Witam,
z reguły daje jakoś rade z moim mk3, ale od 3 dni odchodze od zmysłów bo pierwszy raz coś takiego mnie spotyka. Krótko opisze od początku do teraz, licze na jakieś pomysły
I dzień:
- rano przychodzę, odpalam ledwo ledwo (aku), ale przekręcił wiec rozgrzał się (10 min) ruszyłem i wszystko normalnie
- dojechałem do pracy, gdzie stał przeszło 10 godzin na mrozie i wietrze (-17C), wsiadłem już musiałem odpalić na kable, ładnie zachwycił znów 10 min i ruszam...
czułem ze ciężko wchodzą biegi, ledwo co wyjechałem i zatrzymałem sie (sprzęgło wciśnięte i luz). Po jakiś 5 sek coś strzeliło, dość mocno, wrzuciłem wsteczny (chciałem zobaczyć czy coś nie odleciało, ale czysto było) potem 1, 2 i znów sprzęgło, luz. Od razu jeszcze sie tocząc chciałem wrzucić 2 ale już nie dało rady... linka cała, na zgaszonym mogłem wrzucić bieg.
II dzień:
- pojechałem na holu, podczas holowania, jak już sie toczyłem, ok 5km/h sprzęgło działało normalnie, każdy bieg, nic sie nie ślizgało, mogłem jechać praktycznie o własnych siłach... Jedynie gdy miałem wrzucony i wysprzęglony bieg, i auto wyhamowywało poniżej 5 km/h zaczynało szarpać, jakby ktoś wkopywał i odpuszczał sprzęgło bardzo szybko
- postawiłem auto w ciepłym (+10C)
III dzień:
- odpalam auto, dużo wody stopniało z niego
- wsiadam sprzęgło, i próbóje wrzucić 1, udało się, szarpnęło znów tak samo, później już wszystko w porządku
- pojezdziłem tak z 2,5 km , na każdym biegu normalnie ciągnie, nie ślizga sie, jakby sprawy nie było...
Ja nie mam pomysłów, myślałem ze tarcz sie posypała <tłumiki>... ale nie wiem teraz co myśleć,
dodam jeszcze Golf III GTD (1,9TD AAZ, krótka skrzynia), oraz nie mam zaślepki tej od góry na skrzynie, co są cechy na kole zamachowym do rozrządu
GTD dziwne problemy ze sprzęgłem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
GTD dziwne problemy ze sprzęgłem
Pierwszy VW - Golf III (sprzedany)
Drugi VW - Passat B5
Trzeci VW - Golf IV (sprzedany)
Czwarty VW - Passat B6
Drugi VW - Passat B5
Trzeci VW - Golf IV (sprzedany)
Czwarty VW - Passat B6
GTD dziwne problemy ze sprzęgłem
zero pomysłów?
Pierwszy VW - Golf III (sprzedany)
Drugi VW - Passat B5
Trzeci VW - Golf IV (sprzedany)
Czwarty VW - Passat B6
Drugi VW - Passat B5
Trzeci VW - Golf IV (sprzedany)
Czwarty VW - Passat B6
GTD dziwne problemy ze sprzęgłem
jeśli stoisz w miejscu silnik pracuje i wrzucisz wsteczny to zazgrzyta? ja podejrzewam albo linkę albo sprzęgło dlatego że szarpało na odpalonym silniku, czyli nie wysprzęglało skrzyni a na wyłączonym mogłeś normalnie wbijać biegi
Pozdrawiam T.O.B.I.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
Re: GTD dziwne problemy ze sprzęgłem
linka w porządku, senk w tym, że na odpalonym, gdy stałem w miejscu nie mogłem wrzucić żadnego biegu... ale wystarczyło że miałem pow 5km/h i wszystko działało normalnie. Wysprzęglał i nic nie szarpało, mogłem normalnie jeździć, ale gdy znów wysprzęgliłem i wyhamowałem poniżej 5km/h to szarpało dość mocno ale nie regularnie.
postał w ciepłym i sprzęgło chodzi na postoju jak i podczas jazdy normalnie
postał w ciepłym i sprzęgło chodzi na postoju jak i podczas jazdy normalnie
Pierwszy VW - Golf III (sprzedany)
Drugi VW - Passat B5
Trzeci VW - Golf IV (sprzedany)
Czwarty VW - Passat B6
Drugi VW - Passat B5
Trzeci VW - Golf IV (sprzedany)
Czwarty VW - Passat B6
GTD dziwne problemy ze sprzęgłem
temat do zamknięcia, pękła tuleja wybieraka przy skrzyni tak po ichnemu "mocowanie wałka pionowego" koszt 26 zł... co w kosekwencji wrzuciło 2 biegi, i rozsypało docisk, jak sie w pozniejszym czasie okazało... skrzynia przeżyła
Pierwszy VW - Golf III (sprzedany)
Drugi VW - Passat B5
Trzeci VW - Golf IV (sprzedany)
Czwarty VW - Passat B6
Drugi VW - Passat B5
Trzeci VW - Golf IV (sprzedany)
Czwarty VW - Passat B6
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości