vw_vandal pisze:Później obróciłem membrankę ale tak trochę inaczej jak tu jest opisane. I ciśnienie podskoczyło do 1.1 bara i turbo zaczeło łapać przy 2200 obr.
to pochwal się swoim sposobem, może się przyda innym
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Niestetymac79 pisze:to zajefajne masz turbo
No na każdym biegu jest w stanie napompować 0.9-1Bar(+- 0.1). Pina mam standard z 1.9TD(nie zmieniany na tego z 1.6TD). Turbo mam po regeneracji i jestem z niego bardzo zadowolony. Małe bo KKK03 , ale bardzo szybko się wkręca, a to mi się podoba. Zastanawiam się co by było po zmianie pina... Bo teraz już mi zupełnie wystarcza Nm, 11s do setki z 16!evilvw78 pisze:Michnik, witaj piszesz ze twoje turbo dmucha 1 bar na jakim biegu i przy jakich obrotach silnika. Ja wczoraj zamontowałem wskaźnik i jak dałem buta na 4 biegu to max przy 4tys było 1,3 bara. Dziś założyłem pina z 1,6td i na maxa było 1,7do 1,8 bara czyli pin zwiększył ciśnienie o około 0,5bara. U mnie jest dokładnie tak im większe obroty to większe ciśnienie i nie ma tak że np dodmucha do 1,1 i bez względu na zwiększające się obroty cisnienie jest stałe . Na turninie z tyłu jest jakiś zawóer TZN szpilka na imbus i kontra nakrętka 10 dałem ze trzy obroty w lewo ale niewiele to pomogło sam nie wiem co o tym sądzić ,
No tak dałem du..py z błędemmac79 pisze:ale jako jedyny w Polsce masz turbo co dmucha 7,5 bara
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości