Regulacja LDA

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
mac79
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob sie 05, 2006 22:16
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: mac79 » sob wrz 16, 2006 16:51

vw_vandal pisze:Później obróciłem membrankę ale tak trochę inaczej jak tu jest opisane. I ciśnienie podskoczyło do 1.1 bara i turbo zaczeło łapać przy 2200 obr.

to pochwal się swoim sposobem, może się przyda innym :)



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob wrz 16, 2006 16:57

mac79, widzisz umnie jak obróciłem membrankę jak pisze Zaprzal to strasznie zaczął kopcić miał kopyto nie samowite ale kopcił jak lokomotywa i silnik zaczął głośniej chodzić. Później przestawiałem membrankę po trochu spowrotem w kierunku standardu i trafiłem na miejsce w którym tak nie kopci i hałasuje, a i ma buta ;)


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
mac79
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob sie 05, 2006 22:16
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: mac79 » sob wrz 16, 2006 18:33

czy ktoś sprawdzał dokładnie (np. ze stoperem :) ) jak zwiększyło sie przyspieszenie oraz elastyczność po modyfikacjach pompy ??
czy większosc stwierdziła polepszenie organoleptycznie ??



Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » sob wrz 16, 2006 20:07

Witam
Dzisiaj wstawiłem bolec od 1.6TD :bigok: hehe
teraz ładnie idzie moj MK3 ciśnienie wzrosło o około 0.05 bara ( na maxa mam 0.75 ) i szybciej teraz wchodzi na obroty , turbawka łapie juz przy około 2000 tyś/obr :) ale jest malutki problemik wzrosło też dymienie wrr .
Może zmniejszyć dawke paliwa na pompie? czy nic nie ruszać ?

Turba już wiecej nie moge podkręcić mam KKK03 i śruba do kręcenia się już skończyła :(

POzdro
Ostatnio zmieniony ndz wrz 17, 2006 01:07 przez Dj Darecki, łącznie zmieniany 2 razy.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
mac79
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob sie 05, 2006 22:16
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: mac79 » sob wrz 16, 2006 20:24

Dj Darecki pisze:....na maxa mam 7.5 ...
POzdro
to zajefajne masz turbo :hmm:



Awatar użytkownika
evilvw78
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: pn wrz 11, 2006 20:40
Lokalizacja: SANDOMIERZ

Post autor: evilvw78 » sob wrz 16, 2006 20:25

mac79, vw_vandal, Witam już boost pin założony Pierwsza jazda to był odlot. ale troszkę się wystraszyłem. Normalnie ciśnienie doładowania przy bucie zaczynało rosnąć gdzieś od 2,5tyś i tak do 1,3 bara. Po założeniu pinu i ustawieniu go tak aby bolczyk wychodził na maxa (bez szlifowania podkładki) auto zmieniło się nie do poznania. do 2500 obr bardzo nie odczułem różnicy. ale potem zdecydowanie . Motor ciszej pracuje i czuć iż mu lżej przyspieszenie nieporównywalne nie kopci ale przy 120km/h jak wcisnołem gaz do dechy to cisnienie skoczyło momentalnie na1,8 bara i było czuć jak wfgniata w fotel . potem wykręciłrem śrubkęimbusową od regulacji ciśnienia doładowania aby zmniejszyć ciśnienie około 2,5obr w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara) i próba. Auto w dalszym ciągu ciagnie jak nigdy na dużych obrotach ale ciśnienie i tak przy około 4 tyś jest 1,4do 1,5bara więc sam nie wiem czy ta regulacja działa. Podkreślam i ż oprócz założenia dziś pinu od 1,6 td nic nie robiłemz dawką czyli ciśnienie wzrosło mi o około 0,5 bara .


przyspieszenie
[url]http://www.youtube.com/watch?v=HaR31HXa5-M[/url]

MOJA MASZYNA
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1359144#1359144[/url]

[url=http://www.fotosik.pl/pok...f4a9bcf7c.html][img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » sob wrz 16, 2006 22:25

mac79 pisze:to zajefajne masz turbo :hmm:
Niestety
po pierwsze, ma duże luzy poprzeczne :(
a po drugie ,podobno KKK03 cienko dmuchają wrr

Pozdro


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
mac79
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob sie 05, 2006 22:16
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: mac79 » sob wrz 16, 2006 22:46

Dj Darecki pisze:
mac79 pisze:to zajefajne masz turbo :hmm:
Niestety
po pierwsze, ma duże luzy poprzeczne :(
a po drugie ,podobno KKK03 cienko dmuchają wrr

Pozdro
ale jako jedyny w Polsce masz turbo co dmucha 7,5 bara :D



Awatar użytkownika
evilvw78
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: pn wrz 11, 2006 20:40
Lokalizacja: SANDOMIERZ

Post autor: evilvw78 » sob wrz 16, 2006 22:50

też chcę takie turbo :metal:


przyspieszenie
[url]http://www.youtube.com/watch?v=HaR31HXa5-M[/url]

MOJA MASZYNA
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1359144#1359144[/url]

[url=http://www.fotosik.pl/pok...f4a9bcf7c.html][img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img][/url]

Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » sob wrz 16, 2006 22:51

Dj Darecki pisze:
mac79 pisze:to zajefajne masz turbo :hmm:
Niestety
po pierwsze, ma duże luzy poprzeczne :(
a po drugie ,podobno KKK03 cienko dmuchają wrr

Pozdro
Moje kkk03 dmucha teraz prawie 1Bar , a da rade jeszcze troszke więcej...



Awatar użytkownika
evilvw78
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: pn wrz 11, 2006 20:40
Lokalizacja: SANDOMIERZ

Post autor: evilvw78 » sob wrz 16, 2006 23:20

Michnik, witaj piszesz ze twoje turbo dmucha 1 bar na jakim biegu i przy jakich obrotach silnika. Ja wczoraj zamontowałem wskaźnik i jak dałem buta na 4 biegu to max przy 4tys było 1,3 bara. Dziś założyłem pina z 1,6td i na maxa było 1,7do 1,8 bara czyli pin zwiększył ciśnienie o około 0,5bara. U mnie jest dokładnie tak im większe obroty to większe ciśnienie i nie ma tak że np dodmucha do 1,1 i bez względu na zwiększające się obroty cisnienie jest stałe . Na turninie z tyłu jest jakiś zawóer TZN szpilka na imbus i kontra nakrętka 10 dałem ze trzy obroty w lewo ale niewiele to pomogło sam nie wiem co o tym sądzić ,


przyspieszenie
[url]http://www.youtube.com/watch?v=HaR31HXa5-M[/url]

MOJA MASZYNA
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1359144#1359144[/url]

[url=http://www.fotosik.pl/pok...f4a9bcf7c.html][img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img][/url]

Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » sob wrz 16, 2006 23:39

evilvw78 pisze:Michnik, witaj piszesz ze twoje turbo dmucha 1 bar na jakim biegu i przy jakich obrotach silnika. Ja wczoraj zamontowałem wskaźnik i jak dałem buta na 4 biegu to max przy 4tys było 1,3 bara. Dziś założyłem pina z 1,6td i na maxa było 1,7do 1,8 bara czyli pin zwiększył ciśnienie o około 0,5bara. U mnie jest dokładnie tak im większe obroty to większe ciśnienie i nie ma tak że np dodmucha do 1,1 i bez względu na zwiększające się obroty cisnienie jest stałe . Na turninie z tyłu jest jakiś zawóer TZN szpilka na imbus i kontra nakrętka 10 dałem ze trzy obroty w lewo ale niewiele to pomogło sam nie wiem co o tym sądzić ,
No na każdym biegu jest w stanie napompować 0.9-1Bar(+- 0.1). Pina mam standard z 1.9TD(nie zmieniany na tego z 1.6TD). Turbo mam po regeneracji i jestem z niego bardzo zadowolony. Małe bo KKK03 , ale bardzo szybko się wkręca, a to mi się podoba. Zastanawiam się co by było po zmianie pina... Bo teraz już mi zupełnie wystarcza Nm, 11s do setki z 16!



Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » ndz wrz 17, 2006 01:09

mac79 pisze:ale jako jedyny w Polsce masz turbo co dmucha 7,5 bara :D
No tak dałem du..py z błędem :(
Już poprawione :)

POzdro


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » ndz wrz 17, 2006 09:30

evilvw78, ja podejrzewam że o tyle ci się zwiększyło ciśnienie ponieważ pompa podaje więcej paliwa. Spróbuj zmniejszyć dawkę paliwa albo kombinuj z membraną.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości