wymiana usczelniaczy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 299
- Rejestracja: ndz sie 22, 2010 03:29
- Lokalizacja: Zgierz
wymiana usczelniaczy
Witam, czy w golfie 4 1.6 wymiana uszczelniaczy zaworów jest prachochłonna i kosztowna??
Pytam bo podejrzewam u siebie, bo autko nie plami ani nie kopci a zużył mi na 1500 km ok 300 ml. ( a nigdy nie znikał mi w nim olej)
Pytam bo podejrzewam u siebie, bo autko nie plami ani nie kopci a zużył mi na 1500 km ok 300 ml. ( a nigdy nie znikał mi w nim olej)
-
- Użytkownik
- Posty: 299
- Rejestracja: ndz sie 22, 2010 03:29
- Lokalizacja: Zgierz
Re: wymiana usczelniaczy
Jak włoże Rękę mnie więcej w to miejsce to wyjmuję brudne w świeżym oleju palce, wytrę i ok 100 km jest brudno, ale tylko brudno bo jakby tamtędy kapało to raczej bym miał zalany silnik i ziemie pod prawda?? bo 400 ml to nie jest mało, gdzieś to bym musiał zauważyć ;/ wrzucam fotkę żebyście wiedzieli o jakim miejscu mówię. I co to za uszczelka tam może się znajdować??
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Użytkownik
- Posty: 299
- Rejestracja: ndz sie 22, 2010 03:29
- Lokalizacja: Zgierz
wymiana usczelniaczy
No cieknie tylko tak mało wycieka że plam żadnych nie zostawia.
Poprostu jak włoże tam po jeździe dłuższej palce to wyjmuję lekko mokre w świeżym oleju.
Plam żadnych mi nie zostawia, silnik też nie jest mocno zalany tylko "spocony "
Więc jak mi zniknęły 4 rowki na bagnecie to jest ok 400 ml , a raczej na palcach takiej ilości stamtąd nie wyjąłem , więc gdzie się podział ten olej??
Płyn chłodmiczy czysty, filtr powietrza czysty , czyli uszczelka pod głowicą odpada ,
Co mam myśleć panowie ?? nakierujcie mnie jakoś.
Poprostu jak włoże tam po jeździe dłuższej palce to wyjmuję lekko mokre w świeżym oleju.
Plam żadnych mi nie zostawia, silnik też nie jest mocno zalany tylko "spocony "
Więc jak mi zniknęły 4 rowki na bagnecie to jest ok 400 ml , a raczej na palcach takiej ilości stamtąd nie wyjąłem , więc gdzie się podział ten olej??
Płyn chłodmiczy czysty, filtr powietrza czysty , czyli uszczelka pod głowicą odpada ,
Co mam myśleć panowie ?? nakierujcie mnie jakoś.
-
- Użytkownik
- Posty: 299
- Rejestracja: ndz sie 22, 2010 03:29
- Lokalizacja: Zgierz
wymiana usczelniaczy
Wszedzie czytam że podziałka na bagnecie wynosi 1 litr, ale nigdzie nie ma ile konkretnie wynosi jedno nacięcie, i postanowaiłem sobie obliczyć za pomocą suwmiarki i bagnetu ,
Niewiem czy dobrze ,do tej pory myślałem że jedno nacięcie to 100 ml oleju ale z obliczeń wyszło mi że to znacznie mniej tzn całe pole mierzenia ma 1,7 cm czyli 1 litr
czyli moje 4 nacięcia to nie 400 ml tylko ok 150 ml
ale nie jestem pewnien co do moich badań...może ktoś ma lepsze info i może to zweryfikowac??
Niewiem czy dobrze ,do tej pory myślałem że jedno nacięcie to 100 ml oleju ale z obliczeń wyszło mi że to znacznie mniej tzn całe pole mierzenia ma 1,7 cm czyli 1 litr
czyli moje 4 nacięcia to nie 400 ml tylko ok 150 ml
ale nie jestem pewnien co do moich badań...może ktoś ma lepsze info i może to zweryfikowac??
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
wymiana usczelniaczy
Pewnie dobrze policzyłeś tylko że poziom oleju musi sprawdzany w tych samych warunkach czyli w tym samym ustawieniu auta i przy tej samej temperaturze silnika. Poza tym takie zużycie oleju nie jest jeszcze bardzo niepokojące, po drugie może wynikać z tego że pokonałes jakąś trasę ostro gazując a o tym nic nie piszesz. Nie piszesz też nic o przebiegu samochodu. Raczej jeszcze nie pora na jakieś naprawy tylko na obserwację
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
wymiana usczelniaczy
A nie spływa ci czasem olej w to miejsce gdzie sprawdzasz z pod pokrywy zaworów? W tych silnikach lubi sie pocic własnie na uszczelce pokrywy zaworów.
-
- Użytkownik
- Posty: 299
- Rejestracja: ndz sie 22, 2010 03:29
- Lokalizacja: Zgierz
wymiana usczelniaczy
Witam , do tej pory ubywało mi oleju ok 100 ml na 300 km czyli jednakreska.
Teraz zrobiłem na autostradzie 140 km prz prędkości ok 140 km/h i obortach rzędu 3,5 - 4 tysiące i po sprawdzeniu zeżarł mi 2 kreski czyli ok 200 ml na tylko 150 km !!!!! czy to normalne że przy takioch obrotach i prędkości będzie tyle pożerał??
Teraz zrobiłem na autostradzie 140 km prz prędkości ok 140 km/h i obortach rzędu 3,5 - 4 tysiące i po sprawdzeniu zeżarł mi 2 kreski czyli ok 200 ml na tylko 150 km !!!!! czy to normalne że przy takioch obrotach i prędkości będzie tyle pożerał??
wymiana usczelniaczy
Niestety każdy silnik będzie więcej spałal oleju przy wyższych prędkościach obrotowych niz przy w miarę spokojnej jeżdzie. Dodatkowo dochodzi jeszcze ubytek spowodowany tym co odparuje z oleju gdy ten jest porządnie rozgrzany/wygrzany.
-
- Użytkownik
- Posty: 299
- Rejestracja: ndz sie 22, 2010 03:29
- Lokalizacja: Zgierz
wymiana usczelniaczy
Panowie czy wymiana uszczelki pokrywy zaworów jest skomplikowana ?? czy dysponuje ktoś instrukcją lub mozę mi opisać jak to zrobić??
Czy jest to wynkonalne dla lajka żeby czegoś nie popsuć . mechanik powiedział ze normalne że się poci ale w tamtym miejscu aż za bardzo się poci , więc jeśli on nie chce może ja sam bym dał radę / ppzdrawiam
Tak wogóle to od ostatniego postu co miesiąc soprawdzałem poziom oleju i zapisywałem sobie i przez 5 miesięcy nie ubył mi nawet jeden przedziałek , natomiast teraz w ciągu 2 tygodni zniknął jeden , podejrzewam że zimą mogło zbierać się wody gdy jeździłem na krótkich odcinkach itp a teraz gdy ciepło to odparowało wszystko z oleju.
Czy jest to wynkonalne dla lajka żeby czegoś nie popsuć . mechanik powiedział ze normalne że się poci ale w tamtym miejscu aż za bardzo się poci , więc jeśli on nie chce może ja sam bym dał radę / ppzdrawiam
Tak wogóle to od ostatniego postu co miesiąc soprawdzałem poziom oleju i zapisywałem sobie i przez 5 miesięcy nie ubył mi nawet jeden przedziałek , natomiast teraz w ciągu 2 tygodni zniknął jeden , podejrzewam że zimą mogło zbierać się wody gdy jeździłem na krótkich odcinkach itp a teraz gdy ciepło to odparowało wszystko z oleju.
wymiana usczelniaczy
Akurat w twoim przypadku nie jest to skomplikowane bo nie musisz rozpinac rozrządu.dominik88.22 pisze:Panowie czy wymiana uszczelki pokrywy zaworów jest skomplikowana
-
- Użytkownik
- Posty: 299
- Rejestracja: ndz sie 22, 2010 03:29
- Lokalizacja: Zgierz
Re: wymiana usczelniaczy
Aha czyli co odkręcic należy tylko osłone i pokrywe?? najlepiej gdybym jakieś fotki otrzymał
-
- Użytkownik
- Posty: 299
- Rejestracja: ndz sie 22, 2010 03:29
- Lokalizacja: Zgierz
wymiana usczelniaczy
Auto w ostatnio zjadło mi na 3 tysiące km ok 1 Litra oleju , to dużo prawda?? nie mam problemów z jego mocą , w płynie nie ma oleju , filtr czysty więc jedyne co to pewnie olej dostaje się do komory spalania i dlatego znika ?? pzodrawiam proszę o sugestie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości