omek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: czw paź 26, 2006 21:01
Lokalizacja: Wronki
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ASV

wibracje

Post autor: Omek » śr maja 25, 2016 22:09

a to mnie Pan pocieszył.



Awatar użytkownika
Omek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: czw paź 26, 2006 21:01
Lokalizacja: Wronki
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ASV

wibracje

Post autor: Omek » śr maja 25, 2016 22:12

ale jak to sprawdzić aby mieć pewność w 100 %



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

wibracje

Post autor: Michał_1977 » czw maja 26, 2016 08:19

Omek pisze:ale jak to sprawdzić aby mieć pewność w 100 %
Na 100%,to będziesz wiedział po wyjęciu,a teraz wszystko co uczynisz,będzie domysłem,przypuszczeniem,sugestią,czy jak tam jeszcze inaczej można nazwać :-)
Wali w jej okolicach przy gaszeniu? Najcxzęściej jest takie TUK,Tuk,tuk...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ Napędowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości