bylo gt17 jest vnt20 (sie stroi sie) - 1.6TD tuned by Euglen

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » śr mar 21, 2007 17:28

PiterGOLF, więc również mam skrzynię 4S, Jak dla mnie idealna :grin:

Krzylu, pasiak, więc fotek żadnych nie robiłem niestety, bo mi się aparat sypnął, jak tylko wróci z gwarancji to fotki na 100% zrobię. Pompa niedługo będzie zakładana 10mm. Niestety nie hamowałem go przed założeniem VNT, za poźno dowiedziałem się, że hamowania jest tak blisko mnie, byłem przekonany, że najbliższa jest 100km ode mnie... Jeżeli chodzi o silnik to zaprzestanę na założeniu pompy 10mm. Wystarczy jak dla mnie KM i Nm :bajer: będę starał się założyć wskaźnik EGT, ewentualnie większy IC.



Awatar użytkownika
jantar1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pn mar 19, 2007 11:32
Lokalizacja: BRODNICA
Kontakt:

Post autor: jantar1 » czw mar 22, 2007 10:41

Pozwoliłem sobie zamieścić link do tej dyskusji u Tory na forum www.diagtronik.pl , kolesi zamurowało :)
http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopic.php?t=4837

Podobnie jak mnie kiedy Euglen wjechał na rolki.
Pozdrawiam i trzymam kciuki!! :pub:



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw mar 22, 2007 11:11

euglen, trzyma kciuki za dalsze mody a ja zbieram ;)


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Re: Pierwsze w Polsce 1.6 TD VNT - od Euglena :)

Post autor: RobertP » czw mar 22, 2007 13:23

zaprzal pisze:Robi sie najmocniejszy 1.6 TD w Polsce, osobiscie trzymam kciuki :pub:

http://img470.imageshack.us/my.php?imag ... 6tdjg0.jpg
o kurcze szok !
chyba musze to zobaczyć i pojawić sie u euglena ...


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » czw mar 22, 2007 14:30

RobertP, w przyszłym tygodniu będę się przemieszczał na trasie do Olsztyna więc możemy się jakoś umówic na spotkanie, co Ty na to?



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » czw mar 22, 2007 16:09

euglen pisze:RobertP, w przyszłym tygodniu będę się przemieszczał na trasie do Olsztyna więc możemy się jakoś umówic na spotkanie, co Ty na to?
jasne a mieszkam w Ostródzie dosyć blisko 16-tki chyba ze 150m od niej
i jestem najczęściej popołudniami w domu ok.17 jedynie we wtorek chyba wezme wolne

oczywiście tymk swoim spec wozem będziesz jechał ... ? ! :helm: :bigok:


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » wt mar 27, 2007 12:20

No panie i panowie samochodzik doczekał się pompy 10mm :grin: ale to nie jest jeszcze ostateczna wesja pompy :jezor: pompa zbudowana dzięki trochimowi :pub: :pub: :pub: :pub: dziękuję mu za pomoc :pub:
a teraz wykresik :jezor: porównanie pompy 8mm z 10mm

Obrazek

chyba czas zmienić podpis :wink:

121 KM i 276,5 Nm :okej:



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt mar 27, 2007 12:25

euglen, Panie, a ile to gazu pali? ps. gratuluje :bigok: :bigok: :bigok:


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » wt mar 27, 2007 12:34

no teraz krzywa mocy ładnie wygląda i zgodnie z założeniem wyżej się kręci :)

gratuluje :bigok: :bigok: :bigok:


Nissan Patrol K160

Awatar użytkownika
PiterGOLF
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 490
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 00:43
Lokalizacja: VWolin
Kontakt:

Post autor: PiterGOLF » wt mar 27, 2007 13:20

Dla mnie max. Mam nadzieje, że jak skonczysz ten projekt to gdzies go opiszesz i porobisz jakies foto porady, w ogole chcialbym zobaczyc jak cos takiego chodzi, 1,6TD Ruleeezzzz!!! Tez chcem cos takiego :)


Kupie, kompletne brązowe wnętrze do Golfa II CL 3d lub przedni fotel kierowcy i tylny lewy parapet (platikowy bez obszycia).

Golf Mk2 VR6 -------> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=85276
Golf Mk2 CL 87' -----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=543320
https://www.facebook.com/przyborgarage

Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » wt mar 27, 2007 14:32

Nie no chłopie mało że z krzesła nie spadłem jak zobaczyłem wykresy.Kurcze ile ma zapasu mocy taki 1.6TD :-k Teraz to spod świateł taki MK3 AFN nie jest dla Ciebie straszny.Wielkie brawa za projekt =D> =D> =D>

P.S. Niedługo dojdziesz do ARL`a.A jak to wytrzymuje sprzęgło i inne podzespoły??



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » wt mar 27, 2007 14:36

Pruszkowiak pisze:Teraz to spod świateł taki MK3 AFN nie jest dla Ciebie straszny
MK3 afn może nie ale mk2 afn tak :bigok:
ale wyraże jeszcze raz szacun :prayer: co innego wrzucić cały komplet a co inego zrobić samemu i to taką małą pojemność. zastanawia mnie tylko ile to może wytrzymać obciążeń :bajer: chociaż na diesel.net nie takie jeszcze jeżdżą
pozdro


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Tomallus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 16:58
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Tomallus » wt mar 27, 2007 14:56

Tu macie wykres co się da z 1,6 TD wycisnąć http://www.kotinet.com/matti.farm/Audi/121-2142_img.jpg
Pewnie to jeszcze nie wszystko.

Co do tytułowego 1.6 - czy moc nie powinna iść jeszcze, pod koniec, do góry?
Moment masz jak 170KM Jetta, ale w niej dużo większe mody i większe turbo VNT.


Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest

Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » wt mar 27, 2007 15:53

Pruszkowiak pisze:P.S. Niedługo dojdziesz do ARL`a.A jak to wytrzymuje sprzęgło i inne podzespoły??
Narazie koniec prac przy aucie. Sprzęgło daje radę- 210 Sachs z małym patentem :wink: przejechałem na nim dopiero 5tys. reszta też daje radę, ale trzeba zaznaczyć,że u mnie żadnego palenia gumy i super pisków nie ma :D

PS. A tak wygląda moje autko :D wiem wiem te halogeny nie pasują, ale znakomicie spelniają swoją rolę :jezor:

Obrazek



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości