Ostre wałki do Diesli
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
thx ! za utwierdzenie mnie w tymevolution pisze:No przeciez to normalne ze moc wykorzystujesz jak chcesz a nie caly czas silnik wydziela taka moc. wiec nie wykorzystujesz - nie obciazasz silnika
[ Dodano: Nie Paź 08, 2006 19:22 ]
do du... z powodów chyba nie samego wałka ale braku ustawień ....vw_vandal pisze:RobertP, ja tylko powiem że auto zbiera się albo dobrze albo do du.... i może jakiś filmik zapodam
heh fajnie jeśli można ten filmik to prosimy
mi się wydaje że walki w całości są z twardej hartowane wcześniej stalitomcio666 pisze:evolution, mam jeszcze takie pytanie, czy jeżeli szlifujesz wałek to czy nie zbierasz z niego jakiejś utwardzonej warstwy i po zabiegu nie ma on twardości takiej jak powinien?
a nie nawęglane po ich wykonaniu ale może się mylę ...
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
warstwa utwardzana pozostaje w takiej grubosci ze moze bez przeszkod pracowac, walki sa utwardzane powierzchniowo na pewnej grubosci, rdzen jest miekki
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- szerszeniak
- Użytkownik
- Posty: 277
- Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
to jak ma ktoś u siebie ten walek czy nie
potwierdzi ktoś ze warto go stosować??
ciekawi mnie tylko czy szlifowanie nie powoduje rozhartowania krzywek bo jesli tak to 10tkm i po wałku
potwierdzi ktoś ze warto go stosować??
ciekawi mnie tylko czy szlifowanie nie powoduje rozhartowania krzywek bo jesli tak to 10tkm i po wałku
sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956
- dziechu
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
- Silnik: 1Z
Grubosc wastwy powierzchniowego naweglania czy azotowania to ok. 0.1-0.2 mm. Po takich zabiegach jak szlifowanie, szlifowana powierzchnie nalezy odpowiednio naweglic lub naazotowac, samo dohartowanie nic nie da, bo stal rdzenia jest niskoweglowa (0.05 - 0.07%C), podczas gdy hartowana powierzchnia powinna miec powyzej 0.45%C (nie wiem jakie wartosci po azotowaniu).
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
tyle ze walki nie sa stalowe a grubosc utwardzana to od 4 do 8 mm w zaleznosci od miejsca.... a o naweglanie sie nie martw. walki dlugo wytrzymaja
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
bede mogl zorganizowac, chwile poczekajcie:)
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości