Ile kto wyciągnął z silnika AAZ

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

arwam

Post autor: arwam » sob sie 15, 2009 20:18

damianwlkp pisze:sprawdze te moje t3 wydaje sie ze poprzedni wlasciciel sporo tam pokrecil i przez to cos z tym jest nie tak moze pompa jest rozregulowana
damianwlkp, jak nie będzie zamontowane MBC lub inny wynalazek który pozwala ingerować w ciśnienie doładowania to nie ma sensu zmieniać turba tylko dlatego że nie dmucha więcej niż 0,7bara.
Do tego trzeba zaingerować w moment otwarcia WG bo inaczej nic to Ci nie da ja mam T3 i nie zamieniłbym na T2 ani na K14.
ale żeby więcej dmuchało to u Ciebie trzeba najpierw zaślepić zawór na kolektorze ssącym i PODNIEŚĆ CIŚNIENIE DOŁADOWANIA.

przeczytaj tematy podwieszone ze zrozumieniem i uwagą podkręcanie dawki i podnoszenie ciśnienia doładowania to dwie odrębne sprawy choć ze sobą powiązane



Jędrzej90
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob sty 03, 2009 17:38
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Jędrzej90 » ndz sie 16, 2009 18:13

Przeczytałem pierwsze 10 stron i reszty już mi się nie chciało :P. Dowiedziałem się od kumpla, że AAZ różni się korbowodami i pompą wtryskową od TDI, a co za tym idzie do zwykłego 1,9TD nie mogę poprostu załóżyć IC z TDI. Czy to prawda?



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz sie 16, 2009 18:41

Jędrzej90 pisze:a co za tym idzie do zwykłego 1,9TD nie mogę poprostu załóżyć IC z TDI
To jest nieprawda, chodz z tymi korbowodami to też nie jestem pewien



Jędrzej90
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob sty 03, 2009 17:38
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Jędrzej90 » ndz sie 16, 2009 21:29

Czyli śmiało mogę IC ładować?



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » ndz sie 16, 2009 21:58

Jędrzej90 pisze:AAZ różni się korbowodami
Mozliwe chociaż raczej mało prawdopodobne napewno inne ( słabsze)są w zwykłym dieslu
Jędrzej90 pisze:i pompą wtryskową od TDI
To się zgadza .Podstawowa różnica między TDI a TD to bezpośredni wtrysk w TDI i inny kształt góry tłoka .ic możesz śmiało zakładać bo to tylko chłodnica powietrza doładowania i to jakie korbowody i jaka pompa wtryskowa jest w TD a jaka w TDI niema tu żadnego znaczenia .Po samym założeniu ic przy nie modzonej dawce paliwa , jakiegoś zauważalnego wzrostu mocy raczej nie odczujesz(może w upały) bo rola ic polega na tym że schładza powietrze pompowane do silnika przez turbinę ,przez co w powietrzu jest więcej tlenu i mozna spalić więcej paliwa .Ale paliwem to już musisz sam podlać ...


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

arwam

Post autor: arwam » pn sie 17, 2009 00:37

Jędrzej90 pisze:Przeczytałem pierwsze 10 stron i reszty już mi się nie chciało :P . Dowiedziałem się od kumpla, że AAZ różni się korbowodami i pompą wtryskową od TDI, a co za tym idzie do zwykłego 1,9TD nie mogę poprostu załóżyć IC z TDI. Czy to prawda?
no patrz Ja się dowiaduję że nie można założyć IC bo mi się silnik rozleci a tym czasem same pozytywy zauważam.
skutków negatywnych poza zmniejszoną ilościa miejsca w komorze silnika nie zauważyłem :wink:



Jędrzej90
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob sty 03, 2009 17:38
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Jędrzej90 » wt sie 18, 2009 18:09

AAZ ma niby 75koni, czy jak dorzucę ten IC, to moc będzie taka jak normalnym TDI 90koni? Czy to taka tylko ściema :D?



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt sie 18, 2009 18:14

Moc bedzie taka sama. Na samym powietrzu się nie jeździ :)
Ostatnio zmieniony wt sie 18, 2009 18:16 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



Jędrzej90
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob sty 03, 2009 17:38
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Jędrzej90 » wt sie 18, 2009 18:27

Nie rozumiem drugiego zdania :D



arwam

Post autor: arwam » wt sie 18, 2009 20:23

Nie rozumiem drugiego zdania :D
samo dołożenie IC nie da Ci nic jeśli nie masz dawki z lekkim dymkiem



Jędrzej90
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob sty 03, 2009 17:38
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Jędrzej90 » wt sie 18, 2009 21:03

A z kolei dymek zniweluję podkrecając turbinę tak?



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » wt sie 18, 2009 21:05

Jędrzej90 pisze:czy jak dorzucę ten IC, to moc będzie taka jak normalnym TDI 90koni?
Tłumaczą ci koledzy i ja już wcześniej pisałem :Zakładając ic do TD nie zrobisz z niego TDI tylko co najwyżej TDic bo te'' I ''na końcu skrótu TDI wcale nie oznacza INTERCULER tylko injection a dokładnie cały skrót Turbo Direct Injection . Te silniki różnią się zasadniczo wtryskiem paliwa ,w TDI wtrysk jest bezpośredni a TD do komory wstępnej.Stąd te różnice w mocy.Poczytaj sobie jak podnieść moc w TD http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... hlight=lda o ile jeszcze nie czytałeś ,ale po tym co piszesz to raczej nie czytałeś...


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

mcgregor1988
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: ndz mar 22, 2009 17:35
Lokalizacja: ESK, Łódź
Kontakt:

Post autor: mcgregor1988 » sob sie 29, 2009 18:30

jedno pytanie - może było o tym na forum, ale ja nie znalazłem - jakie ciśnienie można bezpiecznie ustawić na turbawce kkk03?? Wiem, że książkowo na garecie t2 i kkk14 w/g książki jest 0,6-0,83 bara. U mnie po zamontowaniu manometru ciśnienie dochodzi do 0,6bar.


Pozdrawiam, Grzesiek

mrozoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: wt sie 05, 2008 19:00
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: mrozoo » sob sie 29, 2009 20:02

tyle da sie z AAZ'eta bez problemu wycisnac na 10mm :bigok: Z tym ze mimo vnt jak nagle wcisne gaz to robi sie zaslonka, ale pozniej jest juz prawie bezdymnie.

Obrazek



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości