bylo gt17 jest vnt20 (sie stroi sie) - 1.6TD tuned by Euglen

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Tomallus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 16:58
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Tomallus » pt paź 19, 2007 20:45

Jeśli jej oznaczenie to tylko GT20 to nie jest VNT. VNT to np. GT2056v (v - kierownice).


Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pt paź 19, 2007 20:51

same GT20 bez koncowki v szkoda ze niemoge ujac swoim kiblowatym aparatem tabliczki
czyli ogolem mowiac lipa suszarka



McFafik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:19
Lokalizacja: Kraków / Starchowice
Kontakt:

Post autor: McFafik » pt paź 19, 2007 22:25

o temat znów żyje :)


PEUGEOTA206 NIESTETY NIE DA SIę ZROBIC NA GERMAN STYLE :( wiec go sprzedam !!

Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » pt paź 19, 2007 23:44

Ja narazie walczę na etapie dorobienie downpipe do mojej gt1749. Euglen, jeśli możesz to opisz tak schematycznie jak sterujesz kierownicami, alebo czym żeby wyskalować jakieś maksymalne ciśnienie. Coś tam kiedyś pisałeś o MBC , ale nie bardzo czaję czym konkretnie one sterują itd.


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt paź 19, 2007 23:57

a propo
adam16v pisze:downpipe
to jesten na podobnym etapie tylko ze do mojej T3 :D:D hehe i moje takie małe pytanko pozwolicie ze tu zadam :)
Wyjście z Turbiny nie jest chyba za szerokie a downpipe robie 2,5 cala !! i chyba bede to musiał zrobić tak : ze zaraz od wyjścia zrobić tak z 1,2 cm takiego przejścia z srednicy wyjścia z turbo do 2,5 cala tak jak widać na 1 foto co euglen, załączył tak ???
i czy dalej po złączu elastycznym ciągnąć cały wydech 2,5 cala czy moze być ciut mniejszy ?? np 2,25



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob paź 20, 2007 08:16

Krzylu pisze:same GT20 bez koncowki v szkoda ze niemoge ujac swoim kiblowatym aparatem tabliczki
czyli ogolem mowiac lipa suszarka
wcale nie taka lipa.... zakladaj ja z dobra pompa i bedziesz zadowolony
ps. niby z jakiego DOKLADNIE passata i z jakim silnikiem jest to turbo?
Ostatnio zmieniony sob paź 20, 2007 08:19 przez zaprzal, łącznie zmieniany 1 raz.


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » sob paź 20, 2007 17:28

z pompa niebedzie problemu w najblizszym czasie planuje oddac ja w dobre rece :smoke:

2.5tdi b5 tyle mi wiadomo ale jaki silnik ile garow tego niewiem
problem jest jak ja zalozyc zeby normalnie dmuchala a nie przewietrzala mi tloki



Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » śr paź 31, 2007 14:37

Krzylu pisze:2.5tdi b5 tyle mi wiadomo ale jaki silnik ile garow tego niewiem
te spreżarki były montowane też w MB Sprinterach 2,5 (GT20 z WG) kiedyś sam taką chciałem, jedyny minus to to że się nieco później wkręca niż odpowiednik z kierownicami, ale tego "później" to nikt dokładnie nie określił ... myślę że 1-2sek.
euglen pisze:Krzylu, to ja Ci pokażę GT20 już zamontowaną w 1,6 TD
Jestem ciekaw jak się to będzie wkręcąło w 1.6 :blush: no i widze już jakies sterowanie kierownic :D


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr paź 31, 2007 18:37

Apsik pisze:Jestem ciekaw jak się to będzie wkręcąło w 1.6
chwila moment, skoro gt23v amg da rade sie wkrecic to mala gt20v tez ;)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

LukaszMK4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: ndz mar 21, 2010 13:47
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: LukaszMK4 » sob lip 03, 2010 14:44

respect, tyle powiem:)



Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » sob lip 03, 2010 15:21

Wysłany: 31 Paź 2007 17:37
Wysłany: Dzisiaj 14:44
:panna:



LukaszMK4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: ndz mar 21, 2010 13:47
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: LukaszMK4 » pn lip 05, 2010 14:51

omfg sorka za odkop, nie przeczytalem



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości