Tłumik przelotowy, jak zrobić, z czego
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
najlepsza jest rura gieta. Ty masz chyba spore turbo kkk k24 wiec ono sporo wytlumia, u mnie z garrettem T2 jest glosniej i dalem dwa tlumiki przelotowe tzw. rezonatory, ale one tak naprawde nie tlumia, sa w pelni przelotowe i maja taka srednice jak reszta wydechu
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
ja musiałem zostawić te nowe tłumiki u siebie ale byłem pazerny i katalizator wyciąłem na jego miejsce z kwasówki dorobiłem sobie i pospawałem rure :]
jak masz giętarke do rureczek takich fi 2,5cala oraz spawarke to możesz sam sobie zrobić jak nie no to zostaje się rozejżeć naokoło kto takimi narzędziami dysponuje
jak masz giętarke do rureczek takich fi 2,5cala oraz spawarke to możesz sam sobie zrobić jak nie no to zostaje się rozejżeć naokoło kto takimi narzędziami dysponuje
Był passat jest volvo i jeden i drugi ma w znaczku V
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
tomcio666, masz racje będzie warczał jak betoniara. kiedyś w JP wywaliłem tłumiki nie usiedzisz w środku!! Ale za to nie słychać klekotu
tomcio666, na alegro widziałem rure z nierdzewki o średnicy 6,3 cm, 4m za 260 zł. Też mi chodzi pogłowie taki zabieg nawet uczyłem się wyginać rurę bez gientarki .
zaprzal, ale jak rozkminić wyjście z kolektora te kolanko ma niecałe 5cm srednicy jak je zrobić??
tomcio666, na alegro widziałem rure z nierdzewki o średnicy 6,3 cm, 4m za 260 zł. Też mi chodzi pogłowie taki zabieg nawet uczyłem się wyginać rurę bez gientarki .
zaprzal, ale jak rozkminić wyjście z kolektora te kolanko ma niecałe 5cm srednicy jak je zrobić??
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
zaprzal, te klamry mnie wpieniają piska mi tam cały czas. Spoko jak się wezmę to qrna nikt mnie nie powstrzyma.
[ Dodano: 24 Lip 2006 19:58 ]
zaprzal, te klamry mnie wpieniają piska mi tam cały czas. Spoko jak się wezmę to qrna nikt mnie nie powstrzyma.
[ Dodano: 24 Lip 2006 19:58 ]
zaprzal, te klamry mnie wpieniają piska mi tam cały czas. Spoko jak się wezmę to qrna nikt mnie nie powstrzyma.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
Witam muszę się pochwalić, że pokusiłem się o wykonanie takiego kolanka...
Oto kilka fotek:
Wykonałem je z kwadratowego kawałka blachy o grubości 12mm oraz jak widać na zdjęciach czterech kolanek o średnicy wewnętrznej 55mm , które połączyłem może niezbyt ładnie wyglądającym spawem... I na takim właśnie wydechu - bez żadnych tłumików przejchałem około 100km, wrażenie super do tej pory turbo pompowało góra 1,2 bar a teraz 1,5 bar a muszę dodać,że jest to kkk14, bo moje auto to seryjnie 1V z pompą z grzybkiem (oczywiście podniesiona dawka i grzybek we właściwą stronę skierowany), intercoolerem umieszczonym przed chłodnicą (było ciężko) i podkręconym ciśnieniem na turbinie auto duzo żwawiej reaguje na wciśnięcie pedału przyśpieszenia. W środku auta nawet cicho za to na zewnątrz "niezbyt cicho" szczególnie przy starcie...
Oto kilka fotek:
Wykonałem je z kwadratowego kawałka blachy o grubości 12mm oraz jak widać na zdjęciach czterech kolanek o średnicy wewnętrznej 55mm , które połączyłem może niezbyt ładnie wyglądającym spawem... I na takim właśnie wydechu - bez żadnych tłumików przejchałem około 100km, wrażenie super do tej pory turbo pompowało góra 1,2 bar a teraz 1,5 bar a muszę dodać,że jest to kkk14, bo moje auto to seryjnie 1V z pompą z grzybkiem (oczywiście podniesiona dawka i grzybek we właściwą stronę skierowany), intercoolerem umieszczonym przed chłodnicą (było ciężko) i podkręconym ciśnieniem na turbinie auto duzo żwawiej reaguje na wciśnięcie pedału przyśpieszenia. W środku auta nawet cicho za to na zewnątrz "niezbyt cicho" szczególnie przy starcie...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość