AJM drgania dwumasa/pompowtryski
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
AJM drgania dwumasa/pompowtryski
Witam wszystkich,
Z dnia na dzień (rano jak robiłem trasę Gliwice-Kraów było wszystko ok, spowrotem już nie) w mojej MK4 AJM rocznik 99 pojawiły się bardzo duże drgania odczuwalne w środku - zarówno na jałowym biegu na postoju jak i podczas jazdy (niezależnie od obrotów, jest spokojniej na 6tce przy >140km/h). Jak wyjdę z auta to słychać od czasu do czasu takie dziwne stuki, natomiast jak wyłącze silnik syczenie (nie przypominam sobie, żeby coś takiego było wcześniej).
Żadnego problemu z mocą, myślałem że to poduszka silnika - mój mechanik się z tym zgadzał i wymienił ją. Okazało się jednak, że to nie pomogło, a wiedza mojego mechanika już się skończyła.Czytałem wiele postów apropo dwumasy ale tyle samo apropo pompowtrysków - nie chcę niepotrzebnie inwestować ani w jedno ani w drugie.
Wiem, że postów na ten temat była już masa, ale nigdzie nie widziałem informacji, żeby działo się to z dnia na dzień.
Proszę o pomoc. Jako, że temat jest dość skomplikowany może któryś z forumowiczów z okolic Gliwic(mieszkam)/Krakowa(pracuję) mógłby przyjrzeć się temu przyjrzeć? Oczywiście nic za darmo.
Dziękuję i pozdrawiam!
EDIT: Zauważyłem właśnie, że jak nacisnę sprzęgło ten stuk trochę ustaję, ale auto drga dalej tak samo. Być może rozsypuję się już sprzęgło - nie wiem czy to może mieć coś wspólnego czy może jest to zupełnie niezależny wydatek, który mnie czeka.
Z dnia na dzień (rano jak robiłem trasę Gliwice-Kraów było wszystko ok, spowrotem już nie) w mojej MK4 AJM rocznik 99 pojawiły się bardzo duże drgania odczuwalne w środku - zarówno na jałowym biegu na postoju jak i podczas jazdy (niezależnie od obrotów, jest spokojniej na 6tce przy >140km/h). Jak wyjdę z auta to słychać od czasu do czasu takie dziwne stuki, natomiast jak wyłącze silnik syczenie (nie przypominam sobie, żeby coś takiego było wcześniej).
Żadnego problemu z mocą, myślałem że to poduszka silnika - mój mechanik się z tym zgadzał i wymienił ją. Okazało się jednak, że to nie pomogło, a wiedza mojego mechanika już się skończyła.Czytałem wiele postów apropo dwumasy ale tyle samo apropo pompowtrysków - nie chcę niepotrzebnie inwestować ani w jedno ani w drugie.
Wiem, że postów na ten temat była już masa, ale nigdzie nie widziałem informacji, żeby działo się to z dnia na dzień.
Proszę o pomoc. Jako, że temat jest dość skomplikowany może któryś z forumowiczów z okolic Gliwic(mieszkam)/Krakowa(pracuję) mógłby przyjrzeć się temu przyjrzeć? Oczywiście nic za darmo.
Dziękuję i pozdrawiam!
EDIT: Zauważyłem właśnie, że jak nacisnę sprzęgło ten stuk trochę ustaję, ale auto drga dalej tak samo. Być może rozsypuję się już sprzęgło - nie wiem czy to może mieć coś wspólnego czy może jest to zupełnie niezależny wydatek, który mnie czeka.
- przemek_zbr
- Mały gagatek
- Posty: 110
- Rejestracja: czw kwie 05, 2012 20:47
- Lokalizacja: WG
AJM drgania dwumasa/pompowtryski
obstawiałbym dwumas, miałem podobny objaw (nadal mam) wyjechałem w trasę nad morze 600km (od kupna auta zrobiłem z 5000km i nic)
w trakcie zwiedzania a zwłaszcza na zimnym silniku było czuć takie stuki (po wciśnięciu parę razy sprzęgła przestawało) a jak już się rozgrzał to nie było problemu. Nawet po odpaleniu samochodu jeśli czujesz dosyć mocne pulsowanie na pedale sprzęgła to wiec, że z twoim dwumasem coś się dzieje( wypowiedź ks. Natanka ). Ja bym się tym bardzo nie przejmował i jeździł póki sprzęgło nie zacznie się ślizgać.
w trakcie zwiedzania a zwłaszcza na zimnym silniku było czuć takie stuki (po wciśnięciu parę razy sprzęgła przestawało) a jak już się rozgrzał to nie było problemu. Nawet po odpaleniu samochodu jeśli czujesz dosyć mocne pulsowanie na pedale sprzęgła to wiec, że z twoim dwumasem coś się dzieje( wypowiedź ks. Natanka ). Ja bym się tym bardzo nie przejmował i jeździł póki sprzęgło nie zacznie się ślizgać.
był passat B5 1.8T, audi 80 2.0 ABT
jest golf IV 1.9TDI ALH
jest golf IV 1.9TDI ALH
AJM drgania dwumasa/pompowtryski
Koło dwumasowe
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
Re: AJM drgania dwumasa/pompowtryski
Dzięki za odpowiedź!przemek_zbr pisze: Ja bym się tym bardzo nie przejmował i jeździł póki sprzęgło nie zacznie się ślizgać.
U mnie niestety te objawy nie ustają nawet po rozgrzaniu silnika i nie jest to wcale lekkie (ogólnie cała buda się trzęsie, że aż plomby wypadają) i niestety muszę to zrobić w miarę szybko jako, że tygodniowe robię ~ 1000km.
Szykuję zatem portfel na dwumasę. Dzięki!
AJM drgania dwumasa/pompowtryski
Zrób to jak najszybciej bo wał może paść, a to już jest duży problem.
pozdrawiam
Jameess
pozdrawiam
Jameess
- przemek_zbr
- Mały gagatek
- Posty: 110
- Rejestracja: czw kwie 05, 2012 20:47
- Lokalizacja: WG
AJM drgania dwumasa/pompowtryski
no to faktycznie tłucze nieźle, u mnie mam początkowe objawy
był passat B5 1.8T, audi 80 2.0 ABT
jest golf IV 1.9TDI ALH
jest golf IV 1.9TDI ALH
Re: AJM drgania dwumasa/pompowtryski
Wał nie padnie.jameess pisze:Zrób to jak najszybciej bo wał może paść, a to już jest duży problem.
pozdrawiam
Jameess
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości