

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Oczywiście,że tak. Szukaj nieszczelności na łączeniachDomismchw pisze:u Ciebie na seryjnym smoku i daje rade ?
Zapytałem,bo wiem że są artyści,którzy tak potrafiąDomismchw pisze:strzalka na zaworku zwrotnym w kierunku baku to przeciez dobrze
A po cholerę Ci słupek 1Z?Domismchw pisze:skrzynia plug&play od mojej seryjnej? czy już od razu pchać słupek 1Z ze skrzynią z 1Z
Posiadam,ale nie wiem ile kompletów,jeśli tylko 1,to nic z tego,bo muszę mieć. Jak zmieniam końcówki,to wkładam do kompletu zdemontowanego i jak już mam wszystko ustawione,to tylko zmieniam przy silniku. Na pewno mam 2 komplety 2 sprężynowych,a te muszę sprawdzićDomismchw pisze:nie posiadasz może korpusów jedno sprężynkowych?
Mój na 3 biegu rzadko traci trakcję (zależy od asfaltu) z racji tego,że mam wielką suszarę,która daje boosta później niż np. TD04 nawet 13T,ale cieszy mnie to,bo sprzęgło zmieniałem ponad 2 lata temu,a na małej dmuchawce pewnie już ze 2-3 razy bym zmieniałDomismchw pisze:na 3 biegu niekiedy gubię trakcję to nawet nie wyobrażam sobie jak twój zielony bandyta zamiata
No właśnie tutaj chyba byka popełniłem,bo te plastiki były w 1,6. Taka płyta plastikowa,którą kładzie się nad wałkiem,a dopiero później pokrywę metalową.Domismchw pisze:o jaką podkładkę chodzi ?
Mam tą uszczelkę i sam ją zmieniałem i nie kosztuję jak zwykłaMichał_1977 pisze:To taka blacha zespolona z uszczelką misy.
PodziękowałMichał_1977 pisze:jak chcesz zacytować czyjś tekst,to zaznaczasz to co Ci pasuje i klikasz krzyżyk w prawym górnym rogu tego posta
za pomoc i cierpliwośćMichał_1977 pisze:Michał_1977
Silnik AAZ ok ale dlaczego skrzynia 4T? Ona dużo nie wytrzyma i wrzucisz w nią tylko sprzęgło 210mm. Szukaj skrzyni od TDI bo pasuje do AAZ ale liczy się to oczywiście ze zmianą paru innych rzeczy.Developers pisze:Witajcie !
Tak myślę, i tak myślę jak nie zaciągnę jakiegoś kredyta do 2 tys to nic nie zrobię
Planuję zrobić modyfikacje
Silnik aaz skrzynie pewnie z 1.6 TD T4
Nie wiem jakie wtryski ładować
Pewnie pierścionki nowe
kolek ssący kwasówka, jak i wydechowy
Mam turbo td04 w 1.6 TD ale to za mały sliniczek do takiej suszarki ale daje rade
jakieś sprzęgło większe
Pompę co wyczytałem tą od 1.9 TD i zamonotwać grzybka z 1.6 td
i co jeszcze ?
Ile by mnie to szarpnie ?
Ja posiadam końcówki od SBka na korpusach dwusprężynkowych i jest kiszka ponieważ na ciepłym pali na dotyk a po 2 minutach i już musi przekręcić dwa razy, końcówki były regulowane dwa razy, za pierwszą razą było palenie na zimnym czy ciepłym ok ale nie równo pracował silnik.Końcówki są BOSCHA ustawione na 155-160bar,teraz jestem w trakcie kupna korpusów jednosprężynkowych także jak ktoś takie owe posiada z chęcią je odkupięHavan pisze: Nie wiem czy są już jakieś sprawdzone testy co do korpusów dwu-sprężynkowych bo nikt się niczym nie chwalił a końcówek 265 już nie polecają
Nie zapomnij o IC jakimś większym bo bez niego będziesz bardzo szybko łapał temperaturę przy dużej dawce paliwaDevelopers pisze:Witajcie !
Tak myślę, i tak myślę jak nie zaciągnę jakiegoś kredyta do 2 tys to nic nie zrobię
Planuję zrobić modyfikacje
Silnik aaz skrzynie pewnie z 1.6 TD T4
Nie wiem jakie wtryski ładować
Pewnie pierścionki nowe
kolek ssący kwasówka, jak i wydechowy
Mam turbo td04 w 1.6 TD ale to za mały sliniczek do takiej suszarki ale daje rade
jakieś sprzęgło większe
Pompę co wyczytałem tą od 1.9 TD i zamonotwać grzybka z 1.6 td
i co jeszcze ?
Ile by mnie to szarpnie ?
Dostałem PW po testach jednego z userów i chwali.Ja przy następnej zmianie końcówek,też przetestujęHavan pisze:Nie wiem czy są już jakieś sprawdzone testy co do korpusów dwu-sprężynkowych bo nikt się niczym nie chwalił
O mamo...Domismchw pisze:Końcówki są BOSCHA ustawione na 155-160bar,teraz jestem w trakcie kupna korpusów jednosprężynkowych
To na jakie je cisnienie ustawic zeby bylo dobrze?;]Michał_1977 pisze:O mamo...
Przecież tak,to mają być ustawione jednosprężynowe wtryskiwacze
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości