Ile kto wyciągnął z silnika AAZ

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Rynkov
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: śr sty 24, 2007 11:36
Lokalizacja: Białogard
Kontakt:

Post autor: Rynkov » czw lut 22, 2007 12:25

zaprzal, Nie slizga.Na jedynce zrywa asfalt,zwiekszajace sie obroty rosna wprost proporcjonalnie do rosnacej predkosci.Jezdzilem kiedys passatem ze slizgajacym sie sprzeglem i u mnie na bank jest wszystko dobrze.Oczywiscie mam na mysli duze obciazenie , np. przyczepka 1000 kg:)Wydaje mi sie ze mam moze juz tlumnik i wszystkie te rury zapchane ze mi tak cienko ciagnie:P


life is not a party , but party is a life ...

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw lut 22, 2007 12:44

Rynkov, a moze jednak sie slizga jesli obroty rosna a predkosc nie...


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

kaktus9
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt sty 05, 2007 23:14

Post autor: kaktus9 » czw lut 22, 2007 16:21

moskitq pisze:ja podkręciłem dawkę i turbine to sprzęgło umarło zaczęło się ślizgać
na początku na drugim biegu koła piszczały na asfalcie a teraz tylko obroty w góre idą
muszę zmienić tylko nie wiem jeszcze na jakie / może wiecie jakie są wytrzymałe
Jeżeli już chcesz zmieniać to tylko i wyłącznie LUK (z tego co wiem i sie orientuję to były montowane seryjnie do każdego SWETRA) Sascha odradzam bo w moim mniemaniu jest to przereklamowane G... o innych nie wspominając. Osobiście rozważam zmianę skrzynki od jakiegoś TDI (nie wiem czy takowa będzie pasowała) bo sprzęgła montowane w nich mają większą średnicę [ w zależności od rodzaju silnika od 219 – 225 do 228mm (AHU, 1Z, ALE, AFN)] Wytrzymują one do 150HP. Silnik AFN ma 110HP i siedzi w nim tarcza wytrzymująca 110HP a DOCISK jest w stanie pociągnąć do 180HP montowali je w AUDI 1.8T 180HP. Co do silników AHU – 1Z- ALE to tarcza DOCISKOWA wytrzymuje spokojnie 150HP (GOLF III 2.0GTI spokojnie jeździ na takim) a taka SAMA tarcza pasuje do 150konnego golfa IV1.8T.
W naszych AAZ-tach siedzą 210mm sprzęgła. Docisk wytrzyma 115HP a tarcza 80HP.

Konkluzja: Możemy spokojnie modowac nasze GOFRY do 100HP bo zapas mocy na sprzęgła nam na to pozwala i możemy spokojnie jeździć (konsekwencją będzie szybsze zużywanie sie podzespołów). :bigok:

Jeżeli już będziemy zabierali sie za ostre przeróbki to proponuję zamianę sprzęgła (tylko pozostaje pytanie czy jest ktoś taki na forum kto sie tego podjął i JAK, niech się ujawni i napisze odpowiedni post). :bajer:

Pozdrawiam i mam nadzieje że nie napisałem jakiś herezji :satan:



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pt lut 23, 2007 00:25

po 2 tyg od zrobienia modow oglaszam, ze eko-pompa owszem nadaje sie na tuning, ale spalanie potrafi przerazic. zobacze jeszcze spalanie, gdy w koncu nie bede dla zabawy wciskal gazu, by uslyszec pisk opon na 2 biegu. jesli okaze sie, ze ekonomiczna jazda jest marzeniem to zmniejszam dawke do momentu uzyskania normalnych obrotow biegu jalowego [teraz sa wysokie]. zastanawiam sie czy robic to przed czy po hamowni. od dzisiaj wsadzam cegle pod pedal gazu :bajer:


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Darass
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 158
Rejestracja: sob sty 21, 2006 18:42
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Darass » pt lut 23, 2007 00:43

ja tez chcialem jeździć normalnie, ale dziś spadł śnieg i jak to po śniegu, bączki, jazda z wiekszym gazem, wchodzenie w łuki itd... ;) na razie nic nie kombinuje bo przyspieszenia nie moge zbadać przez ten śnieg, ale chyba bede musiał zmniejszyc troche dawke, bo co jak co, ale ekonomie stawiam na pierwszym miejscu, potem osiągi ;)



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt lut 23, 2007 00:46

dziwna sprawa u was z tym spalaniem :/ u mnie nawet po wymianie pompy na 10mm nie wzroslo :/


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pt lut 23, 2007 00:51

mnie tak bardzo nie dziwi, bo na tej pompie mam ciagle wieksza dawke, a na grzybku dawka jest zalezna od doladowania, ale za duzo mi bierze. ok przyznaje bylo troche wariacji w ostatnim czasie i mial prawo sobie chlapnac, bo moc z powietrza sie nie bierze, ale jesli na ekonomicznej jezdzie spalanie dalej bedzie wysokie to pier... i ze 150koni robie 125 :rotfl:


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » pt lut 23, 2007 11:00

A czy jak teraz wstawie PINa od 1.6TD to wzrośnie mi ciśnienie doładowania jeszcze? Dodam, że mam niecałe 1Bar. No i dawka też nieco podkręcona. Czy mam najpierw powrócic do ustawień fabrycznych i dopiero go wstawić? Aha no i raczej nie chce przekraczać ciśnienia 1.1Bar więc dlatego pytam ;)
No i zastanawia mnie jeszcze, skąd będe wiedział jak wstawić tego pina po rozkręceniu tego wszystkiego...którą stroną?



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt lut 23, 2007 11:21



[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Bolekrsko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 674
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Bolekrsko » ndz lut 25, 2007 01:06

ja w poniedzialek powinienem dostac pinka od trochima .. i zobaczymy co to bedzie :bajer:

[ Dodano: 26 Lut 2007 20:05 ]
:bigok: O to właśnie chodziło. Trochim :pub:

Niezle idzie... teraz czekam na miernik i pokombinuje z Turbinka k14... nie wiem czy moze odrazu ic-ka Dokupić i założyć? :bigok:



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pn lut 26, 2007 22:06

sasasa katalizator poszedl sie kochac. zaprzal wykrakales - mam t2 :(

zbudowalem potwora - zimowe opony,suchy asfalt, a mimo to pisk opon na 2 biegu :bigok:


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn lut 26, 2007 23:16

SouleR pisze:zimowe opony,suchy asfalt, a mimo to pisk opon na 2 biegu
uwazaj to uzalezniajace :)

[ Dodano: Pon Lut 26, 2007 10:17 pm ]
SouleR, jakos w tym tygodniu bedzie wykresik, tak? :bajer:


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pn lut 26, 2007 23:22

w sobote bedzie


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Darass
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 158
Rejestracja: sob sty 21, 2006 18:42
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Darass » pn lut 26, 2007 23:49

SouleR pisze:sasasa katalizator poszedl sie kochac.
a jak kopcenie i czy czuć cos wogole?



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości