Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » czw mar 06, 2008 23:37

temacik odgrzany :bigok:
od dzis jeżdżę z nowym sprzegiełkiem 210mm , na razie na małej dawce i LDA obrucone tak jak w serii ale myślę że kilka dni wystarczy żeby sie wszystko ułozyło i będzie można znowu modzić :grin:
Tomek szykuj imbusy :bigok:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw mar 06, 2008 23:53

adam16v, od razu lepiej :D gratki



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pt mar 07, 2008 00:17

widzieliscie ten filmik :shock:



ciekawi mnie jak podlaczyl stary licznik do komputeraz z silnika 2.0TDI :smoke:
Ostatnio zmieniony pt mar 07, 2008 00:18 przez Krzylu, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » pt mar 07, 2008 01:07

Krzylu pisze:widzieliscie ten filmik :shock:



ciekawi mnie jak podlaczyl stary licznik do komputeraz z silnika 2.0TDI :smoke:
Jakoś dziwnie idzie ten golfik... jakaś ściema


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt mar 07, 2008 02:36

ile on tam ma w tym biegów :/ jakoś mi coś sie tu nie podoba no i ciekawe jak to podłączył słusznie zauwazyłes Krzylu,



Awatar użytkownika
emssi20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: śr maja 30, 2007 18:41
Lokalizacja: Wrocław/Żywiec
Kontakt:

Post autor: emssi20 » śr kwie 02, 2008 10:10

Zainteresowałem się tym tematem, bo też mam 1V i chcę go podkręcić. Na początek wrzuciłem pompę z Passata 1,6 TD JR i wskaźnik doładowania. Efekt jest taki, że auto dużo lepiej przyspiesza jak turbo zaczyna pompować. Tylko, że tu pojawia się problem, ponieważ sprzęgło ślizga na trochę 3, mocno na 4, 5 biegu. Jakieś 3 tys. km wcześniej wymieniłem sprzęgło (nowa tarcza + docisk Valeo 200 mm i nowa linka sprzęgła). Co to może być? Olej raczej się nie dostał, bo przy wymianie oglądałem nie było nic tam zalane, linka też jest dobrze ustawiona. Dodam, że mam skrzynię 4T. Czy to możliwe, że Valeo jest tak marnej jakości, że pada po 3 tys. km? Jakie wy macie sprzęgła w 1V, JR, RA, SB, szczególnie w tych podkręconych?

Sprawa sprzęgła się wyjaśniła, okładzina była zalana olejem ze skrzyni. Z braku czasu no i środków została zmieniona tylko okładzina, niestety na taką z firmy Luk :/ W odległych planach Sachs 210 mm.
Ostatnio zmieniony ndz kwie 13, 2008 17:04 przez emssi20, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » śr kwie 02, 2008 10:16

emssi20 pisze:Jakie wy macie sprzęgła w 1V, JR, RA, SB, szczególnie w tych podkręconych?
Przyłącze się do pytania kolegi, bo moje sprzęgło też niedługo zakończy żywot i trzeba będzie wyłożyć "trochę" grosza, a chciałbym zrobić to raz i porządnie. Co polecacie założyć, jakieś większe da rade bez przeróbek? Dodam że ja mam skrzynie 4S, ale to chyba bez różnicy...



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » śr kwie 02, 2008 10:27

Ja mam od niedawna Sachs tarcza 210mm jest to sprzęgło na wąski wieloklin wzmocnione i w 1V było dedykowane do taxi , musiałem tez zmienic koło zamachowe. Koszt 320zł sprzegło +50zł koło. Jak narazie ani razu sie nie slizło :bigok:

[ Dodano: Sro Kwi 02, 2008 10:28 ]
mam w bagażniku opakowanie to zobacze może będzie jakis numer


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
lokmen
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: wt sty 09, 2007 13:58
Lokalizacja: żyrardów
Kontakt:

Post autor: lokmen » śr kwie 02, 2008 10:49

adam16v pisze:Krzylu napisał/a:
widzieliscie ten filmik :shock:



ciekawi mnie jak podlaczyl stary licznik do komputeraz z silnika 2.0TDI :smoke:


Jakoś dziwnie idzie ten golfik... jakaś ściema
Też mi się tak wydaje- zauważcie w 27 sek. widać środkową linie przerywaną wydaje mi się że przy ponad 200 to ta przerywana zamieniła by się w ciągłą :)



Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » śr kwie 02, 2008 10:55

twardy, gdzie kupowałeś? Bo w katalogu IC taki zestaw (bez koła zamachowego i bez łożyska) 443,53 zł nr. SACHS 3000 288 001

EDIT:
W sklepie internetowym znalazłem za 300zł
http://www.auto-moto.sklep.pl/index.php ... d_id=34896
Chyba coś kręci ten katalog on-line IC, dziś tam będę to zapytam o to sprzęgło.

PS. Ilu śrub brakuje przy zmianie koła z 200 na 210mm? Bo w starym jest zdaje się 6, a w większym niektórzy piszą 8, inni 9.
Ostatnio zmieniony śr kwie 02, 2008 12:30 przez piori, łącznie zmieniany 4 razy.



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » śr kwie 02, 2008 18:15

piori, ja zamówiłem w sklepie , wyszło 320 zł a śrub brakowało 3 sztuki .


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » czw kwie 03, 2008 17:54

adam16v i jak tam motorek się trzyma ? ja mam 0.9 wysterowane na samym zaworze i przy 100 km mam 0.5 bara ustawiłem tak że z samego dołu nie ładuje



Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » czw kwie 03, 2008 17:59

vision pisze:adam16v i jak tam motorek się trzyma ? ja mam 0.9 wysterowane na samym zaworze i przy 100 km mam 0.5 bara ustawiłem tak że z samego dołu nie ładuje
Jak narazie wszystko chodzi fajnie. Jak to nie ładuje od samego dołu, i jak to wysterowałeś? Po przez MBC tylko szybciej zaczyna ładowac od dołu co akurat jest jak najbardziej pożądane :smoke: .


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » czw kwie 03, 2008 18:05

kierownice nie do końca otwarte , ten dźwięk {s....}jak było na max zapomniałem nazwy a ja mam GT 1749VA jeszcze bez ic

[ Dodano: 03 Kwi 2008 18:06 ]
jak cisnę lekko to na starcie od 30 km mam 0.9

[ Dodano: 03 Kwi 2008 18:24 ]
dodam że to sterowanie co ma Apsik jest lepsze bo kierownice pracują itd.
Ostatnio zmieniony czw kwie 03, 2008 21:03 przez vision, łącznie zmieniany 2 razy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości