Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- maniek8855
- Forum Master
- Posty: 1738
- Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
- Lokalizacja: Warszawa/Halinów
Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!
Podepnę się. pod temat, będę zmieniał uszczelkę pod głowicę przy okazji zmiany turbinki na VNT, i mam pytanie jak sprawdzić na ile karbów mam uszczelkę bez ściągania głowicy? Chodzi, o to,ze mam czas tylko w wekkend i chcę zakupić wcześniej uszczelkę,bo nim zdejmę głowicę to sklep mi zamkną I jeszcze przy okazji zapytam jakiej firmy polecacie kupić ja myślałem uszczelkę goetze, śruby erling?
Ostatnio zmieniony wt lis 15, 2011 20:34 przez maniek8855, łącznie zmieniany 1 raz.
- maniek8855
- Forum Master
- Posty: 1738
- Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
- Lokalizacja: Warszawa/Halinów
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 739
- Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
- Lokalizacja: Oderwalde
- Kontakt:
Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!
Dobrze, żebyś przynajmniej trochę odprężył silnik, zwłaszcza jak planujesz VNT.
- Bartek_R
- Pasza dla Świń
- Posty: 395
- Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
- Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
- Kontakt:
Re: Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!
Dobrze myślisz,Ad3kwatny pisze:teraz pytanko z innej beczki : co oznaczają czerwone kreski a właściwie kwadraciki na prędkościomierzu - licznik z zegarem - przy 110 jest ostatnia czerwona kreska, nie wiem czy dobrze rozumuję że chodzi tu zmianę biegów, czyli przy 110km/h wrzucamy piątkę, przy 70 czwórkę, a przy 50 trójkę... ??
Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!
wyczyściłem zaworek, od grubszego przewodu paliwowego paliwo płyneło dalej jak odkręcałem,z wąskiego od OUT troszeczkę powietrza wpadło ale na zapalonym nie widzę żęby szło dalej, nie odkrecałem tego przewodu powrotnego co arwam o nim pisałeś bo ciemno szybko i zimno, jeszcze jutro odkrece ten powrotny zeby to odpowietrzyć....
Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!
Odkręć śrubę z napisem OUT i sprawdź czy drożna
Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!
maniek8855 pisze: przy okazji zmiany turbinki na VNT,
jaką sobie turbinę upatrzyłeś.
coś sporego czy tylko coś co ma Ci dół poprawić?
- maniek8855
- Forum Master
- Posty: 1738
- Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
- Lokalizacja: Warszawa/Halinów
Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!
gt 17,zeby od dołu szedł tylko sie boję o silnik trochę i teraz sam juz nie wiem co robvić coraz bardziej myślę teraz o bezynie niz kręceniu 1,6tdjaką sobie turbinę upatrzyłeś.
coś sporego czy tylko coś co ma Ci dół poprawić?
Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!
maniek8855,
proponuję GT2052V przynajmniej.
ją można podstroić tak żeby nie wstawał przy zbyt niskich obrotach.
a jeśli chcieć zrobić to turbo jużpraktycznie od 1200rpm może dmuchać
ja mam aktualnie tak zrobione że turbo zaczyna dmuchąć przy 1600-1800rpm.
na małych może być już problem. za to dodatkowo mam skonstruowany ukłąd który ładnie turbiną VNTsteruje, za pomocą podciśnienia. jak wcześniej co trochę turbo wyciągałem do czyszczenia teraz nawet jak w lecie zamulałem na max żeby sprawdzić odporność mechanizmu sterowania na sadzę to szczeże mówiąć mimo bardzo szczerego i serdecznego zamulania nie udało się zapiec kierownic bo dzięki temu układowi one praktycznie cały czas pracują.
szczególy w temacie z moim autem. dobrze by było jakby kilka przynajmniej osób miało i ewentualnie dopracowywało by się go żeby usunąć wszelkie możliwe wady choć u mnie się super sprawuje.
a co chodzenia od dołu to proponuję w 1.6 sobie darować a założenie GT2052V już zrobi tak przyjemną górę że dół sobie darujesz.
do 1.9 przydałoby się już coś większego ale wspomnienia o połączeniu 1.6TD i GT20 sąnaprawdę przyjemne.
takżę pozostawiam temat do przemyślenia.
jeszcze jedna rzecz przemawia na korzyść GT20.
można ją połączyć z kolektorem wydechowym bez flanszy.
down pipe już niestety trzeba dorobić ale to już trudne nie jest
proponuję GT2052V przynajmniej.
ją można podstroić tak żeby nie wstawał przy zbyt niskich obrotach.
a jeśli chcieć zrobić to turbo jużpraktycznie od 1200rpm może dmuchać
ja mam aktualnie tak zrobione że turbo zaczyna dmuchąć przy 1600-1800rpm.
na małych może być już problem. za to dodatkowo mam skonstruowany ukłąd który ładnie turbiną VNTsteruje, za pomocą podciśnienia. jak wcześniej co trochę turbo wyciągałem do czyszczenia teraz nawet jak w lecie zamulałem na max żeby sprawdzić odporność mechanizmu sterowania na sadzę to szczeże mówiąć mimo bardzo szczerego i serdecznego zamulania nie udało się zapiec kierownic bo dzięki temu układowi one praktycznie cały czas pracują.
szczególy w temacie z moim autem. dobrze by było jakby kilka przynajmniej osób miało i ewentualnie dopracowywało by się go żeby usunąć wszelkie możliwe wady choć u mnie się super sprawuje.
a co chodzenia od dołu to proponuję w 1.6 sobie darować a założenie GT2052V już zrobi tak przyjemną górę że dół sobie darujesz.
do 1.9 przydałoby się już coś większego ale wspomnienia o połączeniu 1.6TD i GT20 sąnaprawdę przyjemne.
takżę pozostawiam temat do przemyślenia.
jeszcze jedna rzecz przemawia na korzyść GT20.
można ją połączyć z kolektorem wydechowym bez flanszy.
down pipe już niestety trzeba dorobić ale to już trudne nie jest
Re: Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!
wyczyszczony zaworek, śruba powrotna drożna, robiłem tak jak pisaliście i to raczej nie to. Paliwo nie idzie cienkim wężykiem, objawy pozostają te same, po dodaniu gazu dusi się, szarpie. Hmmm co to może być?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!
Filtr paliwa kiedy zmieniałeś?Ad3kwatny pisze:Ja też raczej sie przyczyniłem do awarii bo miałem rezerwę i jadąc na stacje pompa się zepsuła. Zaciągła pewnie syfuu
Biorąc pod uwagę to co piszesz i film,który wkleiłeś,to mi wygląda na zbyt małą ilość paliwa w pompie.
Zmień filtr i sprawdź wszystkie połączenia przewodów paliwowych,czy nie ciągną "lewego" powietrza
Re: Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!
filtr paliwa zmieniany był od razu u mechanika.. posprawdzam jeszcze czy to dobrze poskręcane ale raczej przewody oki . nagram lepszy filmik jeszcze aparatem ...
- maniek8855
- Forum Master
- Posty: 1738
- Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
- Lokalizacja: Warszawa/Halinów
Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!
Ja jeszcze myślę nad ta turbiną do przyszłego tygodnia id ziałam, mam z pewnego źródła gt17 wiec dlatego wchodzi w grę , dzisiaj znalazłem wyciek płynu i to w najgorszym z możliwych miejsc, wyciek jest po stronie kierowcy z krócća na dole głowicy, dostęp kiepski, wiec jutro bedzie z tym zabawa, nowego oringu też nie znajdę wiec zasilikonuje, mam pytanie czy jest jakiś spsób jak ten króciec wykręcić nie rozbierajac zbyt wiele, obok tego króćca idą jeszcze przewody metalowe do filtra oleju o ile się nie mylę, i s ą one przykręcone taka blaszką do króćca,co dość mocno utrudnia dostęp do zapieczonych śrub, kiepskie miejsce aby wyjąć ten króciec w łatwy i szybki sposób , w sumie byc moze stad ubytki płynu i nie jest to wina uszczelki pod głowice tylko tego króćca, z niego idzie przewód do nagrzewnicy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość