Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
maniek8855
Forum Master
Forum Master
Posty: 1738
Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
Lokalizacja: Warszawa/Halinów

Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!

Post autor: maniek8855 » wt lis 15, 2011 20:29

Podepnę się. pod temat, będę zmieniał uszczelkę pod głowicę przy okazji zmiany turbinki na VNT, i mam pytanie jak sprawdzić na ile karbów mam uszczelkę bez ściągania głowicy? Chodzi, o to,ze mam czas tylko w wekkend i chcę zakupić wcześniej uszczelkę,bo nim zdejmę głowicę to sklep mi zamkną :helm: I jeszcze przy okazji zapytam jakiej firmy polecacie kupić ja myślałem uszczelkę goetze, śruby erling?
Ostatnio zmieniony wt lis 15, 2011 20:34 przez maniek8855, łącznie zmieniany 1 raz.



twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!

Post autor: twromek » wt lis 15, 2011 20:33

Kup najgrubszą.



Awatar użytkownika
maniek8855
Forum Master
Forum Master
Posty: 1738
Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
Lokalizacja: Warszawa/Halinów

Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!

Post autor: maniek8855 » wt lis 15, 2011 20:35

Kup najgrubszą.
Czemu najgrubszą?



twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!

Post autor: twromek » wt lis 15, 2011 20:42

Dobrze, żebyś przynajmniej trochę odprężył silnik, zwłaszcza jak planujesz VNT.



Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

Re: Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!

Post autor: Bartek_R » wt lis 15, 2011 21:09

Ad3kwatny pisze:teraz pytanko z innej beczki : co oznaczają czerwone kreski a właściwie kwadraciki na prędkościomierzu - licznik z zegarem - przy 110 jest ostatnia czerwona kreska, nie wiem czy dobrze rozumuję że chodzi tu zmianę biegów, czyli przy 110km/h wrzucamy piątkę, przy 70 czwórkę, a przy 50 trójkę... ??
Dobrze myślisz, :bigok:


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Ad3kwatny
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: sob mar 05, 2011 14:06
Lokalizacja: Kalisz

Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!

Post autor: Ad3kwatny » śr lis 16, 2011 18:43

wyczyściłem zaworek, od grubszego przewodu paliwowego paliwo płyneło dalej jak odkręcałem,z wąskiego od OUT troszeczkę powietrza wpadło ale na zapalonym nie widzę żęby szło dalej, nie odkrecałem tego przewodu powrotnego co arwam o nim pisałeś bo ciemno szybko i zimno, jeszcze jutro odkrece ten powrotny zeby to odpowietrzyć....



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!

Post autor: t0mal » śr lis 16, 2011 22:41

Odkręć śrubę z napisem OUT i sprawdź czy drożna



arwam

Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!

Post autor: arwam » śr lis 16, 2011 22:43

maniek8855 pisze: przy okazji zmiany turbinki na VNT,

jaką sobie turbinę upatrzyłeś.
coś sporego czy tylko coś co ma Ci dół poprawić?



Awatar użytkownika
maniek8855
Forum Master
Forum Master
Posty: 1738
Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
Lokalizacja: Warszawa/Halinów

Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!

Post autor: maniek8855 » czw lis 17, 2011 10:51

jaką sobie turbinę upatrzyłeś.
coś sporego czy tylko coś co ma Ci dół poprawić?
gt 17,zeby od dołu szedł tylko sie boję o silnik trochę i teraz sam juz nie wiem co robvić coraz bardziej myślę teraz o bezynie niz kręceniu 1,6td :kac:



arwam

Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!

Post autor: arwam » czw lis 17, 2011 12:00

maniek8855,

proponuję GT2052V przynajmniej.
ją można podstroić tak żeby nie wstawał przy zbyt niskich obrotach.

a jeśli chcieć zrobić to turbo jużpraktycznie od 1200rpm może dmuchać
ja mam aktualnie tak zrobione że turbo zaczyna dmuchąć przy 1600-1800rpm.
na małych może być już problem. za to dodatkowo mam skonstruowany ukłąd który ładnie turbiną VNTsteruje, za pomocą podciśnienia. jak wcześniej co trochę turbo wyciągałem do czyszczenia teraz nawet jak w lecie zamulałem na max żeby sprawdzić odporność mechanizmu sterowania na sadzę to szczeże mówiąć mimo bardzo szczerego i serdecznego zamulania nie udało się zapiec kierownic bo dzięki temu układowi one praktycznie cały czas pracują.

szczególy w temacie z moim autem. dobrze by było jakby kilka przynajmniej osób miało i ewentualnie dopracowywało by się go żeby usunąć wszelkie możliwe wady choć u mnie się super sprawuje.


a co chodzenia od dołu to proponuję w 1.6 sobie darować a założenie GT2052V już zrobi tak przyjemną górę że dół sobie darujesz.
do 1.9 przydałoby się już coś większego ale wspomnienia o połączeniu 1.6TD i GT20 sąnaprawdę przyjemne.
takżę pozostawiam temat do przemyślenia.
jeszcze jedna rzecz przemawia na korzyść GT20.
można ją połączyć z kolektorem wydechowym bez flanszy.
down pipe już niestety trzeba dorobić ale to już trudne nie jest



Awatar użytkownika
Ad3kwatny
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: sob mar 05, 2011 14:06
Lokalizacja: Kalisz

Re: Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!

Post autor: Ad3kwatny » czw lis 17, 2011 18:10

:grrr:
wyczyszczony zaworek, śruba powrotna drożna, robiłem tak jak pisaliście i to raczej nie to. Paliwo nie idzie cienkim wężykiem, objawy pozostają te same, po dodaniu gazu dusi się, szarpie. Hmmm co to może być?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!

Post autor: Michał_1977 » pt lis 18, 2011 01:53

Ad3kwatny pisze:Ja też raczej sie przyczyniłem do awarii bo miałem rezerwę i jadąc na stacje pompa się zepsuła. Zaciągła pewnie syfuu
Filtr paliwa kiedy zmieniałeś?
Biorąc pod uwagę to co piszesz i film,który wkleiłeś,to mi wygląda na zbyt małą ilość paliwa w pompie.
Zmień filtr i sprawdź wszystkie połączenia przewodów paliwowych,czy nie ciągną "lewego" powietrza :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Ad3kwatny
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: sob mar 05, 2011 14:06
Lokalizacja: Kalisz

Re: Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!

Post autor: Ad3kwatny » pt lis 18, 2011 20:49

filtr paliwa zmieniany był od razu u mechanika.. posprawdzam jeszcze czy to dobrze poskręcane ale raczej przewody oki . nagram lepszy filmik jeszcze aparatem ...



Awatar użytkownika
maniek8855
Forum Master
Forum Master
Posty: 1738
Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
Lokalizacja: Warszawa/Halinów

Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!

Post autor: maniek8855 » sob lis 19, 2011 19:14

Ja jeszcze myślę nad ta turbiną do przyszłego tygodnia id ziałam, mam z pewnego źródła gt17 wiec dlatego wchodzi w grę :bajer: , dzisiaj znalazłem wyciek płynu i to w najgorszym z możliwych miejsc, wyciek jest po stronie kierowcy z krócća na dole głowicy, dostęp kiepski, wiec jutro bedzie z tym zabawa, nowego oringu też nie znajdę wiec zasilikonuje, mam pytanie czy jest jakiś spsób jak ten króciec wykręcić nie rozbierajac zbyt wiele, obok tego króćca idą jeszcze przewody metalowe do filtra oleju o ile się nie mylę, i s ą one przykręcone taka blaszką do króćca,co dość mocno utrudnia dostęp do zapieczonych śrub, kiepskie miejsce aby wyjąć ten króciec w łatwy i szybki sposób :helm:, w sumie byc moze stad ubytki płynu i nie jest to wina uszczelki pod głowice tylko tego króćca, z niego idzie przewód do nagrzewnicy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość