Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
paja
Forum Master
Forum Master
Posty: 1256
Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: paja » ndz gru 07, 2008 16:14

eldorado84, pompa 10 ok, ja pisałem o tej 11mm :)

Na seryjnym turbo dużo nie wyciśniesz, ale do podanych przez Ciebie 115 KM pewnie tak :) Ja na pompie 10mm, małe turbo t2, seria IC, wydech przelot ale o seryjnej średnicy wyciągnąłem tylko 117KM i myśle że na tak małej turbinie niewiele więcej się da. Napewno pomogło by zrobienie wydechu z downpipe o większej średnicy, ale jak myślisz o pompie 10 to i turbina większa potrzebna.


Obrazek

Wojtek_GR
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: wt lis 18, 2008 11:06
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Wojtek_GR » śr gru 10, 2008 22:06

Relacja 3

W ostatnią niedzielę gofer dostał pompę z SB (9mm)+ mod boostpinu,
lekko dawka w górę, kąt wyprzedzenia lekko do przodu, mod ŁUKIEGO
(pompiarza, który przygotował mi pompę - opiszę szerzej jako nowy
temat w: tuning TD. Aby wzmóc apetyt ... na jeszcze seryjnej pompie w
1V przegiąłem trochę z tym modem, bo gałki oczne zatrzymywały mi się
na wewnętrznej stronie potylicy przyspieszając z 3500 do 4500 rpm i
ciśnieniu nie przekraczającym 1,2 - 1,3 bara :-))).
Jutro wymieniam sprzęgło, bo stwierdziło, że takiej mocy to już nie
będzie przenosić - wraz ze sprzęgłem skrzynia na 4T.
Mam pytanko odnośnie sprzęgła. Naszukałem się przez ostatnie dwa dni w
naszym forum tematu, czy posta o zakładaniu sprzęgła 228 mm do Golfa 2
i niestety nie znalazłem, chociaż pamiętam, że kiedyś coś takiego
czytałem.
Rzućcie jakimś linkiem do takiego tematu.


Wojtek

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr gru 10, 2008 22:39

Wojtek_GR pisze:o zakładaniu sprzęgła 228 mm do Golfa 2
musisz zmieniac skrzynie na 02A zeby takie sprzeglo zalozyc
na tych gratach spokojnie zdrowe 210mm wystarczy


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » czw gru 11, 2008 19:02

paja pisze:eldorado84, pompa 10 ok, ja pisałem o tej 11mm :)

Na seryjnym turbo dużo nie wyciśniesz, ale do podanych przez Ciebie 115 KM pewnie tak :) Ja na pompie 10mm, małe turbo t2, seria IC, wydech przelot ale o seryjnej średnicy wyciągnąłem tylko 117KM i myśle że na tak małej turbinie niewiele więcej się da. Napewno pomogło by zrobienie wydechu z downpipe o większej średnicy, ale jak myślisz o pompie 10 to i turbina większa potrzebna.
no tak ale jakbyś zapodał k24 i zapodać FMIC to właśnie jakieś 125-135kucy by było :helm: jak dla mnie wystarczy. Co do większej turbinki "VNT" + pompa 11mm + reszta "gratów" w tym sprzegło odpowiednie no to inna bajka ale te koszty :crazy: :crazy:

[ Dodano: Czw Gru 11, 2008 18:04 ]
zaprzal pisze:
Wojtek_GR pisze:o zakładaniu sprzęgła 228 mm do Golfa 2
musisz zmieniac skrzynie na 02A zeby takie sprzeglo zalozyc
na tych gratach spokojnie zdrowe 210mm wystarczy
rozumiem że mk3 też się tyczy, dobrze wiedzieć


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » czw gru 11, 2008 19:45

no tak ale jakbyś zapodał k24 i zapodać FMIC to właśnie jakieś 125-135kucy by było
co by było gdyby babcia miała wąsy??

załóż graty jedz na hamownie i zobacz czy tyle wyjdzie w co wątpie



arwam

Post autor: arwam » czw gru 11, 2008 20:03

no tak ale jakbyś zapodał k24 i zapodać FMIC to właśnie jakieś 125-135kucy by było jak dla mnie wystarczy. Co do większej turbinki "VNT" + pompa 11mm + reszta "gratów" w tym sprzegło odpowiednie no to inna bajka ale te koszty

Do tego dymek i oglądamy żywe korbowody na wierzchu :grin:

Przy pompie 9mm do tego GT2052V i jakiś sensowny cooler i mamy 8s na AAZ i jeszcze mniej na 1.6.
Wiem bo miałem takie silniki u siebie na takim osprzęcie i wiem co one potrafią.



Awatar użytkownika
vwolfi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: wt lip 08, 2008 22:23
Lokalizacja: Lja
Kontakt:

Post autor: vwolfi » czw gru 11, 2008 20:04

Wojtek_GR weś napisz coś o tym modzie bo sie tu doczekać nie mogę :chytry:


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=216083][size=167]>>GTD sprzedam<<[/size][/url]

Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » pt gru 12, 2008 08:22

arwam pisze:
no tak ale jakbyś zapodał k24 i zapodać FMIC to właśnie jakieś 125-135kucy by było jak dla mnie wystarczy. Co do większej turbinki "VNT" + pompa 11mm + reszta "gratów" w tym sprzegło odpowiednie no to inna bajka ale te koszty

Do tego dymek i oglądamy żywe korbowody na wierzchu :grin:

Przy pompie 9mm do tego GT2052V i jakiś sensowny cooler i mamy 8s na AAZ i jeszcze mniej na 1.6.
Wiem bo miałem takie silniki u siebie na takim osprzęcie i wiem co one potrafią.

Nie przesadzasz z tymi korbowodami 8) po twoim stwierdzeniu wynika że nic nie potrafią :cool: ?
a przypadkiem aaz nie mają 9mm (gdzieś to czytałem na forum), i musi sprzęgło siada :crazy: :crazy:
Ostatnio zmieniony pt gru 12, 2008 08:28 przez eldorado84, łącznie zmieniany 2 razy.


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Wojtek_GR
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: wt lis 18, 2008 11:06
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Wojtek_GR » pt gru 12, 2008 15:45

vwolfi pisze:Wojtek_GR weś napisz coś o tym modzie bo sie tu doczekać nie mogę :chytry:
Mod już opisany, leży na FAQ.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=203976

Owocnego modzenia, lecz z ostrożnością !


Wojtek

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pt gru 12, 2008 16:53

Wojtek_GR, pokaż jak to jeździ :chytry:



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pt gru 12, 2008 19:26

Wojtek_GR pisze:Owocnego modzenia, lecz z ostrożnością !
ciekaw jestem co trochim i zaprzał by powiedzieli :chytry:
Krzylu pisze:Wojtek_GR, pokaż jak to jeździ
właśnie też jestem ciekaw :bigok:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

arwam

Post autor: arwam » pt gru 12, 2008 19:57

eldorado84 pisze:
arwam pisze:
no tak ale jakbyś zapodał k24 i zapodać FMIC to właśnie jakieś 125-135kucy by było jak dla mnie wystarczy. Co do większej turbinki "VNT" + pompa 11mm + reszta "gratów" w tym sprzegło odpowiednie no to inna bajka ale te koszty

Do tego dymek i oglądamy żywe korbowody na wierzchu :grin:

Przy pompie 9mm do tego GT2052V i jakiś sensowny cooler i mamy 8s na AAZ i jeszcze mniej na 1.6.
Wiem bo miałem takie silniki u siebie na takim osprzęcie i wiem co one potrafią.

Nie przesadzasz z tymi korbowodami 8) po twoim stwierdzeniu wynika że nic nie potrafią :cool: ?
a przypadkiem aaz nie mają 9mm (gdzieś to czytałem na forum), i musi sprzęgło siada :crazy: :crazy:



jeśli taka konfigóracja dostanie dużo paliwa i powietrza w niskich obrotach to coś musi puścić a VNT dają ciśnienie (power) w niskich obrotach.

[ Dodano: 12 Gru 2008 18:57 ]
eldorado84 pisze:
arwam pisze:
no tak ale jakbyś zapodał k24 i zapodać FMIC to właśnie jakieś 125-135kucy by było jak dla mnie wystarczy. Co do większej turbinki "VNT" + pompa 11mm + reszta "gratów" w tym sprzegło odpowiednie no to inna bajka ale te koszty

Do tego dymek i oglądamy żywe korbowody na wierzchu :grin:

Przy pompie 9mm do tego GT2052V i jakiś sensowny cooler i mamy 8s na AAZ i jeszcze mniej na 1.6.
Wiem bo miałem takie silniki u siebie na takim osprzęcie i wiem co one potrafią.

Nie przesadzasz z tymi korbowodami 8) po twoim stwierdzeniu wynika że nic nie potrafią :cool: ?
a przypadkiem aaz nie mają 9mm (gdzieś to czytałem na forum), i musi sprzęgło siada :crazy: :crazy:



jeśli taka konfigóracja dostanie dużo paliwa i powietrza w niskich obrotach to coś musi puścić a VNT dają ciśnienie (power) w niskich obrotach.



Wojtek_GR
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: wt lis 18, 2008 11:06
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Wojtek_GR » sob gru 13, 2008 23:10

Krzylu pisze:Wojtek_GR, pokaż jak to jeździ :chytry:
Jeździ ... hmmm ... gorzej, bo dostał skrzynię 4T, ale dla dziadka -
jeździ lepiej - nie trzeba tak często wajchą wajchować. :-) Stuk-puk
... i się przekonacie - ALE Z GŁOWĄ !!! :-)


Wojtek

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » ndz gru 14, 2008 12:38

Jeździ ... hmmm ... gorzej, bo dostał skrzynię 4T,

4T to szybka skrzynia wiec jak może być gorzej?? na niej nieda sie uzyskać wysokich prędkości max bo sie szybko kończy ale do 100kmh idzie jak burza więc chyba coś zepsułeś że ci wolniej jeździ ;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości