Ile kto wyciągnął z silnika AAZ
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
roocki21,
pytanie czy już kiedyś poprzedni właściciel nie modyfikował Twojego dieselka?
jak nie to dojść też dojdziesz ale nie będzie to stałe przyśpieszenie do tej prędkości tylko do około 3500rpm będzie szedł dość dobrze ale potem już przyspieszenie będzie bardzo marne.
zobacz w moim temacie jak auto idzie niemal od zera do 170 w jednym tempie.
właśnie to dają mody
[ Dodano: 06 Paź 2009 19:50 ]
marcin999, a co powiesz na to ?
[youtube][/youtube]
pytanie czy już kiedyś poprzedni właściciel nie modyfikował Twojego dieselka?
jak nie to dojść też dojdziesz ale nie będzie to stałe przyśpieszenie do tej prędkości tylko do około 3500rpm będzie szedł dość dobrze ale potem już przyspieszenie będzie bardzo marne.
zobacz w moim temacie jak auto idzie niemal od zera do 170 w jednym tempie.
właśnie to dają mody
[ Dodano: 06 Paź 2009 19:50 ]
Jak kręcisz po 5 tys obr to dojedziesz do 110, ale nie zdziw sie jak kiedyś Ci tłoki do kabiny powlatują.
marcin999, a co powiesz na to ?
[youtube][/youtube]
jakość filmu okropna w telewizji kariery to ty nie zrobisz
a teraz z innej bajki ostatnio znalazłem ciekawy ic od SAAB 9000 2,0
najpierw rozbieramy przód
potem zakładamy ic wchodzi bez problemu (na styk)
teraz trzeba zrobić trochę miejsca na rury
następnie rury proponuje dwa kolanka PCV tylko trzeba je dobrze sklecić do kupy (owinąć dobrze izolacją i skręcić opaską bo będzie się rozchodzić
reszta rur jak kto chce.
A teraz składamy wszystko do kupy
miłej zabawy
a teraz z innej bajki ostatnio znalazłem ciekawy ic od SAAB 9000 2,0
najpierw rozbieramy przód
potem zakładamy ic wchodzi bez problemu (na styk)
teraz trzeba zrobić trochę miejsca na rury
następnie rury proponuje dwa kolanka PCV tylko trzeba je dobrze sklecić do kupy (owinąć dobrze izolacją i skręcić opaską bo będzie się rozchodzić
reszta rur jak kto chce.
A teraz składamy wszystko do kupy
miłej zabawy
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
kkolekk, też kiedyś zastanawiałem się nad tym IC, tylko podobno nie wytrzymuje dużego ciśnienia....
Na jakim doładowaniu jeździsz?
Na jakim doładowaniu jeździsz?
Ostatnio zmieniony ndz paź 11, 2009 16:59 przez andrew.zbyrko, łącznie zmieniany 1 raz.
topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
grubokkolekk pisze:non stop 1,8
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
hmmm, to jednak daje rade, może i Ja sie skusze na taki wnalazek, bo mam w garażu icka ale nie moge go zmeścić przed chłodnice;/kkolekk pisze:non stop 1,8
jaką ten icek ma średnice króćców? 60?
topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości