koło zamachowe

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
basior1997
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: sob sie 15, 2009 20:37
Lokalizacja: Leszno//Góra
Kontakt:

koło zamachowe

Post autor: basior1997 » pn lis 15, 2010 21:44

witam! panie takie pytanie do was jak to jest z kołami zamachowymi
mam silnik 1,8aam czy jesli dostanie koło od np abs to podpasuje czy juz inne rozstawy srub
w ogóle to chodzi mi o lekkie koło i niedługo wyciągam motor z auta i idąc za ciosem wstawie lekie koło
moze ktos coś takiego ma? opowie jak to sie sprawuje
wiem ze kolega ma lekkie koło w hondzie civic 4gen i daje rade fajnie wkreca sie to obroty
wiecz czekam na odpowiedzi i z góry dziekuje


Sadzić Palić Zalegalizować!!!!!!

Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

koło zamachowe

Post autor: prezesik25 » pn lis 15, 2010 21:53

Koła zamachowe powinny być takie same, choc ręki za to nie dam uciąć :)

Kolego kiedyś do fiata 126p założyłem bardzo odchudzone koło zamachowe - fakt fiacik lepiej się zbierał, ale niestety pod górkę już nie podjechałem - koło zamachowe jest po to, aby trzymać cały czas odpowiednią energię kinetyczną czy jak to się tam zwie. Chodzi o to, że przy podjeździe pod górkę rozpędzone koło zamachowe "pomaga" silnikowi podjechać pod górkę.


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
basior1997
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: sob sie 15, 2009 20:37
Lokalizacja: Leszno//Góra
Kontakt:

koło zamachowe

Post autor: basior1997 » pn lis 15, 2010 22:00

tak ale wkładając lekkie koło silnik (wał) ma lzej i szybciej sie wkreca na obroty a pozatym to po kasprowym nie mam zamiaru jezdzic hehe


Sadzić Palić Zalegalizować!!!!!!

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

koło zamachowe

Post autor: Paweł Marek » pn lis 15, 2010 23:12

basior1997, tego typu pytanie proponuję ci zadawać na dziele speed czy innym forum tuningowym. Na razie się zastanów co zyskasz odelżając koło silnikowi o mocy 75 koni. 1-2 dziesiąte sekundy sprintu do setki, czyli nadal kilkanaście sekund? Masz pod maską woła roboczego i tak go traktuj a nie jak ogiera.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
basior1997
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: sob sie 15, 2009 20:37
Lokalizacja: Leszno//Góra
Kontakt:

koło zamachowe

Post autor: basior1997 » śr lis 17, 2010 20:30

pawelu wiem ze 75 kuców to nie za duzo ale mi chodzi o to zeby lepiej sie wkrecał na obroty nie chodzi mi o przyspieszenie tylko mi sie podoba jak to sie wkreca na obroty i tyle tylko o to
prawde mówiac to modle sie codziennie zeby mi silnik padł wteby bedzie wiekszy
P.S na msze tez daje zeby go trafioło


Sadzić Palić Zalegalizować!!!!!!

Awatar użytkownika
basior1997
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: sob sie 15, 2009 20:37
Lokalizacja: Leszno//Góra
Kontakt:

koło zamachowe

Post autor: basior1997 » ndz cze 26, 2011 15:37

odświerzam temat
czy ktoś z urzytkowników wie jak to jest z tymi kołami


Sadzić Palić Zalegalizować!!!!!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ Napędowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości