Witam potrzebuję pomocy.
Wysiadło mi sprzęgło hydrokinetyczne w moim automacie a koszty naprawy są dosyć wysokie i postanowiłem skompletować wszystko pod manuala niestety nie miałem golfa w manualu i nie posiadam wystarczającej wiedzy w tym temacie dlatego proszę o pomoc.
Autko które będzie przerabiane to Golf 3 GL 5D 1.8 z 1993 r. typ silnika ABS 90KM (66KW)
z tego co wiem muszę mieć: wybierak, półosie, rozrusznik, "łapa" skrzyni, koło zamachowe, sprzęgło.
skrzynię biegów już mam jest oznaczona jako APW podobno ta skrzynia pasuje do silnika ABS,
co jeszcze muszę wymienić żeby moje autko odżyło ?
czy koło zamachowe od golfa 1.8 (75KM) jest takie samo jak 1.8 (90KM) albo passata ?
sprzęgło zamierzam kupić nowe "nie śmigane" ale nie wiem jakie podpowiedzcie coś
Robił ktoś już coś podobnego?.
Pozdrawiam.
Przekładka z Automatu na Manual
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: pn mar 05, 2012 21:48
- Mavrick
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2064
- Rejestracja: pn lis 19, 2007 22:46
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Przekładka z Automatu na Manual
No pewnie jeszcze bedziesz potrzebowal:
- linke sprzegla z samoregulatorem
- pedaly
- lewarek z calymi bebechami
- mieszek razem z ramka
- linke sprzegla z samoregulatorem
- pedaly
- lewarek z calymi bebechami
- mieszek razem z ramka
Przekładka z Automatu na Manual
Do takiej skrzyni będzie również potrzebny impulsator i wiedza jak go podłączyć
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: pn mar 05, 2012 21:48
Przekładka z Automatu na Manual
możecie mi powiedzieć co to za elementy zaznaczone kolorami?
u mnie ich jeszcze niema a nie wiem jak to się fachowo nazywa żeby dokupić
(zdjęcie poglądowe)
u mnie ich jeszcze niema a nie wiem jak to się fachowo nazywa żeby dokupić
(zdjęcie poglądowe)
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Przekładka z Automatu na Manual
wtyczka na trzy kable to impulsator czyli czujnik prędkości trzeba go potem podpiąć pod licznik
ta na dwa to włącznik do światła wstecznego - prosty włącznik działający na zasadzie włącz gdy wrzucasz wsteczny i wyłącz gdy go wyrzucasz.
Zielone o lewej to korek przez który zapłon można ustawiać, kontrolować ustawienie OT , niebieskie to po prostu jeden z elementów zewnętrznego mechanizmu biegów.
ta na dwa to włącznik do światła wstecznego - prosty włącznik działający na zasadzie włącz gdy wrzucasz wsteczny i wyłącz gdy go wyrzucasz.
Zielone o lewej to korek przez który zapłon można ustawiać, kontrolować ustawienie OT , niebieskie to po prostu jeden z elementów zewnętrznego mechanizmu biegów.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: pn mar 05, 2012 21:48
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości