Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
twardy, myślę że ten temat bardzo Ci pomoże, a zwłaszcza pierwsze zdjęcie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1103266#1103266
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1103266#1103266
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
po 1 sprawdzić czy nie masz wyciekówkaban1436 pisze:a co mam zrobić jak mi przy jeździe do 120km\h pali koło 10l ON normalnie masakra i najlepsze jest to że jest mułowaty ratunku..... (AAZ)
na przewodach
zbiornik
pompa wtryskowa/paliwa
przewody z pompy do wtrysków metalowe
i reszte
po 2 kiedy wymieniałeś filtra paliwa i powietrza ??
po 3 jak to sprawdzasz ze tyle pali ??
[ Dodano: Wto Sty 08, 2008 00:40 ]
a moze sie jeszcze nie dogrzewać i dlatego więcej pali czyli termostat np
Układ wydechowy
Witam!
U mnie właśnie żywot kończy puszka katalizatora (która już od dawna jest pusta) - przepalił się spaw przy niej i spaliny walą za silnikiem. Chciałbym tą puszkę całkowicie usunąć i przedłużyć tak rurę, aby łączyła się bezpośrednio z tłumikiem końcowym - a więc przy okazji pozbyć się także tłumika środkowego (a może i końcowego hmmm... pomyślimy).
I tu moje pytanie: w jaki sposób odłączyć rurę wydechową od turbiny przy użyciu narzędzi powszechnie używanych w każdym garażu i jak później ją założyć? Chodzi mi o to jak rozciągnąć te dwie klamry spinające wszystko do kupy...
Może to banalne pytanie, ale chciałbym zrobić to we własnym zakresie i brakuje pomysłu...
U mnie właśnie żywot kończy puszka katalizatora (która już od dawna jest pusta) - przepalił się spaw przy niej i spaliny walą za silnikiem. Chciałbym tą puszkę całkowicie usunąć i przedłużyć tak rurę, aby łączyła się bezpośrednio z tłumikiem końcowym - a więc przy okazji pozbyć się także tłumika środkowego (a może i końcowego hmmm... pomyślimy).
I tu moje pytanie: w jaki sposób odłączyć rurę wydechową od turbiny przy użyciu narzędzi powszechnie używanych w każdym garażu i jak później ją założyć? Chodzi mi o to jak rozciągnąć te dwie klamry spinające wszystko do kupy...
Może to banalne pytanie, ale chciałbym zrobić to we własnym zakresie i brakuje pomysłu...
- twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
- Kontakt:
Witam.vwmkII pisze:twardy jestem ciekaw czy dalo cos zwiekszenie dawki na seryjnej pompie w 1v moze sie pochwalisz??
Sory że tak póżno odpisuje ale temat gdzieś sie schował
Śrubke przekręciłem około 1/4 obrotu poprawa dynamiki na + i ciut wyższe ciśnienie doładowania .
Śrube na gruszce niestety urwałem chociaż delikatnie ja kręciłem .
Ciśnienie przy 110 km/h około 0,6 bara a przy pełnym bucie 1,3 bara
czyli turbina zdrowa (mam nadzieje że tak zostanie) , niedługo chce załozyć pompe 10 mm
pozdrawiam.
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
A kiedy turbinę zmieniasz i na jaką, bo z pompką 10mm to z oryginalną turbiną z 1V nie poszalejesz.vwmkII pisze: niedługo chce załozyć pompe 10 mm
Ja jak dobrze pójdzie w ten weekend będę zakładał ze znajomym teścia gt1749. Jak operacja się powiedzie to zdam relecję.
[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]
twardy, sporo Ci pompuje przy 110, ja takie ciśnienie mam przy 140 tyle że to pewnie podobne obroty są
Ostatnio zmieniony wt sty 15, 2008 20:11 przez paja, łącznie zmieniany 1 raz.
mi skakalo ostanio cisnienie w SB z K24 ale juz sobie poradzilem z problemem ustawilem na 0,7bara(bylo 1.4) ciagnie tak sobie ale to nie jest to czego bym sie spodziewal na T2 jakos lepiej mi smigal moze takie odczucie i teraz niewiem czy trzeba ustawiac dawke i cisnienie od nowa moze LDA dlubnac?? co do kopcenia to jest slabiutko nawet na wysokich obrotach
- twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
- Kontakt:
wszystko wyjdzie po zmianie pompy , ale myśle że jak dam wieksza pompe to i cisnienie doładowania podskoczy a wtedy trzeba będzie naprawić zawór bo regulacji narazie nie mam chyba że odkręcę zawór bezpieczeństwa na kolektorze ,nie wiem sam . Na razie nie myśle jeszcze nad zmiana turbiny . W przyszłym tygodniu wysyłam swoja pompe do Trochima a pózniej zobaczymy.adam16v pisze: A kiedy turbinę zmieniasz i na jaką, bo z pompką 10mm to z oryginalną turbiną z 1V nie poszalejesz.
[ Dodano: Wto Sty 15, 2008 21:30 ]
zdziwiłem sie jak założyłem manometr obroty niestety nieznane - brak obrotkapaja pisze:wardy, sporo Ci pompuje przy 110, ja takie ciśnienie mam przy 140 tyle że to pewnie podobne obroty są
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości