Jaki ślimak prędkościomierza do skrzyni CHD?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Jaki ślimak prędkościomierza do skrzyni CHD?
Czy ktoś może mi podpowiedzieć jaki ślimak prędkościomierza dobrać do skrzyni CHD? Numer, kolor, ilość zębów - cokolwiek... Jeden jedyny, który znalazłem przypadkiem, przekłamywał prędkość o 10kmh w górę.
Licznik (o ile to istotne) wyskalowany do 260kmh GTI.
Licznik (o ile to istotne) wyskalowany do 260kmh GTI.
Powoly, bo się rozpierdoly...
Jaki ślimak prędkościomierza do skrzyni CHD?
W MK2 występowały tylko 2 rodzaje tych ślimaków:
16 zębów - 171 957 821 A
15 zębów - 171 957 821 B
16 zębów - 171 957 821 A
15 zębów - 171 957 821 B
Jaki ślimak prędkościomierza do skrzyni CHD?
To jak to było rozwiązywane, gdy było kilka różnych prędkościomierzy - indeksów prędkości i wyskalowania prędkościomierza?
Powoly, bo się rozpierdoly...
Jaki ślimak prędkościomierza do skrzyni CHD?
Tak właśnie, inne ślimaki były do benzyny i diesla. W benzynie czerwone, w dieslach białe chyba. Za rozbieżność w prędkości odpowiadają też opony. Wydaje mi się, czy CHD w serii były w dieslach?
Jaki ślimak prędkościomierza do skrzyni CHD?
Czyli we wszystkich skrzyniach jakie były w mk2 były tylko dwa ślimaki z podziałem na diesel/benzyna? W takim razie jutro jadę na szrot po biały ślimak, bo u siebie mam czerwony
Z tego co wiem, a nie wiem, to CHD szła z silnikami AAZ
W sumie przy okazji, mam pytanie. Czy są jakieś dłuższe skrzynie? CHD i 4T są praktycznie identyczne, a to niby najdłuższe skrzynie. A u mnie przy 3 tysiącach obrotów mam 100kmh... Żeby mieć normalną prędkość przeprawową, to muszę cisnąć ciągle 4-4,5 tysiąca obrotów, a to łeb pęka po 20km (wydech przelot...).
Z tego co wiem, a nie wiem, to CHD szła z silnikami AAZ
W sumie przy okazji, mam pytanie. Czy są jakieś dłuższe skrzynie? CHD i 4T są praktycznie identyczne, a to niby najdłuższe skrzynie. A u mnie przy 3 tysiącach obrotów mam 100kmh... Żeby mieć normalną prędkość przeprawową, to muszę cisnąć ciągle 4-4,5 tysiąca obrotów, a to łeb pęka po 20km (wydech przelot...).
Powoly, bo się rozpierdoly...
Jaki ślimak prędkościomierza do skrzyni CHD?
Co? Może jeszcze na 5-tym biegu? Ja mam u siebie ATH i na 5-tce przy 2k mam ponad 80 km/h. Przy 3k to już koło 120 km/h. Czy to aby na pewno CHD?
EDIT:
A z tego co widzę to obie skrzynie mają identyczne przełożenia. Wyjścia są 2, albo nie masz CDH, tylko coś innego, albo tylko obudowę z CHD a bebechy z krótszej
EDIT:
A z tego co widzę to obie skrzynie mają identyczne przełożenia. Wyjścia są 2, albo nie masz CDH, tylko coś innego, albo tylko obudowę z CHD a bebechy z krótszej
Jaki ślimak prędkościomierza do skrzyni CHD?
a i liczniki w golfach przekłamują o równą 10. Sprawdzane z nawigacją
Jaki ślimak prędkościomierza do skrzyni CHD?
To ciekawe, bo mój poprzedni mk2 pokazywał bardzo dobrze.
A jak zmienilem licznik z indeksu 935 na 950 to zaczął zawyżać o 10
A jak zmienilem licznik z indeksu 935 na 950 to zaczął zawyżać o 10
Powoly, bo się rozpierdoly...
Jaki ślimak prędkościomierza do skrzyni CHD?
I jak Ty chcesz mieć dokładny pomiar prędkości zmień ślimak na biały z diesla i daj znać czy pomogłoA jak zmienilem licznik z indeksu 935 na 950 to zaczął zawyżać o 10
Jaki ślimak prędkościomierza do skrzyni CHD?
Ale to w poprzednim mk2 W tym nawet nie wiem jaki powinien być indeks prędkości licznika, bo mam silnik od mk3, skrzynię od mk2 i tak dalej
Byłem na szrocie, dałem młodemu do wyciągnięcia ślimak, a sam poszedłem demontować jakieś kable i oczywiście ślimak został w skrzyni... Także poszukiwania trwają
Byłem na szrocie, dałem młodemu do wyciągnięcia ślimak, a sam poszedłem demontować jakieś kable i oczywiście ślimak został w skrzyni... Także poszukiwania trwają
Powoly, bo się rozpierdoly...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości