kolego przeciez Google wypluwaja odpowiedź w sekundzie http://www.google.pl/search?client=oper ... el=suggest" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/tulejka-wodzika-zmian ... 68885.html" onclick="window.open(this.href);return false;
guma na kulce przy lewarku zmiany biegow
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
guma na kulce przy lewarku zmiany biegow
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
guma na kulce przy lewarku zmiany biegow
kupilem juz caly zestaw naprawczy za magiczne 11 zl ;] wymiana nie skomplikowana ale dojscie masakra jakas.... ale pod odkreceniu od maglownicy baja
teraz zostalo mi do wymiany jablko pod lewarkiem i ta gume co jest obok lewarka tez z ta pomaranczowa tulejka wprasowana w gume ale zeby sie tam dostac trzeba pol wydechu rozebrac a pajac co kata wycinal uciol mocowania i na stale wspawal rure wiec masakra jakas;/
teraz zostalo mi do wymiany jablko pod lewarkiem i ta gume co jest obok lewarka tez z ta pomaranczowa tulejka wprasowana w gume ale zeby sie tam dostac trzeba pol wydechu rozebrac a pajac co kata wycinal uciol mocowania i na stale wspawal rure wiec masakra jakas;/
MK3 GTD -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=432543" onclick="window.open(this.href);return false;
projektory, gewinde, bbs rm 001 -> 9,5j, hbm, skora recaro z cc, reczny skorka, kiera vr6, pakiet gti, aaz pompa 11, t3, awx wydech tdi
projektory, gewinde, bbs rm 001 -> 9,5j, hbm, skora recaro z cc, reczny skorka, kiera vr6, pakiet gti, aaz pompa 11, t3, awx wydech tdi
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
guma na kulce przy lewarku zmiany biegow
jakiś łącznik elastyczny chyba zostawił w wydechu to odegniesz pod warunkiem że rury nie zespawał z środkowym tłumikiem i da się rozłączyć
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
guma na kulce przy lewarku zmiany biegow
no lacznik jest przy pipie zaraz za turbo i laczenie rur jest standardowe na taki dziwny lacznik troszke tak pod siedzeniem kierowcy czy troche za... bedzie ciezko zobaczymy.. bo trzeba wlasnie jeszcze tylko jablko wymienic i tulejke w srodku auta i od a do z wymienione bedzie wszystko zostawilem tylko ten precik bo niema zadnego luzu i po wymyciu itd ciasno chodzil wiec smar i sie go zostawilo... reszta tj kompletny el 50 wszystkie 37, 45, 27, 17, 29, 30 z czego z toprana sa jakby gumowe a w aso sa plastiki ktore sa lepsze... stad je zamowilem a wymienic musze 16 i 22 ;] i wymienilem oczywiscie pomaranczowa tulejke ona sporo juz sama dala
MK3 GTD -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=432543" onclick="window.open(this.href);return false;
projektory, gewinde, bbs rm 001 -> 9,5j, hbm, skora recaro z cc, reczny skorka, kiera vr6, pakiet gti, aaz pompa 11, t3, awx wydech tdi
projektory, gewinde, bbs rm 001 -> 9,5j, hbm, skora recaro z cc, reczny skorka, kiera vr6, pakiet gti, aaz pompa 11, t3, awx wydech tdi
guma na kulce przy lewarku zmiany biegow
Odświeżę temat,bo nie ma sensu zakładać nowego.
Czy w miejscu,gdzie pracuje ta tulejka:
fabryka dawała jakieś smarowidło,czy ona powinna pracować na sucho ? Czyli,czy przesmarować czymś ten wałek.
Jak tak,to czy wystarczy np. wazelina techniczna ?
Czy w miejscu,gdzie pracuje ta tulejka:
fabryka dawała jakieś smarowidło,czy ona powinna pracować na sucho ? Czyli,czy przesmarować czymś ten wałek.
Jak tak,to czy wystarczy np. wazelina techniczna ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości