bylo gt17 jest vnt20 (sie stroi sie) - 1.6TD tuned by Euglen

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

bylo gt17 jest vnt20 (sie stroi sie) - 1.6TD tuned by Euglen

Post autor: zaprzal » sob mar 17, 2007 16:25

Motor 1.6TD - turbo garrett gt17v, pompa 8mm (!!!)

co powiecie o wyniku? :) Jak myslicie co bedzie po zmianie pompy na 10mm? Dodam, ze na gt20v robia 170 koni wiec ile bedzie u Euglena? :bigok: :bigok: :bigok: Robi sie najmocniejszy 1.6 TD w Polsce, osobiscie trzymam kciuki :pub:

http://img470.imageshack.us/my.php?imag ... 6tdjg0.jpg

Obrazek

DODANO:

Nowy wynik na pompie 10mm - 121km 277nm :food: gratulujemy
Obrazek
Ostatnio zmieniony śr cze 27, 2007 08:02 przez zaprzal, łącznie zmieniany 8 razy.


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » sob mar 17, 2007 17:06

Wszystko :bigok: ale zastanawiama mnie stosunek mocy do spalania- czy to dalej diesel czy spalankiem przypomina już benzynkę :bajer: i trwałośc poszczególnych elementów - czy są dalej seryjne ????



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » sob mar 17, 2007 17:12

o kurcze jaki moment :panna: diabel


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob mar 17, 2007 17:34

PinkFloyd pisze:trwałośc poszczególnych elementów - czy są dalej seryjne ????
turbo wyjatkowo nie seryjne, pompa wtryskowa slabsza niz seryjna :) reszta seria z tego co wiem, tylko metalowa uszczelka pod glowica... Euglen niedlugo zaklada porzadna pompe obstawiam powyzej 130 koni :D


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » sob mar 17, 2007 20:02

bardzo ładnie :)

trzymam kciuki za drugą pompe :)


Nissan Patrol K160

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob mar 17, 2007 20:09

z taka suszarka VNT diametralnie zmienia sie charakterystyka silnika, zauwazcie, ze Euglen ma teraz ponizej 1600 obrotow tyle Nm ile seryjny TD SB ma maxymalnie przy 2500-3000 :) To turbo jest super do jazdy na codzien i do robienia mocy... teraz tylko brakuje paliwka :food:


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » sob mar 17, 2007 22:39

zaprzal, tak z ciekawosci zapytam, może wiesz jakie zastosował sterowanie VNT? Ja juz jakis sterownik i koncepcje mam ale jeszcze nie sprawdzoną w praktyce... Dlatego ciekawy jestem - czujnik cisnienia w kolektorze i sterownik, dalej N75 i rurka do guszki czy sterowanie "klasyczne" za pomoca gruchy nadcisnieniowej?



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob mar 17, 2007 22:41

ventil, sprawdzone sterowanie z vwdiesel.net czyli nadcisnieniowe, chyba przerabial fabryczna gruche... najlepiej bedzie gdy sie osobiscie wypowie


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » sob mar 17, 2007 23:05

ventil, więc sterowanie nadciśnieniowe- przerobiona orginalna podciśnieniowa gruszka, bo nigdzie nie mogłem znaleźć nadciśnieniowej... Turbosprężarka najpierw pompuje na maxa poźniej jest ograniczana poprzez zastasowanie "gruszki" nadciśnieniowej - kierownice zostają przestawione itd. Ciśnienie mam wysterowane za pomocą dwóch MBC. Przy zastosowaniu elektrozaworu mogę przełączać ciśnienie ustawione na jednym z dwóch MBC :bigok: czyli codzienna jazda 0,7 bar a trochę żwawiej to np 1,1 bar na takim ciśnieniu był hamowany dzisiaj.
Mam jeszcze zamiar zastosować jakiś elektromagnes, który na zimnym silniku pociągałby cięgno, tak, żeby turbosprężarka nie wchodziła na obroty na zimnym silniku, teraz jak ruszam nawet delikatnie to ładuje już 0,5bar... Narazie wszystko jest jeszcze w fazie testów...

PS. Ale niestety kolektor od Ciebie mi się nie przydal, bo turbo się na dole nie zmieściło i zrobiłem tak jak Ty - kolektor orginał + flansza... Z tym,że flansza nie była pod kątem wykonana tylko zmieniłem położenie "całego ukladu kierownic" względem całego turbo- nawiercając nowe dziury, tak żeby olej był pod pionowo... :D



Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

Post autor: Zoltecek » ndz mar 18, 2007 00:26

przepraszam ze głupie pytanie ale co to jest VNT ?



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz mar 18, 2007 00:48

Zoltecek pisze:przepraszam ze głupie pytanie ale co to jest VNT ?
ja tez nie wiem :PP

euglen, Tylko jedno słowo !!! - RESPECT :bigok: :bigok:



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz mar 18, 2007 00:49

chodzi o turbo z kierownicami powietrza zaadaptowane z tdi :)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » ndz mar 18, 2007 00:59

:|
o *#cenzura#*!!!!

pozwolicie ze sobie tak powiem!!

jaki moment!!

niech ktos powie ze TDI a TD to przepasc w dodatku AFN niema takiego momentu :hmm: !!!

BRAWO!!



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości