Panowie obszukałem forum i nigdzie nie znalazłem odpowiedzi więc piszę.
Ostatimi czasy robiłem sprzęgło. Strasznie się osiepałem żeby wyciągnąć i założyć skrzynię... Teraz wysypała mi się skrzynia. I chciałbym uniknąć męczarni z siepaniem.
A dlaczego? U mnie w silniku 2.0 założona jest skrzynia typu 020. I mocowanie wewnętrznego prawego przegubu deczko "zachodzi" za koło zamachowe. Takim oto sposobem nie idzie po prostu odciągnąć skrzyni w lewo od silnika. Czy jest jakiś prosty sposób na wyjęcie skrzyni? Jakieś obrócenie jej i wtedy po skosie albo coś?
Wiadomo że półośki odkręcone i lewy mcperson ze zwrotnicą wyjęty, oraz blaszki (ta pod spodem i z tyłu silnika) osłaniające zamach odkręcone.
Ściągnięcie skrzyni biegów
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Ściągnięcie skrzyni biegów
Podobny problem jest tu. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=141&t=489408" onclick="window.open(this.href);return false;
Trzeba obrócić nieco skrzynię i trochę nią po manewrować wtedy wychodzi. Tak na marginesie dodam że nie trzeba odkręcać zwrotnicy, nawet koła nie trzeba odkręcać. Lewą półoś da się wymontować "na kołach" a prawą wystarczy odkręcić od skrzyni.
Trzeba obrócić nieco skrzynię i trochę nią po manewrować wtedy wychodzi. Tak na marginesie dodam że nie trzeba odkręcać zwrotnicy, nawet koła nie trzeba odkręcać. Lewą półoś da się wymontować "na kołach" a prawą wystarczy odkręcić od skrzyni.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Ściągnięcie skrzyni biegów
KoguT, odsuwasz nieco skrzynię,żeby zeskoczyła z kołków ustalających.Następnie obracasz skrzynię,żeby dyfer poszedł nieco do góry i zaczynasz odchylać ją od strony zderzaka.Jak już ją odchylisz,to wtedy ciągniesz ją od strony grodzi,zabierak spokojnie ominie zamach i skrzynia wyjdzie bez problemów.
Oczywiście wymagane jest ustawienie silnika na odpowiedniej wysokości.Ja mam zrobiony specjalny wieszak z śrubą rzymską i od góry reguluję sobie dowolną wysokość silnika.
Z tyłu przy zabieraku jest taka mała blaszka przykręcona jedną śrubką.Trzeba ją odkręcić!
Oczywiście wymagane jest ustawienie silnika na odpowiedniej wysokości.Ja mam zrobiony specjalny wieszak z śrubą rzymską i od góry reguluję sobie dowolną wysokość silnika.
Z tyłu przy zabieraku jest taka mała blaszka przykręcona jedną śrubką.Trzeba ją odkręcić!
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- CzapCzap
- Gadatliwa bestia
- Posty: 830
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 23:53
- Lokalizacja: Athlone
- Kontakt:
Re: Ściągnięcie skrzyni biegów
Ja wlozylem skrzynie na miejsce tak zeby byla luzna jeszcze ( po to by miec miejsce na wsadzenie flanszy gdyz nie luzowalem zawieszenia z prawej strony i polos troche przeszkadza we wlozeniu flanszy) , wsadzilem flansze w swoje miejsce i dopiero wtedy skrzynie przykleilem do silnika, wzialem dlugi wkretak, zaparlem gdzies chyba o silnik i o ta flansze , i moglem juz dokrecic srube flanszy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość