Regulacja LDA

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

Post autor: Bartek_R » czw maja 06, 2010 15:54

może filtr paliwa by sprawdzić?


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

hardmen969
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: wt mar 16, 2010 02:43
Lokalizacja: Rakszawa

Post autor: hardmen969 » pt maja 07, 2010 01:10

Kiedyś też tak myślałem. Mam 2 stare z sharana i dalej było to samo. W końcu kupiłem nowy i bez zmian.

[ Dodano: 17 Maj 2010 21:25 ]
Witam ponownie. Jak już wcześniej wspomniałem w golfie mam boost pin ustawiony na maksa. Do tego zwiększyłem dawkę o 1/4 obrotu śruby i 1.5 obrotu wkręciłem śrubę od regulacji ciśnienia(nie mam manometru). W takim ustawieniu mogę mieć za duże ciśnienia doładowania? Przy mocnym dodaniu gazu puszcza dymka. Na wolnych ani na pełnym doładowaniu nie kopci.

[ Dodano: 19 Maj 2010 00:02 ]
Odświeżam.



mcgregor1988
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: ndz mar 22, 2009 17:35
Lokalizacja: ESK, Łódź
Kontakt:

Post autor: mcgregor1988 » śr maja 19, 2010 20:02

Ja mam mały problem ze swoim passatem (b4 1.9td). Oczywiście brakowało mi mocy, dlatego postanowiłem zamontować sobie pina z 1.6td - po tym zabiegu auto lepiej się zbierało ale kopciło niemiłosiernie - postanowiłem wrócić do starego setupu (w sumie mogłem najpierw ciśnienie na turbosprężarce podnieść). Ten bolec który dotyka do pina był wysunięty - więc próbowałem go delikatnie schować i chyba coś sknociłem. Mimo założenia starego pina auto nadal mocno kopci - czego dotąd nie było. Wygląda to tak jakby ten "bolec" był za krótki albo nie wysuwał się do końca - jak się wciśnie pedał gazu to on się tylko trochę wysuwa. Mam nadzieję że go nie złamałem. Ktoś ma jakiś pomysł czy ratuje mnie wizyta u pompiarza?? Aha problem poruszałem na forum passata, ale tam cisza...


Pozdrawiam, Grzesiek

Awatar użytkownika
Balugass
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
Lokalizacja: giżycko/olsztyn
Kontakt:

Post autor: Balugass » śr maja 19, 2010 20:23

mcgregor1988, nie ma opcji zeby nie było różnicy w dynamice i kopceniu a napewno dobrze schowałes bolczyk??jak teraz z przyspieszeniem??


mój były variancik ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214025

mcgregor1988
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: ndz mar 22, 2009 17:35
Lokalizacja: ESK, Łódź
Kontakt:

Post autor: mcgregor1988 » śr maja 19, 2010 20:34

co to znaczy czy dobrze schowałem bolczyk?? To można go źle schować?? Nie wiem co mogę jeszcze powiedzieć żeby nakierować Was.


Pozdrawiam, Grzesiek

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr maja 19, 2010 21:00

Manometr jest? Ile turbo ładuje?



Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

Post autor: Bartek_R » śr maja 19, 2010 21:33

mcgregor1988 pisze:co to znaczy czy dobrze schowałem bolczyk?? To można go źle schować?? Nie wiem co mogę jeszcze powiedzieć żeby nakierować Was.
chodzi o to czy przed włożeniem pina wepchnołeś np śrubokrętem ten mały rysik do środka, bo jeśli nie, tylko on wystawał to podczas gdy wkładałeś pina mogłeś go uszkodzić
choć nie wydaje mi się żeby udało ci się włożyć pin gdy bolczyk nie jest do końca schowany ale można go np skrzywić
Ostatnio zmieniony śr maja 19, 2010 21:35 przez Bartek_R, łącznie zmieniany 1 raz.


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

mcgregor1988
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: ndz mar 22, 2009 17:35
Lokalizacja: ESK, Łódź
Kontakt:

Post autor: mcgregor1988 » śr maja 19, 2010 21:57

manometr jest, moje kkk03 ładuje ok. 0,7 bara. Oblukam jeszcze raz ten mechanizm ale może być faktycznie tak, że skrzywiłem ten bolczyk - no bo nic innego nie przychodzi mi na myśl. Aha kopcenie jest jak się wciśnie mocniej pedał gazu - jeśli robi się to delikatnie to nie ma dymu - ale przecież nie będę jeździł jak "dziadek"
właśnie na początku pin nie chciał wejść, potem użyłem małego śrubokręta żeby cofnąć ten bolczyk
Ostatnio zmieniony śr maja 19, 2010 22:02 przez mcgregor1988, łącznie zmieniany 2 razy.


Pozdrawiam, Grzesiek

hardmen969
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: wt mar 16, 2010 02:43
Lokalizacja: Rakszawa

Post autor: hardmen969 » śr maja 19, 2010 23:51

Może ma ktoś poradnik, jak wymienić ten oring, na tym rysiku regulującym turbodawką?



rafal86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 20:09
Lokalizacja: brzeg

Post autor: rafal86 » pn maja 24, 2010 21:06

mam takie pytanko jak zwiekszyc doladowanie naturbinie w 1.6td jak nie mam zaworu z ta sruba tylko cos takiego http://www.allegro.pl/item1019919817_vw ... turbo.html

mam turbo podobne do tego tylko ze z tego zaworu na dole wychodza dwa przewody ale nie ma zadnejsruby do regulacji
wie kto ktos jak zwiekszyc w takimturbo cisnienie ?



Awatar użytkownika
WRiTTeR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 312
Rejestracja: pt sty 05, 2007 23:10
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Post autor: WRiTTeR » pn maja 24, 2010 21:20

rafal86 pisze:kto ktos jak zwiekszyc w takimturbo cisnienie
przecinasz wężyk i montujesz w jego ciągu MBC. i nim regulujesz cisnienie.


eX MKIII 1.9 TDiC viewtopic.php?t=115730
Obrazek
Obrazek

rafal86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 20:09
Lokalizacja: brzeg

Post autor: rafal86 » pn maja 24, 2010 21:23

no wlasnie tak myslalem a nie da sie bez tego zwieszyc cisnienia zeby bylo bez dodaktowych kosztow



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pn maja 24, 2010 22:22

Nie, musisz mieć manometr.



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » pn maja 24, 2010 23:17

t0mal pisze:musisz mieć manometr.
racja, bez tego nie bedziesz wiedzial o ile podniesiesz cisnienie


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości