bylo gt17 jest vnt20 (sie stroi sie) - 1.6TD tuned by Euglen
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
bylo gt17 jest vnt20 (sie stroi sie) - 1.6TD tuned by Euglen
Motor 1.6TD - turbo garrett gt17v, pompa 8mm (!!!)
co powiecie o wyniku? Jak myslicie co bedzie po zmianie pompy na 10mm? Dodam, ze na gt20v robia 170 koni wiec ile bedzie u Euglena? Robi sie najmocniejszy 1.6 TD w Polsce, osobiscie trzymam kciuki
http://img470.imageshack.us/my.php?imag ... 6tdjg0.jpg
DODANO:
Nowy wynik na pompie 10mm - 121km 277nm gratulujemy
co powiecie o wyniku? Jak myslicie co bedzie po zmianie pompy na 10mm? Dodam, ze na gt20v robia 170 koni wiec ile bedzie u Euglena? Robi sie najmocniejszy 1.6 TD w Polsce, osobiscie trzymam kciuki
http://img470.imageshack.us/my.php?imag ... 6tdjg0.jpg
DODANO:
Nowy wynik na pompie 10mm - 121km 277nm gratulujemy
Ostatnio zmieniony śr cze 27, 2007 08:02 przez zaprzal, łącznie zmieniany 8 razy.
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
turbo wyjatkowo nie seryjne, pompa wtryskowa slabsza niz seryjna reszta seria z tego co wiem, tylko metalowa uszczelka pod glowica... Euglen niedlugo zaklada porzadna pompe obstawiam powyzej 130 koniPinkFloyd pisze:trwałośc poszczególnych elementów - czy są dalej seryjne ????
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
z taka suszarka VNT diametralnie zmienia sie charakterystyka silnika, zauwazcie, ze Euglen ma teraz ponizej 1600 obrotow tyle Nm ile seryjny TD SB ma maxymalnie przy 2500-3000 To turbo jest super do jazdy na codzien i do robienia mocy... teraz tylko brakuje paliwka
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
zaprzal, tak z ciekawosci zapytam, może wiesz jakie zastosował sterowanie VNT? Ja juz jakis sterownik i koncepcje mam ale jeszcze nie sprawdzoną w praktyce... Dlatego ciekawy jestem - czujnik cisnienia w kolektorze i sterownik, dalej N75 i rurka do guszki czy sterowanie "klasyczne" za pomoca gruchy nadcisnieniowej?
ventil, więc sterowanie nadciśnieniowe- przerobiona orginalna podciśnieniowa gruszka, bo nigdzie nie mogłem znaleźć nadciśnieniowej... Turbosprężarka najpierw pompuje na maxa poźniej jest ograniczana poprzez zastasowanie "gruszki" nadciśnieniowej - kierownice zostają przestawione itd. Ciśnienie mam wysterowane za pomocą dwóch MBC. Przy zastosowaniu elektrozaworu mogę przełączać ciśnienie ustawione na jednym z dwóch MBC czyli codzienna jazda 0,7 bar a trochę żwawiej to np 1,1 bar na takim ciśnieniu był hamowany dzisiaj.
Mam jeszcze zamiar zastosować jakiś elektromagnes, który na zimnym silniku pociągałby cięgno, tak, żeby turbosprężarka nie wchodziła na obroty na zimnym silniku, teraz jak ruszam nawet delikatnie to ładuje już 0,5bar... Narazie wszystko jest jeszcze w fazie testów...
PS. Ale niestety kolektor od Ciebie mi się nie przydal, bo turbo się na dole nie zmieściło i zrobiłem tak jak Ty - kolektor orginał + flansza... Z tym,że flansza nie była pod kątem wykonana tylko zmieniłem położenie "całego ukladu kierownic" względem całego turbo- nawiercając nowe dziury, tak żeby olej był pod pionowo...
Mam jeszcze zamiar zastosować jakiś elektromagnes, który na zimnym silniku pociągałby cięgno, tak, żeby turbosprężarka nie wchodziła na obroty na zimnym silniku, teraz jak ruszam nawet delikatnie to ładuje już 0,5bar... Narazie wszystko jest jeszcze w fazie testów...
PS. Ale niestety kolektor od Ciebie mi się nie przydal, bo turbo się na dole nie zmieściło i zrobiłem tak jak Ty - kolektor orginał + flansza... Z tym,że flansza nie była pod kątem wykonana tylko zmieniłem położenie "całego ukladu kierownic" względem całego turbo- nawiercając nowe dziury, tak żeby olej był pod pionowo...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości