Plastiki lewarka - biegi nie wchodzą

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Toshiba
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 856
Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
Lokalizacja: CeeLI / CeWu
Kontakt:

Plastiki lewarka - biegi nie wchodzą

Post autor: Toshiba » pn gru 17, 2012 19:37

Cześć wszystkim.
Da radę jakoś wymienić plastiki wokół gałki zmiany biegów, te które odpowiadają za wrzucanie poszczególnych biegów? Kawałek mi się z prawej strony chyba uwalił i niektóre biegi nie chcą wchodzić... Czy trzeba cały lewarek zmienić (kasetę czy jak to się tam zwie)? Nie uśmiecha mi się go pchać gdzieś na kanał bo samochód na razie nie jeżdżący. Mam poprzedniego golfa na części, został sam szkielet, a teraz przewalać go na bok to też trochę roboty jest, bo trzeba od spodu coś odkręcać :/



Awatar użytkownika
Toshiba
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 856
Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
Lokalizacja: CeeLI / CeWu
Kontakt:

Plastiki lewarka - biegi nie wchodzą

Post autor: Toshiba » pn gru 17, 2012 22:39

A sam trzpień z gałką da radę zdjąć żeby wymienić te nieszczęsne plastiki? A może bez wyjmowania da radę coś z tym zrobić?



Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4409
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

Plastiki lewarka - biegi nie wchodzą

Post autor: majekMK2 » pn gru 17, 2012 23:23

kasete wyjac mysle ze to trudne nie jest wyjmujesz lub opuszczasz delikatnie wydech odkrecasz z przodu wspornik lewarka montowany na 3 śrubach i pod spodem biegów 4 śruby bodajże 17 bo juz nie pamiętam czy 16 i wyjmujesz kasete cała


Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Plastiki lewarka - biegi nie wchodzą

Post autor: Paweł Marek » wt gru 18, 2012 21:11

Toshiba, upewnij się bo użyłeś słowa "chyba". Chodzi o to że rozklekotane lpastyki pod lewarkiem raczej tylko utrudniają wrzucanie biegów ale nie uniemożliwiają tego - tylko trzeba troszkę ich "szukać". Częściej przyczyną są elementy przy skrzyni - tulejka wałka zmiany biegów na wsporniku maglownicy, kulka wałka zwrotnego, cięgno plastykowe wciskane na metalowe kulki


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ Napędowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości