Ile kto wyciągnął z silnika AAZ
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Bolekrsko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 674
- Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
no i nadszedl czas zeby moj ventel dostal wieksze turbo (obecnie T2) 1,3 bar zaprzal musim jakie t3 albo k24 znalesc bo moja t2 juz chyba wydaje jakies dzwieki ale sie kreci pozadnie:D chyba zapodam jakies filmiki
http://datingsidorsingel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Bolekrsko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 674
- Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
a 10,5 sekundy na t2 to przyzwoity czas?
http://datingsidorsingel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
No w końcu dzisiaj zamontowałem pompę 10mm ale cheba jest coś nie tak
Dawkę paliwa ustawiłem tak że obroty wzrosły na 1000obr/min(chmurka porównywalna do chmórki zaprzala ) ciśnienie doładowania ustawiłem na 1,2 bara(seryjne turbo)
Fakt że autko zapie...la od samego dołu ale tylko do 3tyś. obr. Potem znacznie co raz słabiej i to znacznie.Niewiem w czym tkwi problem(czyżby za mało powietrza??)
Czy przyczyną może być żle ustawiony kąt wtrysku?
Dawkę paliwa ustawiłem tak że obroty wzrosły na 1000obr/min(chmurka porównywalna do chmórki zaprzala ) ciśnienie doładowania ustawiłem na 1,2 bara(seryjne turbo)
Fakt że autko zapie...la od samego dołu ale tylko do 3tyś. obr. Potem znacznie co raz słabiej i to znacznie.Niewiem w czym tkwi problem(czyżby za mało powietrza??)
Czy przyczyną może być żle ustawiony kąt wtrysku?
[size=134][color=red][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1783997&highlight=#1783997]Moje MK3 AAZ POWER :-)[/url][/b][/color][/size]
Turbo jeszcze stare.Wskażnik mam i ustawiłem na 1.2bara(dam rade ustawić prawie 2bary ale trochę się boje chociarz wcześniej cały czas na takim jeżdziłem i nic się nie stało.W sumie te 2 bary z takiej małej turbinki to pewnie to samo jak bym na większej ustawił 1 bar)zaprzal pisze:dzidzia24, zalozyles juz to wieksze turbo czy nadal na starym? masz wskaznik doladowania? co sie dzieje na wskazniku doladowania i co sie dzieje z dymieniem gdy auto traci moc?
Zbytnio nie zwróciłem uwagi jak autko dymi gdy traci moc ale jutro zrobię więcej testów.
Tylko się boję żebym nie przesadził
[ Dodano: 06 Sty 2008 14:46 ]
Dzisiaj zwiększyłem nieco dawkę paliwa i ciśnienie na turbo na 2 ale nadal wydaje mi się że to nie jest to .Dziwne że rwie zaje....ście od samego dołu a póżniej już nie tak.Pare razy sprawdzałem jadąc 2-gim biegiem, wciskałem gaz do oporu przy 1500obr/min i przy 2000 gubi trakcję (na suchym)a potem też idzie ale nie tak żwawo,
oraz dżwięk w środku jakby tłumik rozrywało(może to wina wydechu?).Z resztą jak wstawie większe turbo i nic się nie zmieni to wtedy będę szukał przeczyny.
Mam pytanie czy złe ustawienie kąta wtrysku może być przyczyną mniejszej mocy przy wyższych obrotach,bo pompiarz wstawiając mi pompę regulował kąt wtrysku(pompę znacznie przesunął w kierunku silnika)Silnik pracuje strasznie twardo i trochę jak traktor.
A pozatym z rana przy odpalaniu muszę dodawać gazu żeby zagadał,a przy wyciągniętej dżwigni od wyprzedzenia kąta zap.(chyba tak to się nazywa)wogle nie chce odpalić.
Chociaż wtedy powinien palić lepiej
Ostatnio zmieniony ndz sty 06, 2008 00:35 przez dzidzia24, łącznie zmieniany 1 raz.
[size=134][color=red][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1783997&highlight=#1783997]Moje MK3 AAZ POWER :-)[/url][/b][/color][/size]
- eldorado84
- Gadatliwa bestia
- Posty: 944
- Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
- Lokalizacja: lubartów
a jakie i od czego nie będzie zabytkiem i popompuje w te stare silniki jeszcze troche powietrzazaprzal pisze:jak cos to sie odezwij na PW, chociaz to juz zabytek turbo i na wymarciuBolekrsko pisze:jakie t3 albo k24
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
od czegokolwiek innego :p tylko,zadne nie ma juz montazu plug&playeldorado84 pisze:a jakie i od czego nie będzie zabytkiem i popompuje w te stare silniki jeszcze troche powietrzazaprzal pisze:jak cos to sie odezwij na PW, chociaz to juz zabytek turbo i na wymarciuBolekrsko pisze:jakie t3 albo k24
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
Właśnie jutro umówiłem się z pompiarzem i ma tam cosik looknąć zobaczymy co to będzie.No i w weekend może zacznę nontować nowe turbo ,przeróbka wydechu na 2,5cala itd.........Dla zainteresowanych wydechem przelotowym znalałem takie coś(2,5cala no i cena chyba normalna)http://www.allegro.pl/item294150078_hit ... praw_.html
na innych aukcjach posiada też kolanka.Można se zmontować co się chce
na innych aukcjach posiada też kolanka.Można se zmontować co się chce
[size=134][color=red][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1783997&highlight=#1783997]Moje MK3 AAZ POWER :-)[/url][/b][/color][/size]
- mr_jaru
- Użytkownik
- Posty: 352
- Rejestracja: wt paź 17, 2006 15:12
- Lokalizacja: Zamość/Wrocław
- Kontakt:
to masz takie same objawy jak ja po załozeniu pompy 10mm,tez miałem problem z zapaleniem z wyciagnietym ciegnem i twarda prace silnika.Przestawiłem troszke kat wtrysku i juz jest lepiej ale to jeszcze nie to co było przed zmiana pompy.Bede musiał jeszcze troszke przestawic poczatek wtrysku tyle ze juz mam problemy bo chyba pasek mi nie daje pujsc dalej.Jeszcze jedno po zmienie pompy cała buda mi troszke drży tez tak masz?Czego to moze byc wina?
jaru
Nie nic takiego nie mam.mr_jaru pisze:Jeszcze jedno po zmienie pompy cała buda mi troszke drży tez tak masz?Czego to moze byc wina?
Mechanik zapił nom i nici ze sprawdzenia kąta wtrysku.
A jak u ciebie z mocą po założeniu pompy.Dobrze zapier...la czy tak jak u mnie tylko do 3000obr/min-jaki masz turbo i na jakim ciśnieniu jeżdzisz?
[size=134][color=red][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1783997&highlight=#1783997]Moje MK3 AAZ POWER :-)[/url][/b][/color][/size]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości