Regulacja LDA
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
arwam, Dużo by tu opowiadać: klocki, tarcze, szczęki, łożyska, toczenie bębnów, filtry, olej, termostat, oba tłumiki (co śmieszne to poleciały jak odpalałem fure, aby oddać w ręce mechanika - ale z wydechem to wiedziałem że będzie trzeba w końcu wymienić), uszczelka miski olejowej, uszczelka pokrywy zaworów, pompa wody i płyn w chłodnicy. A z przyjemności oświetlenie pokręteł nawiewu od kolegi z forum (sorry ale nicku nie pamiętam a szukać specjalnie mi się nie chce) i pin
Jak widzisz troszkę się nazbierało, pomimo tego, że "przeglądy" robię sezonowo - mniej więcej tak jak się opony wymienia. W sumie tylko u mechanika wyszło mi 1300, z jeszcze jakieś felgi czekają, tylko nie mam kiedy po nie jechać. Tu na szczęście będzie tylko 350 PLN
Jak widzisz troszkę się nazbierało, pomimo tego, że "przeglądy" robię sezonowo - mniej więcej tak jak się opony wymienia. W sumie tylko u mechanika wyszło mi 1300, z jeszcze jakieś felgi czekają, tylko nie mam kiedy po nie jechać. Tu na szczęście będzie tylko 350 PLN
Aż tak chyba nie zdziera. Dzięki za propozycję. Na przyszłość będę pamiętał.arwam pisze:maj44, ja to mogę Ci za 300+części zrobić
ten mechanik to z Ciebie żywcem zdziera skóre
różnica byłaby taka że opłaciłoby ci się przyjechać do mnie.
a bębny to załatw sobie z używki bo bębny tanie są i nie opłaca się ich toczyć
A co do bębnów to odstawiając Golfa byłem pewien, że je też wymieni na nowe, bo wcześniej o tym z nim rozmawiałem przez telefon, ale chyba zapomianiał. Przeględy i wymiany o których wcześniej pisałem też u niego robię. Ale jak usłyszałem 800 + 500 wydech to już mi się nie chciało o bębnach wspominać.
W takim razie trochę go podkręce i zrobie pare kilometrów , zobaczę czy u mnie też zmniejszy się dymienie.maj44 pisze: u mnie na początku też kopcił, ale po przejechaniu w sumie ok 40 - 50 km przestało aż tak kopcić. Teraz widzę tylko delikatną chmurkę jak wkręcę do powyżej 3000 a i to tylko przez chwilkę.
Jak wkręce go szybko powyżej 3000 to na postoju też puszcza bęka, ale jak zrobię to delikatnie to praktycznie nie widać dymu.lycha340 pisze:W takim razie trochę go podkręce i zrobie pare kilometrów , zobaczę czy u mnie też zmniejszy się dymienie.maj44 pisze: u mnie na początku też kopcił, ale po przejechaniu w sumie ok 40 - 50 km przestało aż tak kopcić. Teraz widzę tylko delikatną chmurkę jak wkręcę do powyżej 3000 a i to tylko przez chwilkę.
Skoro już w tym temacie jest sporo o turbinach to zapytam specjalistów :
Czy taki widok jest normaly jeśli nie dba się specjalnie o "czystość" pod maską???
Przeczyściłem dziś troszeczkę i jak będzie trzeba to będę obserwował. Na wężach pęknięć nie widziałem. Turbinka od środka czyściutka po zdjęciu węża od filtra powietrza. A od góry (chyba z kolektora) troszkę brudno.
maj44,
spradz luz na wirniku
mam swoje stare k14 z niewyczuwalnym luzem. w bdb stanie. jesli twoja bedzie puszczala olej to mam swoja na opchniecie.
teraz mam vnt wiec ona lezy i czeka na jakas benzynke z gazem żeby ja zaaplikowac:>
spradz luz na wirniku
mam swoje stare k14 z niewyczuwalnym luzem. w bdb stanie. jesli twoja bedzie puszczala olej to mam swoja na opchniecie.
teraz mam vnt wiec ona lezy i czeka na jakas benzynke z gazem żeby ja zaaplikowac:>
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
maj44, polecam mój poradnik
link: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2832211#2832211
Ale sądząc po zamieszczonym zdjęciu to turbo ładnie chlapie olejem czego dowodem jest zawalone kolanko przy kolektorze dolotowym
link: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2832211#2832211
Ale sądząc po zamieszczonym zdjęciu to turbo ładnie chlapie olejem czego dowodem jest zawalone kolanko przy kolektorze dolotowym
pierscienie lub uszczelniacze zaworów też moga to powodowac...
[ Dodano: Sob Maj 09, 2009 22:00 ]
umyj turbinke i przewod do dolotu i odlącz na jakis czas odmea dziure w przewodzie z filtra do turbiny zatkaj np korkiem z butelki plastikowej i oklej tasma zeby nie spadła( chodzi o to żeby nic sie nie dostało przez ten otwór do przewodu do turbiny( korek z tasma tez i upewnij sie).
odmy nie zatykaj
Ale najpierw sprawdz luz na wirniku turbiny
PS. ile oleju Ci ubywa?
[ Dodano: Sob Maj 09, 2009 22:00 ]
umyj turbinke i przewod do dolotu i odlącz na jakis czas odmea dziure w przewodzie z filtra do turbiny zatkaj np korkiem z butelki plastikowej i oklej tasma zeby nie spadła( chodzi o to żeby nic sie nie dostało przez ten otwór do przewodu do turbiny( korek z tasma tez i upewnij sie).
odmy nie zatykaj
Ale najpierw sprawdz luz na wirniku turbiny
PS. ile oleju Ci ubywa?
Ostatnio zmieniony sob maja 09, 2009 22:01 przez JABcok20, łącznie zmieniany 2 razy.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Oleju raczej nie ubywa. Wymieniam co pół roku i nie zauważyłem jeszcze ubytków.
Luzów nie ma (rozumiem, że do tego dużej siłu nie trzeba używać), obrócić wirnikiem da się bez problemu.
Lukas-182, właśnie po przeczytaniu tego poradnika sprawdzałem turbinkę, ale nie miełem czasu i warunków na gruntowne sprawdzenie.
JABcok20, Dzięki za porady. Jutro będę się bawił dalej o ile czas pozwoli.
Luzów nie ma (rozumiem, że do tego dużej siłu nie trzeba używać), obrócić wirnikiem da się bez problemu.
Lukas-182, właśnie po przeczytaniu tego poradnika sprawdzałem turbinkę, ale nie miełem czasu i warunków na gruntowne sprawdzenie.
JABcok20, Dzięki za porady. Jutro będę się bawił dalej o ile czas pozwoli.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
jeśli masz silnik po 87' to będzie pasować ale taki mariarz spowoduje niewielki spadek stopnia sprężania który pogorszy poranny rozruch ale pozwoli więcej dmuchać i uzyskać większe mocenoddy pisze:witam mam pytanie czy glowica od 1.9 td bedzie pasowala do bloku 1.6td ??i czy to cos poprawi ?? lepiej bedzie chodzil ??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości