Blok 1Z do AAZ
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Blok 1Z do AAZ
Witam. Szukałem ale nic dokładnego nie znalazłem.
Zamierzam złożyć AAZ na bloku i wale z 1Z. Korby, tloki i głowica oczywiście zostaje z AAZ.
Już to sprawdzałem i wszystko ładnie się zgrywa. Interesuje mnie tylko temat głowicy.
Głowica AAZ nie ma jednego kanału wodnego jak to jest w TDI i w bloku TDI.
W TDI kanał ten znajduje się w miejscu zaznaczony na zdjęciu.
http://www.fotosik.pl/zdjecie/58e64aa0b6b39b99" onclick="window.open(this.href);return false;
Czy jeśli założył bym głowice na blok TDI i ten jeden kanal w bloku bedzie zatkany to nic nie bedzie się działo?
Bo w bloku AAZ tego kanału nie ma, jak to występuje w bloku TDI.
Nie bedzie się grzał bardziej czy coś?
robił ktoś kiedyś coś takiego?
Zamierzam złożyć AAZ na bloku i wale z 1Z. Korby, tloki i głowica oczywiście zostaje z AAZ.
Już to sprawdzałem i wszystko ładnie się zgrywa. Interesuje mnie tylko temat głowicy.
Głowica AAZ nie ma jednego kanału wodnego jak to jest w TDI i w bloku TDI.
W TDI kanał ten znajduje się w miejscu zaznaczony na zdjęciu.
http://www.fotosik.pl/zdjecie/58e64aa0b6b39b99" onclick="window.open(this.href);return false;
Czy jeśli założył bym głowice na blok TDI i ten jeden kanal w bloku bedzie zatkany to nic nie bedzie się działo?
Bo w bloku AAZ tego kanału nie ma, jak to występuje w bloku TDI.
Nie bedzie się grzał bardziej czy coś?
robił ktoś kiedyś coś takiego?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 5#p6390175" onclick="window.open(this.href);return false;
Blok 1Z do AAZ
Na blok 1Z załóż sobie tylko tłoki z AAZ i składaj będzie banglać. Td ma taką urodę że się grzeje więc tym bym się nie martwił
Tuning D/TD/MTDI? Pisz PW.
-
- Użytkownik
- Posty: 296
- Rejestracja: czw sty 31, 2013 22:58
Blok 1Z do AAZ
Jesteś na dobrej drodze, jeśli zostawisz wał z 1z i dasz blok, to możesz założyć również czujnik wału korbowego. Jeśli założysz czujnik wału korbowego to możesz zakupić wiązkę z 1zeta z komputerem, zrobić pompe TD na nastawniku i wtrysk sterujący dać z bmw 2.5tds.
Wtedy możesz pokusić się o AAZ na elektronicznej pompie, ecu mapy, sterowanie kątem z n108, powinno być ciekawie;)
Wtedy możesz pokusić się o AAZ na elektronicznej pompie, ecu mapy, sterowanie kątem z n108, powinno być ciekawie;)
Blok 1Z do AAZ
Ciekawy pomysł z tym TDSem. Posiadam wszystko do 1z z komputerem 16bit. Bo taki też miał lądować u mnie w aucie. Ale silnik okazał się złom. No i nie chce mi się bawić z instalacją. Dlatego padł pomysł narazie na mocnego AAZ. Bo taki też silnik posiadam w częściach.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 5#p6390175" onclick="window.open(this.href);return false;
Blok 1Z do AAZ
Głowica na bloku AAZ spokojnie siada nie martw sie kanałem tak sie robi jak sie chce wychodzić ponad 200KM/400NM Głowica + Tłoki + Dół AAZ + Korby i wał TDI. Można też wziąć silnik TDI i założyć tylko głowice, tłokim, pompe z AAZ i bedzie szybciej i mocniej. Przy okolicach 250-270KM bedziesz miał problem z schłodzeniem głowicy co bys nie robił bedzie sie gotować - "woda" nie może odebrać tyle ciepła.
Korby możesz wziąć od 1.4 TDI bo są tam kute ale panewki pod to, to koszt 100zł++ sztuka. Oczywiście tłokorozdzielacz 11mm i fala zalezy coc hcesz czy moment czy moc polecam fale 800 jest kompromisem na moim temacie mozesz zobaczyć jak to jedzie no i oczywiscie gtb turbo pod moc 170KM+
Rozbierasz tak silnik to załóż już korby od przynajmniej 1.9 TDI bo AAZ potrafi strzelić w okolicach +-200KM
Korby możesz wziąć od 1.4 TDI bo są tam kute ale panewki pod to, to koszt 100zł++ sztuka. Oczywiście tłokorozdzielacz 11mm i fala zalezy coc hcesz czy moment czy moc polecam fale 800 jest kompromisem na moim temacie mozesz zobaczyć jak to jedzie no i oczywiscie gtb turbo pod moc 170KM+
Rozbierasz tak silnik to załóż już korby od przynajmniej 1.9 TDI bo AAZ potrafi strzelić w okolicach +-200KM
Jest: VW Golf II GTD 1.9 AAZ 75KM/150Nm@180KM/357Nm (TD04-13T-4 + Składak Arwama:11mm)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
- tomogolf2
- Forum Master
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
Re: Blok 1Z do AAZ
drakula500 pisze:Jesteś na dobrej drodze, jeśli zostawisz wał z 1z i dasz blok, to możesz założyć również czujnik wału korbowego. Jeśli założysz czujnik wału korbowego to możesz zakupić wiązkę z 1zeta z komputerem, zrobić pompe TD na nastawniku i wtrysk sterujący dać z bmw 2.5tds.
Wtedy możesz pokusić się o AAZ na elektronicznej pompie, ecu mapy, sterowanie kątem z n108, powinno być ciekawie;)
Widzę że Arwam Cię zainspirował swoimi pomysłami też jestem tego ciekawy i zrobie coś takiego
Tuning D/TD/MTDI? Pisz PW.
Blok 1Z do AAZ
No bo kto jest lepszy od Arwama w TD
Jest: VW Golf II GTD 1.9 AAZ 75KM/150Nm@180KM/357Nm (TD04-13T-4 + Składak Arwama:11mm)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
-
- Użytkownik
- Posty: 296
- Rejestracja: czw sty 31, 2013 22:58
Blok 1Z do AAZ
Tzn osobiście znam jedną osobę, która jeździ na takim składaku i jest ok, a że wy nie uwierzycie dopóki nie ma filmów to już nie mój problem;)
Blok 1Z do AAZ
Z nimi to już tak jest między innymi dlatego arwama juz nie ma na forum
Jest: VW Golf II GTD 1.9 AAZ 75KM/150Nm@180KM/357Nm (TD04-13T-4 + Składak Arwama:11mm)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
Blok 1Z do AAZ
Panowie powiedzcie mi: Czym różnią się tłoki AAZ od 1y?
W silniku AAZ który mam korby wyglądają jak by były od TDI, bo mają takie wzmocnienie na srodku jak to jest w TDI. W 1.9D też takie były chyba jak dobrze mi się wydaje. Natomiast sworzeń w tych tłokach co mam przy AAZ ma śr. 24mm. A w AAZ powinno być chyba 26mm tak jak jest w TDI. Dobrze wnioskuje?
W silniku AAZ który mam korby wyglądają jak by były od TDI, bo mają takie wzmocnienie na srodku jak to jest w TDI. W 1.9D też takie były chyba jak dobrze mi się wydaje. Natomiast sworzeń w tych tłokach co mam przy AAZ ma śr. 24mm. A w AAZ powinno być chyba 26mm tak jak jest w TDI. Dobrze wnioskuje?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 5#p6390175" onclick="window.open(this.href);return false;
Blok 1Z do AAZ
1Y sworzeń: 24x64
AAZ sworzeń: 26x66
AAZ sworzeń: 26x66
Jest: VW Golf II GTD 1.9 AAZ 75KM/150Nm@180KM/357Nm (TD04-13T-4 + Składak Arwama:11mm)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
- arwam
- Tdiesel Power Driver
- Posty: 9109
- Rejestracja: śr mar 01, 2006 20:23
- Lokalizacja: Zurawica
- Kontakt:
Blok 1Z do AAZ
kaczek77, normalnie nie piszę już na tym forum ale zrobię wyjątek,
jak masz swożeń 24mm to masz korby z 1.9D 1Y
moc którą wytrzymują to około 150-160KM
jak masz sworznie 26mm to masz korby już z TDI
jak chcesz robić mocnego TD, to bierzesz dół od TDI wymieniasz tłoki na te od AAZ i zakładasz czapkę z AAZ.
taki słupek wytrzyma około 250-270KM przy 250KM zaczną się problemy z podnoszeniem głowicy i wydmuchiwaniem uszczelki.
jak dasz lepsze śruby i silnik odprężysz to po za przebieraniem na zimnym silnik ( nadal odpala na dotyk) nie będziesz miał żadnych ujemnych objawów.
za to potencjał wzrośnie i później się pojawią oznaki przeładowania, tzn że zwiększanie doładowania nie będzie Ci już zmniejszać zadymienia i zwiększać mocy.
masz nadlewy na dolnej części korbowodów.
możesz ewentualnie wrzucić foto i będzie wiadomo.
korba z AAZ ma mieć przekrój typu "H"
jak masz swożeń 24mm to masz korby z 1.9D 1Y
moc którą wytrzymują to około 150-160KM
jak masz sworznie 26mm to masz korby już z TDI
jak chcesz robić mocnego TD, to bierzesz dół od TDI wymieniasz tłoki na te od AAZ i zakładasz czapkę z AAZ.
taki słupek wytrzyma około 250-270KM przy 250KM zaczną się problemy z podnoszeniem głowicy i wydmuchiwaniem uszczelki.
jak dasz lepsze śruby i silnik odprężysz to po za przebieraniem na zimnym silnik ( nadal odpala na dotyk) nie będziesz miał żadnych ujemnych objawów.
za to potencjał wzrośnie i później się pojawią oznaki przeładowania, tzn że zwiększanie doładowania nie będzie Ci już zmniejszać zadymienia i zwiększać mocy.
masz nadlewy na dolnej części korbowodów.
możesz ewentualnie wrzucić foto i będzie wiadomo.
korba z AAZ ma mieć przekrój typu "H"
Blok 1Z do AAZ
Tloki i korby mam takie same jak w zapożyczonym z olx linku. http://olx.pl/oferta/tlok-tloki-korbowo ... 1a95fa004a" onclick="window.open(this.href);return false; Nie mam zdjęć swoich, ale moje są takie same. I sworzeń w nich ma śr. 24mm. Tak że napewno pochodzą ze zwykłego diesla.
W takim razie muszę kupić tłoki od AAZ. Co sądzicie o frezowaniu tłoków? bo czytałem różne opinie. I ile materiału można z nich bezpiecznie zebrać aby delikatnie odprężyć silnik. Oczywiście uszczelka też pójdzie na 3 karby od AFNa. Nie zależy mi na dobrym paleniu w zimie bo auto to bedzie jeździć tylko w sezonie letnim.
Jak wiadomo również najwydajniejsze koncówki wtryskiwaczy do TD to DNO SD 274 z poczciwego SBka.
A bawił się ktoś z końcówkami od TDSa? Czy to jest praktycznie to samo co mercedesa?
W takim razie muszę kupić tłoki od AAZ. Co sądzicie o frezowaniu tłoków? bo czytałem różne opinie. I ile materiału można z nich bezpiecznie zebrać aby delikatnie odprężyć silnik. Oczywiście uszczelka też pójdzie na 3 karby od AFNa. Nie zależy mi na dobrym paleniu w zimie bo auto to bedzie jeździć tylko w sezonie letnim.
Jak wiadomo również najwydajniejsze koncówki wtryskiwaczy do TD to DNO SD 274 z poczciwego SBka.
A bawił się ktoś z końcówkami od TDSa? Czy to jest praktycznie to samo co mercedesa?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 5#p6390175" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości