przełożenie skrzyni dgh

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
andrzej2008
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: czw maja 26, 2011 20:08
Lokalizacja: Dęblin DBN

przełożenie skrzyni dgh

Post autor: andrzej2008 » czw lis 15, 2012 22:17

szukałem i mało jest na temat tej skrzyni wiem że jest z rodzaju 020 i na cienkim wałku.Interesuje mnie przełożenie główne i na każdym biegu,może ktoś pomoże :bigok:



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: przełożenie skrzyni dgh

Post autor: Borys » pt lis 16, 2012 23:18

andrzej2008 pisze:szukałem i mało jest na temat tej skrzyni wiem że jest z rodzaju 020 i na cienkim wałku.Interesuje mnie przełożenie główne i na każdym biegu,może ktoś pomoże :bigok:
a prosze bardzo, dane DGH

1.6 ltr. - 55 kWEngine
Final drive 67 : 17 = 3.941

1st gear 38 : 11 = 3.455

2nd gear 35 : 18 = 1.944

3rd gear 36 : 28 = 1.286

4th gear 31 : 33 = 0.939

5th gear 38 : 51 = 0.745

6th gear -

Reverse gear 38 : 12 = 3.167

Speedometer drive 15 : 7 = 2.143 3)



Awatar użytkownika
andrzej2008
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: czw maja 26, 2011 20:08
Lokalizacja: Dęblin DBN

przełożenie skrzyni dgh

Post autor: andrzej2008 » ndz lis 18, 2012 13:48

a na których przełożeniach auto będzie lepiej przyspieszać i mieć największą prędkość max.podam przełożenia 4i5 biegu bo tylko na nich się różnią w tych skrzyniach które mam do przekładki;
dgh bieg4-0.939 bieg5-0.745
ath bieg4-0.909 bieg5-0.745
che bieg4-0.969 bieg5-0.805



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: przełożenie skrzyni dgh

Post autor: Borys » ndz lis 18, 2012 21:01

andrzej2008 pisze:a na których przełożeniach auto będzie lepiej przyspieszać i mieć największą prędkość max.podam przełożenia 4i5 biegu bo tylko na nich się różnią w tych skrzyniach które mam do przekładki;
dgh bieg4-0.939 bieg5-0.745
ath bieg4-0.909 bieg5-0.745
che bieg4-0.969 bieg5-0.805
a to mozesz policzyc sam http://scirocco.org/gears/" onclick="window.open(this.href);return false; tu masz kalkulator, wpisujesz rozmiar opony, przełozenie głowne, przełozenie biegu, oraz obroty i masz wynik



Awatar użytkownika
andrzej2008
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: czw maja 26, 2011 20:08
Lokalizacja: Dęblin DBN

przełożenie skrzyni dgh

Post autor: andrzej2008 » pn lis 19, 2012 01:02

czyli im mniejsze przełożnie tom wieksza predkosc max i gorsze przyspieszenie?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

przełożenie skrzyni dgh

Post autor: Michał_1977 » pn lis 19, 2012 08:31

andrzej2008 pisze:czyli im mniejsze przełożnie tom wieksza predkosc max i gorsze przyspieszenie?
Tak.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
andrzej2008
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: czw maja 26, 2011 20:08
Lokalizacja: Dęblin DBN

przełożenie skrzyni dgh

Post autor: andrzej2008 » pn lis 19, 2012 21:20

a na tym kalkulatorze wychodziło mi im węższa opona tym max mniejsze.czy tak jest w praktyce ?bo myślałem gdy szersza tym większe opory toczenia



ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ Napędowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości