Brak położenia luzu drążka zmiany biegów
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- piotrusss89
- Użytkownik
- Posty: 302
- Rejestracja: wt lis 09, 2010 18:21
- Lokalizacja: Szczecin
Brak położenia luzu drążka zmiany biegów
Witajcie, za nim napisałem to dużo szukałem i czytałem na podobne tematy, z tym że w moim golfie z dnia na dzień zrobił się luz na lewarku zmiany biegów(w położeniu na biegu).. nie jest strasznie duży po prostu troszkę lata.. ale to nie problem, bo większy jest z tym iż lewarek nie jest tak jak u wszystkich na luzie między 3 / 4 biegiem tylko przesunął się między 1 / 2 aby wrzucić jedynkę muszę go popchnąć w przód a nie jak wcześniej w lewo i do przodu.. czy wina jest tego http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-draz ... 03128.html" onclick="window.open(this.href);return false; Mój golf to 1.4 ABD
Moja Bryka http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=491633" onclick="window.open(this.href);return false;
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Brak położenia luzu drążka zmiany biegów
przede wszystkim podnieś mieszek na lewarku zmiany biegów i sprawdź czy kulka osadzona na lewarku, która współpracuje z "obejmą" nie jest luźna, czy nie podniosła się do góry, jeśli tak, odkręć śrubę która zaciska kulkę (na torx chyba 25) naciśnij na nią aby weszła spowrotem na i skręć - z wyczuciem, żeby nie połamać.
Chodzi mi tą tą śrubkę wkręconą w plastikową kulkę.
Jeśli będzie ok sprawdź czy śruba zaznaczona na żółto na foto poniżej nie odkręciła się co by spowodowało rozregulowanie całego mechanizmu.
Przy okazji sprawdź czy tulejka zaznaczona zielonym kółkiem jest cała i czy w ogóle jeszcze jest na miejscu, oraz czy wodzik włączający - czerwone kółko, a raczej kulka tego wodzika wygląda jeszcze jak kulka i czy tulejki wodzika - zaznaczone na fioletowo nie mają zbyt dużego luzu.
zdjęcia zapożyczyłem z forum mam nadzieję, że ich właściciel się nie pogniewa
Chodzi mi tą tą śrubkę wkręconą w plastikową kulkę.
Jeśli będzie ok sprawdź czy śruba zaznaczona na żółto na foto poniżej nie odkręciła się co by spowodowało rozregulowanie całego mechanizmu.
Przy okazji sprawdź czy tulejka zaznaczona zielonym kółkiem jest cała i czy w ogóle jeszcze jest na miejscu, oraz czy wodzik włączający - czerwone kółko, a raczej kulka tego wodzika wygląda jeszcze jak kulka i czy tulejki wodzika - zaznaczone na fioletowo nie mają zbyt dużego luzu.
zdjęcia zapożyczyłem z forum mam nadzieję, że ich właściciel się nie pogniewa
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Brak położenia luzu drążka zmiany biegów
piotrusss89, jeśli stało sie to nagle to najpierw ocena elementów mechanizmu zmiany biegów pod maską, przede wszystkim rozpaść się jakas plastykowa częśc - cięgno lub kulka kulka
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości