Pompa wtryskowa 10mm<

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Pompa wtryskowa 10mm<

Post autor: tomogolf2 » śr lut 21, 2007 22:47

Witam, słyszałem ze ludzie na forum zmieniaja głowiczki z seryjnych na wieksze, udało mi sie dostac pompe z grzybkiem po okazyjnej cenie od jakiegos JR-a, i teraz pare pytan, od czego najlepiej wstawic ta głowiczke, jak ona wogle wyglada, czy samemu mozna pogrzebac przy pompie, przyblizone koszty,chodzi o jakies konkrety zebym nie tylko ja z tego skorzystał ale i ludzie ktorzy to czytaja.


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » śr lut 21, 2007 23:00

konkrety budowy by sie przydaly, ale nie ma sensu robic pompy 10mm dla mocy do 100 konikow.


VEMA - opony dla każdego
dzwoń 504-498-528 lub biuro.vema@gmail.com
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » śr lut 21, 2007 23:08

SouleR, ja nie mowie ze chce tylko pompe wymienic w golfie:) bo jak wstawic turbo zmienic uszczeleke, czy nawet głowice to wiem, mi chodzi tylko o pompe jak sie do niej zabrac, co tam trzeba zrobic zeby było dobrze.....


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » śr lut 21, 2007 23:15

tomogolf2 wiem wiem. mnie tez interesuje jak sie buduje pompe 10mm. przeciez widze, ze masz krecona bryke. to z ta moca to napisalem tak na wypadek nowych uzytkownikow, ktorzy widza temat o pompie 10mm i zaraz by chcieli wsadzac takie cos.

pozdro :pub:


VEMA - opony dla każdego
dzwoń 504-498-528 lub biuro.vema@gmail.com
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr lut 21, 2007 23:46

a co chcesz osiagnac ta pompa? co jeszcze zamierzasz zmienic w aucie? do duzej pompy przydalby sie wskaznik EGT bo z nadmiarem paliwka to juz nie zarty

teoretycznie mozna sie zabrac samemu, ale w praktyce sa rozne pompy, roznia sie szczegolikami i za ta kase ktora przeznaczysz na zabawe mozna sie odezwac do Trochima i on ci to posklada od A do Z i jeszcze sprawdzi na stole

a czesci mniej wiecej takie (przykladowo):

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony czw lut 22, 2007 00:52 przez zaprzal, łącznie zmieniany 3 razy.


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » czw lut 22, 2007 00:38

zaprzal pisze:a czesci mniej wiecej takie (przykladowo)
te czesci cos sie nie wczytuja, mozesz jescze raz je powklejac??


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw lut 22, 2007 00:52

tomogolf2, poprawilem, napisz jakie masz plany to moze cos doradzimy ;)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » czw lut 22, 2007 00:57

a gdzie takie czesci dostac? z jakij pompy wyciagniac? mysle nad wstawieniem głowiczki 11mm zeby juz potem nie dłubac w pompie, i jescze jedno jaka jest seryinie głowiczce 9mm czy 10mm w pompie od SB-ka? i jescze jedno widze tutaj na zdjeciach podzial na lewa i prawa, mogłbys wyjasnic od jakiej pompy sa te czesci po lewej a od jakiej sa te po prawej?


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw lut 22, 2007 01:00

tomogolf2, 9mm seria w td... 11mm mowisz? :) chcesz zrobic 200 koni w golfie? jakie bedzie turbo?

[ Dodano: Czw Lut 22, 2007 12:02 am ]
tomogolf2 pisze:mogłbys wyjasnic od jakiej pompy sa te czesci po lewej a od jakiej sa te po prawej?
nie moglbym bo nie wiem :) czasem pompy od niby tego samego modelu sie roznia. Trochim ma to najlepiej ogarniete i do niego najlepiej uderzyc w tym temacie


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » czw lut 22, 2007 01:04

mysle nad jakim kkk conajmiej takim jak ty masz, ale kolega z tego co mowil jezeli istnieje k26 albo k28 to takie posiada i jest chetny mi je spredzac za niewielka kase......ale musialbym oddac mu swoje trubo......


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » czw lut 22, 2007 01:06

zaprzal pisze:Trochim ma to najlepiej ogarniete i do niego najlepiej uderzyc w tym temacie
i do tego jaki ma stół probierczy, tomogolf2 zerknij TUTAJ


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » czw lut 22, 2007 01:06

musze Trochima zaprosic do tematu, a ty swoja pompe jak złozyłes?tez dałes Trochimowi?i co on tam wstawil?


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw lut 22, 2007 01:08

tomogolf2 moze sie okazac, ze to k26 wkreci ci sie dopiero przy 4 tys obrotow :/ raczej kiepsko bedzie tym jezdzic na codzien... takie sa wady klasycznych turbin. Podobno dobrze jest szukac jakiegos T3

do duzych mocy lepsze sa jednak turbiny VNT z kierownicami powietrza, ale sa drogie i trudniejsze w montazu...

[ Dodano: Czw Lut 22, 2007 12:10 am ]
tomogolf2, glowiczke 10mm tdi, fale od 1,9td, gov mod, chyba timing advance mod... ogolnei jestem bardzo zadowolony, lepiej sie jezdzi nawet na niskich obrotach tam gdzie nie ma boostu i taka pompa ma spory potencjal :) do k24 by starczyla na styk dobrze zmodowana 9mm tak mysle


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » czw lut 22, 2007 01:18

hm.... czyli do przerobienia pompy od SB potrzebuje:
-głowiczke od tdi
-fale od 1,9 td
-gov mod(ehm....moge wiedziec na czym to polega?)
-timing advance mod(hm...tego tez nie wiem :/ )
-sprawny pompiarz


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości