Ile kto wyciągnął z silnika AAZ

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » śr mar 28, 2007 07:33

To powiem wam że zaprzal na swoim setapie daje rade MK III TDI 125KM i 285NM....
Prawdopodobnie dał by rade też MK III 2.0 16V 150KM i Polo TDI 140KM.... Albo by jechali łep w łep.... :bajer: :bigok:



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr mar 28, 2007 07:40

Rapix, tylko nie wiadomo jakie mam EGT przy takim dymieniu...


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » śr mar 28, 2007 07:46

To już inna bajka ;) :bajer:



Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » śr mar 28, 2007 09:51

Apsik pisze:
Michnik pisze:Możę jest jakaś możliwość zastosowania większej chłodnicy oleju w AAZ? Bo ta fabryczna to śmieszna taka jakaś
Możliwość zawsze jest (moge mieć nowego Racimex'a 13row lub 10row z termostatem - komplet ~1000zł), taniej masz chłodnce od MK1 GTI, Kadeta GSI, Audi i innych.
A w AAZ to coś to to jest podgrzewacz wody ;P
A nie wiesz może gdzie się z tą chłodnicą wpiąć? I czy nie zaszkodzi to fabrycznej pompie oleju? Wogóle jak to zrobić?



Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » śr mar 28, 2007 10:13

Wogóle jak to zrobić?
odkręcasz filtr, wywalasz "podgrzewacz", zaślepiasz przewody wodne od "podgrzewacza", w miejsce podgrzewacza wstawiasz odpowiednią przystawkę, przykręcasz weże hłodnicy oleju do przystawki, przykręcasz filtr i jest :)
W przypadku chłodnicy z MK1 węże wkręcane są do podstawy filta (to to ramię przykręcane do bloku ;P) Niestety nie wiem czy to pasuje na blok 1.9D/TD, ale pewnie pasuje ... i też trzeba usunąć podgrzewacz i zaslepic weze wodne.


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
ziembul
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: śr paź 26, 2005 20:04
Lokalizacja: Wieluń/Wawa/Eindhoven
Kontakt:

Post autor: ziembul » śr kwie 25, 2007 13:54

Mozecie mi powiedziec co to za turbinka siedzi w moim golfie. Na pewno kkk ;) ale ktory model. Z tego co wyczytalem to chyba cisnienie reguluje sie sruba na tej gruszce?

Obrazek

pozdrawiam


Juz po problemie(hamulce):
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81532

magiczny PIN :)))
BREMBO MAX|FERODO PREMIER

Awatar użytkownika
pavello
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: pt sie 04, 2006 20:23
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: pavello » śr kwie 25, 2007 15:36

zgadza sie-odkrecasz kontre(chyba 10) a potem wkrecasz imbusem ta srubke i dokrecasz kontre.pozdrawiam


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images12.fotosik.pl/63/ec7bc7e88b6fa39c.jpg[/img][/url]

krzysiogreg
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 23:27
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: krzysiogreg » śr kwie 25, 2007 17:09

ziembul, a masz wskaznik doladowania?


Volkswagen - das auto

Awatar użytkownika
ziembul
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: śr paź 26, 2005 20:04
Lokalizacja: Wieluń/Wawa/Eindhoven
Kontakt:

Post autor: ziembul » śr kwie 25, 2007 17:18

krzysiogreg Wskaznik mam juz od dluzszego czasu.
Turbina dmucha jakies 0,7 z malym hakiem;)
Jak narazie bawie sie tylko z roznymi polozeniami pina.
Nie mam czasu zabrac sie za turbo i dawke. Mysle tez o intercoolerze. Jesli dobrze pojdzie, to pod koniec czerwca, moze w lipcu bede mial wiecej czasu na takie zabawy.


Juz po problemie(hamulce):
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81532

magiczny PIN :)))
BREMBO MAX|FERODO PREMIER

krzysiogreg
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 23:27
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: krzysiogreg » śr kwie 25, 2007 17:27

ziembul, ja to srubawke ta do konca wkreciłem tak ze wystaje jakies kilka mm ponad nakrętke ;) ale nie dało za duzo ciśnienia - jakies max 0.8bar

Chyba bede musiał podkręcić nieco dawkę bo ładnie ciągnie od dolnych obrotów ale juz jak na wskazniku mam te 0.8 to łapie zmulasa - chyba jeszcze bardziej LDA bede musiał podkręcić


Volkswagen - das auto

Awatar użytkownika
ziembul
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: śr paź 26, 2005 20:04
Lokalizacja: Wieluń/Wawa/Eindhoven
Kontakt:

Post autor: ziembul » śr kwie 25, 2007 17:42

Moj na maksymalnym wcieciu na pinie kopci troche za bardzo, wiec mysle ze potrzeba mu wiecej powietrza. Poki co jezdze na mniejszym wcieciu.
To 0,8 bara to rzeczywiscie niewiele. Ciekawe ile inni koledzy wyciagneli na tej suszarce.


Juz po problemie(hamulce):
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81532

magiczny PIN :)))
BREMBO MAX|FERODO PREMIER

Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » śr kwie 25, 2007 19:17

ziembul pisze:Moj na maksymalnym wcieciu na pinie kopci troche za bardzo, wiec mysle ze potrzeba mu wiecej powietrza. Poki co jezdze na mniejszym wcieciu.
To 0,8 bara to rzeczywiscie niewiele. Ciekawe ile inni koledzy wyciagneli na tej suszarce.
U mnie 0.95Bar(KKK K03) i jeszcze jest zapas...



Awatar użytkownika
evilvw78
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: pn wrz 11, 2006 20:40
Lokalizacja: SANDOMIERZ

Post autor: evilvw78 » pn kwie 30, 2007 22:34

ziembul, Mam taką samą turbinkę u siebie.
U mnie wygląda to tak Silnik zawsze dobrze wyrywał do przodu Jakiś czas temu przeczytałem kilka tematów na temat zwiększania mocy w aaz.

1 kupiłem wskaźnik doładowania i pokazało na maxa 1,0 bar
2 założyłem tylko pina od 1,6 bez podkrecania dawki paliwa
3 po tym ciśnienie wzrosło do około1,5 bara
4 przekręciłem pina tak aby na max wykorzystać jego możliwości
5 pomiar podczas jazdy 1,9 bara od około 3tyś przy pełnym bucie
6 wrażenia z jazdy super
7 wątpliwości ile to wytrzu\yma

Obecnie ciśnieni 1,7 bara od tego czasu zrobione 40 tyś km i wszystko jak w dniu zmiany. Olej co 7,5 tyś wymiana. podczas dłuższej jazdy nieznacznie wzrasta temperatura. na biegu jałowym przy przegazówce nie puszcza dyma podczas jazdy jak mu depnę owszem ale nie ma tragedii
Przyspieszeni do setki mnie nie bawi a czasy wyprzedzania i elastyczność Pokusiłem się jednak o zmierzenie o 0-100 i tak około 11-12 sekund
jeżeli chodzi o spalanie przed przy spokojnej jeździe 5,8-6,1 a teraz 5,2-5,5 przy butowaniu około 6,8-7 i to tyle :bigok:


przyspieszenie
[url]http://www.youtube.com/watch?v=HaR31HXa5-M[/url]

MOJA MASZYNA
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1359144#1359144[/url]

[url=http://www.fotosik.pl/pok...f4a9bcf7c.html][img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img][/url]

Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » pn kwie 30, 2007 23:25

evilvw78 pisze:ziembul

Obecnie ciśnieni 1,7 bara od tego czasu zrobione 40 tyś km i wszystko jak w dniu zmiany. Olej co 7,5 tyś wymiana. podczas dłuższej jazdy nieznacznie wzrasta temperatura. na biegu jałowym przy przegazówce nie puszcza dyma podczas jazdy jak mu depnę owszem ale nie ma tragedii
Przyspieszeni do setki mnie nie bawi a czasy wyprzedzania i elastyczność Pokusiłem się jednak o zmierzenie o 0-100 i tak około 11-12 sekund
jeżeli chodzi o spalanie przed przy spokojnej jeździe 5,8-6,1 a teraz 5,2-5,5 przy butowaniu około 6,8-7 i to tyle :bigok:
Przy ciśnieniu 1.7Bar i dobrze ustawionej dawce to ten samochód powinien mieć koło 9s do setki! Ja mam tyle co pisałem i mam w pesymistycznej wersji 11s...



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości