MK3 2.0 16v TURBO 4 MOTION 0-220km/h

Tutaj zamieszczamy linki do ciekawych filmów i zdjęć o tematyce VW.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

bigsasza
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: pt mar 14, 2014 22:10

MK3 2.0 16v TURBO 4 MOTION 0-220km/h

Post autor: bigsasza » sob gru 20, 2014 19:54

A da się jakoś spiąć tył z przodem, żeby mieć stały napęd 4x4 w handlexie? Widziałem na filmiku, że u Ciebie ładnie się tył kręci.


Mój były MK3: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=545063" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

MK3 2.0 16v TURBO 4 MOTION 0-220km/h

Post autor: GMS » pt gru 26, 2014 14:19

Na stałe nie możesz go spiąć dlatego że nie masz żadnego mechanizmu różnicowego między osiowego i nie miał byś możliwości skręcania.
Ja mam sterowanie z pod "palca" na sztywno przód z tyłem i pół spięcie delikatny uślizg sprzęgła w haldexie . Przy manewrach parkingowych rozpinam całkiem napęd w pozycję 0 tylko sam przód ciągnie inaczej jest to nie zdrowe dla napędu tworzą się naprężenia przy mocnych skrętach.
Całą robotę że tak się tył kręci jak na filmiku robi tylna szpera bez niej nie było by możliwości zrobienia czegoś takiego na suchym lub mokrym asfalcie.
Generalnie ludzie psioczą na ten napęd że to nie prawdziwe Quattro bo nie jest stały i kiepsko działa, oczywiście to są bzdury bo osobiście uważam że po zamontowaniu takiej szpery przykładowo do s3 kręcił by się jeszcze lepiej bo ma lepsze zawieszenie z tyłu a seryjna elektronika dobrze steruje haldexem



bigsasza
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: pt mar 14, 2014 22:10

MK3 2.0 16v TURBO 4 MOTION 0-220km/h

Post autor: bigsasza » sob gru 27, 2014 17:05

Sorry za pytania, bo jestem laikiem jeśli chodzi o haldex. Myślę w przyszłości być może o S3, dlatego pytam. Czyli zamontowałeś szperę na tył, a dodatkowo jak spinasz przód z tyłem, żeby nie rozłączał? Potrzebne jest zamontowanie dodatkowego sterowania elektroniką, czy trzeba ingerować w napęd? Pozdrawiam!


Mój były MK3: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=545063" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

MK3 2.0 16v TURBO 4 MOTION 0-220km/h

Post autor: GMS » ndz gru 28, 2014 12:07

Może nie jasno napisałem, ja mam sterownik własnej konstrukcji i jak już zepnę napęd to nie mam możliwości żeby się sam rozpiął tak to u mnie działa
Do oryginalnego rozwiązania jakie jest w s3 nic już nie dołożysz żeby móc samemu sterować tym napędem dodatkowo.
Firma ecumaster produkuje takie sterowniki w miejsce oryginalnego jednak przeznaczone są do aut gdzie nie ma całej elektroniki w aucie a oryginalny sterownik musi z nimi współpracować do prawidłowego działania po can
Najlepszym rozwiązaniem do s3 jest taki sterownik http://www.gmpperformance.com/index.cfm ... &PID=90667 montuje się w miejsce oryginalnego który współpracuje ze wszystkimi systemami a ponoć lepiej steruje haldexem, niestety to dość drogie zabawki bo koszt "niebieskiego" sterownika i szpery na tył to myślę z 8 tyś zł



bigsasza
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: pt mar 14, 2014 22:10

MK3 2.0 16v TURBO 4 MOTION 0-220km/h

Post autor: bigsasza » ndz gru 28, 2014 15:00

Dzięki!


Mój były MK3: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=545063" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: MK3 2.0 16v TURBO 4 MOTION 0-220km/h

Post autor: GMS » ndz mar 15, 2015 16:34

Kilka fotek z budowy docisku sprzęgła, myślę że już sprzęgło nie będzie się ślizgać :-) za to moja lewa noga będzie miała ciężej...
Obrazek
Sprężyna przed obcięciem
Obrazek
Sprężyna po obcięciu
Obrazek
pierwsze przymiarki obu sprężyn
Obrazek
Obrazek
Nowe i stare kołki trzymające obie sprężyny dorobione przez mojego tokarza wedle moich wytycznych, dwa wymiary kołków zostały zwiększone
Obrazek
Obrazek
A tu już obie sprężyny zmontowane
Obrazek
Obrazek

Obrazek
Tutaj część żeliwna docisku po szlifowaniu i przeróbce wedle moich wytycznych
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Tak to finalnie wygląda zmontowane, wszystko sprawdzone docisk na prasie rozłącza sprzęgło jak ori więc powinno wszystko chodzić :-)
Dodatkowo musiałem przyciąć kołki trzymające sprężyny ponieważ tarcza sprzęgła luka w ogóle nie nie mieściła na wysokość i ją blokowało, tarcza sachsa jest niższa i się już wszystko mija lecz dla bezpieczeństwa przyciąłem kołki...
Ostatnio zmieniony ndz mar 15, 2015 17:13 przez GMS, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
16vg60
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2163
Rejestracja: śr gru 29, 2010 19:50
Lokalizacja: lublin

MK3 2.0 16v TURBO 4 MOTION 0-220km/h

Post autor: 16vg60 » ndz mar 15, 2015 16:47

czyli zostaje na 228 mm ,tak jak bylo ?

to teraz odetkac wydech i doj... do pieca pod pińćet :hmm: ,z walkami cos wydumales ? :chytry:


GOLF MK4 R32 OEM - niuu car

AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car

AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car

MK2 R32 4Motion ,Rallye?

Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

MK3 2.0 16v TURBO 4 MOTION 0-220km/h

Post autor: GMS » ndz mar 15, 2015 17:05

tak 228 mm raczej nie przewiduje zmiany na te moje moce wystarczy, pińcet :-) na obecnej turbinie to nie do osiągnięcia jak się uda 450 km zrobić to max dlatego właśnie robię jakieś pomiary wałków, w zasadzie prawie wszystko zmierzyłem ale na razie nie wymyśliłem nie bardzo miałem czas na to, myślę że coś wymodzę



jacek2323244
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt kwie 03, 2015 19:42

MK3 2.0 16v TURBO 4 MOTION 0-220km/h

Post autor: jacek2323244 » pt kwie 03, 2015 20:06

lepiej niż VR6 :O



RysiekOdGolfaGTI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pt maja 01, 2015 23:36

MK3 2.0 16v TURBO 4 MOTION 0-220km/h

Post autor: RysiekOdGolfaGTI » śr lip 01, 2015 16:24

Kolego czy w lublinie macie jakieś zloty ? Bo w tym roku będe studiował w lublinie i chciałbym swoim golfem jeździć na spoty :) BTW. Super idzie golfik, pozazdrościć, gdzie robiłeś softa ?



Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: MK3 2.0 16v TURBO 4 MOTION 0-220km/h

Post autor: GMS » czw lip 02, 2015 09:00

jeżeli chodzi o zloty to ja nie jestem w temacie, co do strojenia to oczywiście sam stroiłem



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

MK3 2.0 16v TURBO 4 MOTION 0-220km/h

Post autor: Marszall » sob sie 01, 2015 22:05

Panie jaka masz kompreche w bolidzie? Chodzi mi o CR
Ostatnio zmieniony ndz sie 02, 2015 13:05 przez Marszall, łącznie zmieniany 2 razy.


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: MK3 2.0 16v TURBO 4 MOTION 0-220km/h

Post autor: GMS » ndz sie 02, 2015 11:24

Nie komprechę tylko stopień sprężania 9:1



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

MK3 2.0 16v TURBO 4 MOTION 0-220km/h

Post autor: Marszall » ndz sie 02, 2015 13:08

No pisalem ze chodzi mi o Compression Ratio.

9:1 to wlasnie na wieksze moce jak na ABF


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

ODPOWIEDZ

Wróć do „Filmy i zdjęcia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości