Ile kto wyciągnął z silnika AAZ

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

lenczek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: wt sty 27, 2009 19:48
Lokalizacja: Giżycko
Kontakt:

Post autor: lenczek » ndz mar 22, 2009 18:40

1992 GTD wersja



Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » ndz mar 22, 2009 18:43

to Twoja turbina na 99% to K14



lenczek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: wt sty 27, 2009 19:48
Lokalizacja: Giżycko
Kontakt:

Post autor: lenczek » ndz mar 22, 2009 18:47

http://www.allegro.pl/item577226514_tur ... _1993.html
mam identyczna jak na tej aukcji...

a wie ktos moze dlaczego sa takie jakby dwie fazy doladowania ?? mozliwe ze katalizator blokuje spaliny i to powoduje przydlawienie sie turbiny ?? jakies pomysly ??



Awatar użytkownika
estek1988
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: śr lip 30, 2008 21:12
Lokalizacja: KłodaVWa
Kontakt:

Post autor: estek1988 » ndz mar 22, 2009 22:03

myślałem u siebie zamontowac icka w zderzak i przyczepić do wzmocnienia, albo wstawic go przed zderzak i wtedu byłby bandzior :chytry: , może byc na wierzchu????
policja się nie doczepi????



Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » ndz mar 22, 2009 22:10

antojuja pisze:w dieslach KAT jest nie obowiazkowy i nikt sie nie przyczepi
tu sie nie zgodze, jesli w dowod wbity jest kat to musi byc(oczywiscie teoretycznie, moze byc sama pucha :satan:) nie ma czegos takiego ze w benie musi byc a w dieslu nie :bigok:


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

Awatar użytkownika
estek1988
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: śr lip 30, 2008 21:12
Lokalizacja: KłodaVWa
Kontakt:

Post autor: estek1988 » ndz mar 22, 2009 22:14

,,http://www.allegro.pl/ite..._9_td_1993.html
mam identyczna jak na tej aukcji...''

ja mam nieco młodszy silnik, i mam k14, z tej fotki widzę że masz też podobną, najlepiej sprawdzic na tabliczce znamionowej przyczepionej do turbinki i tam będzie pisać.
co do Twojego problemu to pierwszy raz się z takim czymś spotykam, ja wyciąłem kata bo był coraz słabszy , jeszcze na poprzednim silniku, po wstawieniu rurki przelotowej jazda była o wiele lepsza, a katalizator był zawalony całkiem



lenczek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: wt sty 27, 2009 19:48
Lokalizacja: Giżycko
Kontakt:

Post autor: lenczek » ndz mar 22, 2009 23:20

ja wyciąłem kata bo był coraz słabszy , jeszcze na poprzednim silniku, po wstawieniu rurki przelotowej jazda była o wiele lepsza, a katalizator był zawalony całkiem
nie wiem czy to mozliwe ale wydaje mi sie, ze to wlasnie wina kata....bo widac, ze nie byl zmieniany bardzoooo dlugooo.... :D chyba od nowosci i boje sie, ze to on powoduje tak jakby odbicie spalin i przez to turbina sie dlawi i tak dziwnie jakby w dwoch etapach pracowala...;/



Awatar użytkownika
estek1988
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: śr lip 30, 2008 21:12
Lokalizacja: KłodaVWa
Kontakt:

Post autor: estek1988 » ndz mar 22, 2009 23:31

ja bym wyciął,ale to Twoja golfinka więc rob jak uważasz, ja jestem zadowolony że się tego pozbyłem bo w samochodach z tym wiekiem z katalizatorem są problemy , chyba że ktoś wymieniał chociaż raz



lenczek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: wt sty 27, 2009 19:48
Lokalizacja: Giżycko
Kontakt:

Post autor: lenczek » ndz mar 22, 2009 23:42

no wlasnie co do tej wymiany to chyba jej nie bylo wogole :D

edit.
ja wyciąłem kata bo był coraz słabszy
a co wstawiles zamiast kata ?? strumienice czy zwykla rure kwasoodporna czy moze jakies inne ustrojstwo ?:D
Ostatnio zmieniony pn mar 23, 2009 00:00 przez lenczek, łącznie zmieniany 1 raz.



arwam

Post autor: arwam » pn mar 23, 2009 00:28

lenczek pisze:no wlasnie co do tej wymiany to chyba jej nie bylo wogole :D

edit.
ja wyciąłem kata bo był coraz słabszy
a co wstawiles zamiast kata ?? strumienice czy zwykla rure kwasoodporna czy moze jakies inne ustrojstwo ?:D
strumienice zabijają zwłaszcza małe turbiny ze względu na rezonanse które powstają w układzie wydechowym za ich sprawą



Awatar użytkownika
estek1988
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: śr lip 30, 2008 21:12
Lokalizacja: KłodaVWa
Kontakt:

Post autor: estek1988 » pn mar 23, 2009 00:33

kawałek rurki kwasoodpornej, teraz to słychać, że spaliny wyrzuca :grin:
W planach mam zamiar wywalić końcowy tłumik, który zostanie zastąpiony przelotowym a reszta to tylko rury, przygotuje go pod moc nieco ponad 100 koników, pin już założony, zostaje kupić wskaźnik doładowania pokręcić troche i zamówic intercooler :chytry:



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pn mar 23, 2009 01:51

Ludzie :D katalizator w zwykłym TD to pomyłka - wywalać jak najprędzej, pamiętam kiedyś jak u siebie wycinałem - a nie był wcale taki zapchany - po odpaleniu przez 2 minuty nawalał sadzą z rury, tyle się syfu nazbierało.



mcgregor1988
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: ndz mar 22, 2009 17:35
Lokalizacja: ESK, Łódź
Kontakt:

Post autor: mcgregor1988 » pn mar 23, 2009 07:58

a co zx moim pytaniem z poprzedniej strony??



lenczek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: wt sty 27, 2009 19:48
Lokalizacja: Giżycko
Kontakt:

Post autor: lenczek » pn mar 23, 2009 19:50

kawałek rurki kwasoodpornej, teraz to słychać, że spaliny wyrzuca
jaka dac srednice tej rury co bedzie zamiast kata ??



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości