Swap z 1.6 PN na AAZ.Pomożecie?

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Havan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: sob kwie 05, 2014 16:10

Swap z 1.6 PN na AAZ.Pomożecie?

Post autor: Havan » wt gru 02, 2014 16:32

Załóż wiatraki z toledo 2.0 benzyny. 2 wiatraki dają radę przy minimalnym zajmowaniu miejsca. Takie mam u siebie i polecam.



Awatar użytkownika
bartek18150
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: pt lut 01, 2008 15:11
Lokalizacja: Mojsławice- lubelskie
Kontakt:

Re: Swap z 1.6 PN na AAZ.Pomożecie?

Post autor: bartek18150 » wt gru 02, 2014 21:54

Domismchw pisze:bartek18150 Tylko do takiej glowycy to turbo za male bedzie, zapcha sie szybko TD04
To co myślisz zrobić na moim miejscu co do pompy mniejszą niż 11mm wpakować czy od razu 11mm i kolejna zmiana turba? Szkoda mi trochę tego turba od razu wywalać bo ono ledwo co zostało zamontowane i zaraz był dzwon;/ Tylko jakie to turbo mocniejsze dać ?;] Przypuszczam że już na większym turbie i pompie 11mm pasuje zmienić słupek od 1Z :hmm: :hmm:
Trochę czytałem na te tematy i chłopaki pisali że z tym turbem i pompą 11mm nawet robi robotę :okej: :okej:

Michał_1977 Czyli linka jest od licznika,jedna kostka odpowiada za kontrolki a druga kostka za obrotek? :chytry: :chytry: Dobrze myślę? :grin: :grin:
Bedzie przytykac, nie ma bata, zaluz pompe 11mm i dawaj dawki az zacznie przytykac i lekko zdejmij.
A jak zdobedziesz wieksza dmuchawke to tylko dawke wkrecisz :okej:



Awatar użytkownika
Domismchw
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: ndz paź 27, 2013 14:01
Lokalizacja: Miechów/Kraków

Swap z 1.6 PN na AAZ.Pomożecie?

Post autor: Domismchw » sob gru 06, 2014 21:51

Panowie mam jeszcze takie pytanie. Kupiłem do mk2 chlodnice od AAZ ale czuje że bedzię dużo rzeźby żeby ją usadowić.Na jaką najlepiej zamienić żeby było jak najmniej rzeźby i żeby spasowały węże od AAZ do chłodnicy?Słyszałem że od SB-ka pasuję prawda to? :chytry: :grin: :grin: Silniczek już siedzi w mk2 AAZ teraz poskładać wszystko do kupy;) :okej: :okej: Z góry dziękuję za odpowiedzi!!! :pub: :pub: :pub:


Jest : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=560227" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 13258
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Swap z 1.6 PN na AAZ.Pomożecie?

Post autor: Michał_1977 » ndz gru 07, 2014 10:18

Chłodnica od AAZ nie podejdzie,bo jest za wysoka.
Zakładaj SBkowską,czyli największą od 1,6TD. Ja jeżdżę na takiej z AAZ pod maską,ewentualnie możesz dołożyć podwójne fyrtaki z Toledo :bajer:


:arrow: Zielony GTD - ARL 240PS/480Nm :satan: + CLIMATRONIC :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek
:arrow: Służę pomocą na forum,ale nie udzielam informacji technicznych w PW! Proszę to uszanować.

Awatar użytkownika
Domismchw
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: ndz paź 27, 2013 14:01
Lokalizacja: Miechów/Kraków

Swap z 1.6 PN na AAZ.Pomożecie?

Post autor: Domismchw » ndz gru 07, 2014 14:35

Michał_1977 dzięki wielkie za info :pub: :pub: :pub:a co do chłodnicy to wszystko pasuje węże i czujnik ? :grin: :grin: nie wiesz czy zmieszczą się wiatraki od toledo przed chłodnica i do tego icek? czy raczejwentylatory muszą zostać od strony komory? :chytry: :chytry: :grin:


Jest : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=560227" onclick="window.open(this.href);return false;

Havan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: sob kwie 05, 2014 16:10

Swap z 1.6 PN na AAZ.Pomożecie?

Post autor: Havan » ndz gru 07, 2014 17:30

Ja mam taki zestaw Jak wrócę do domu to zrobię zdjęcie jak wygląda taki set w mk2



Awatar użytkownika
Domismchw
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: ndz paź 27, 2013 14:01
Lokalizacja: Miechów/Kraków

Swap z 1.6 PN na AAZ.Pomożecie?

Post autor: Domismchw » ndz gru 07, 2014 21:52

Havan czekam na focie :okej: :okej: :pub: :pub:


Jest : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=560227" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 13258
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Swap z 1.6 PN na AAZ.Pomożecie?

Post autor: Michał_1977 » pn gru 08, 2014 00:37

Domismchw pisze:co do chłodnicy to wszystko pasuje węże i czujnik ?
Tak.
Domismchw pisze: nie wiesz czy zmieszczą się wiatraki od toledo przed chłodnica i do tego icek?
Wszystko zależy od tego jak wyrzeźbisz gniazdko dla IC i ile wyjedziesz z chłodnicą cieczy w stronę silnika.
Ja mam IC z Mastera i sporo musiałem usiekać na silnik,ale gdyby nie fakt,że przez wielką suszarę musiałem dźwigać silnik z tyłu w górę i przesuną mi się altek do chłodnicy,to jeszcze wiatraki z Tolka by wpadły,a był taki plan :bajer:


:arrow: Zielony GTD - ARL 240PS/480Nm :satan: + CLIMATRONIC :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek
:arrow: Służę pomocą na forum,ale nie udzielam informacji technicznych w PW! Proszę to uszanować.

Awatar użytkownika
Domismchw
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: ndz paź 27, 2013 14:01
Lokalizacja: Miechów/Kraków

Swap z 1.6 PN na AAZ.Pomożecie?

Post autor: Domismchw » wt gru 09, 2014 21:32

Michal a teraz jakie masz wiatraki ze przy 191km daja rade?;) :crazy: :grin: dzieki za porady,napewno sie przydadza :pub: icek juz siedzi z chlodnica z sbka i jest lalunia :okej:


Jest : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=560227" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 13258
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Swap z 1.6 PN na AAZ.Pomożecie?

Post autor: Michał_1977 » wt gru 09, 2014 22:42

Domismchw pisze: jakie masz wiatraki
Ori 1,6TD (pojedynczy).
Podwójne mi nie podejdą,bo altek za blisko,pisałem o tym dlaczego :bajer:
Czasem temperatura hopnie w górę,ale właśnie jestem na etapie gromadzenia gratów chłodnicy oleju z mk1 GTI i wtedy będzie bezpieczniej dla silnika :hmm:


:arrow: Zielony GTD - ARL 240PS/480Nm :satan: + CLIMATRONIC :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek
:arrow: Służę pomocą na forum,ale nie udzielam informacji technicznych w PW! Proszę to uszanować.

Awatar użytkownika
Domismchw
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: ndz paź 27, 2013 14:01
Lokalizacja: Miechów/Kraków

Swap z 1.6 PN na AAZ.Pomożecie?

Post autor: Domismchw » śr gru 10, 2014 09:29

Michał_1977 Ori 1,6TD (pojedynczy) myślę że go zaaplikuję i też będzie a później się pomyśli nad tymi od Toledo :grin: :grin:
Michał_1977 linka od gazu i sprzegla nie pasuje mi od mkiii myslisz ze od 1.6td by wszystko spasowalo? Niestety linki od mkii poszly na strate :banghead: :banghead:


Jest : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=560227" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 13258
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Swap z 1.6 PN na AAZ.Pomożecie?

Post autor: Michał_1977 » wt gru 16, 2014 07:59

Domismchw pisze: linka od gazu i sprzegla nie pasuje mi od mkiii myslisz ze od 1.6td by wszystko spasowalo?
Tak,od mk2 będą O.K. a z mk3 nie pasują pewnie dlatego,bo jest inna pedaliera.
Domismchw pisze: Niestety linki od mkii poszly na strate
Przykro mi....


:arrow: Zielony GTD - ARL 240PS/480Nm :satan: + CLIMATRONIC :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek
:arrow: Służę pomocą na forum,ale nie udzielam informacji technicznych w PW! Proszę to uszanować.

Awatar użytkownika
Domismchw
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: ndz paź 27, 2013 14:01
Lokalizacja: Miechów/Kraków

Swap z 1.6 PN na AAZ.Pomożecie?

Post autor: Domismchw » śr gru 17, 2014 00:38

Michal_1977 mam problem teraz mysle ze juz ostatni :grin: :grin: filtr paliwa nowy,zaworek zwrotny nowy,opaski nowe,wezyki i przewody paliwowe dobre,popma wtryskowa po regeneracji,smok i bak od 1,6D ale mam tez od 1,6 td,problem nastepujacy jeat taki ze po przebutowanii kilka razy mojego aaz zaczyna leciec powietrze do pompy i jest kiszka? :banghead: :banghead: w pompie zmodzone ; govermod,wyciety ogranicznik dawki paliwa,boostpin,dawka paliwa duuuuza :satan: :satan: co powiesz na ten temat? :pub: zaczyna mnie to irytowac jak po paru butach zaczynaja klepac wtryski bo na powietrzu nie pojedzie :okej: :okej:


Jest : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=560227" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 13258
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Swap z 1.6 PN na AAZ.Pomożecie?

Post autor: Michał_1977 » śr gru 17, 2014 07:54

Domismchw pisze:zaworek zwrotny nowy
Założony w odpowiednim kierunku?
Ruszaj po kolei wszystkimi połączeniami wężyków tak po 20-30 sekund każdym i obserwuj to powietrze w wężykach,czy zmienia się częstotliwość występowania bąbli. Problem może być też na łączeniu węzy ze smokiem lub w samym smoku :bajer:


:arrow: Zielony GTD - ARL 240PS/480Nm :satan: + CLIMATRONIC :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek
:arrow: Służę pomocą na forum,ale nie udzielam informacji technicznych w PW! Proszę to uszanować.

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości