Regulacja LDA

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

ajurczuk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: czw gru 04, 2008 21:32
Lokalizacja: bielsk podlaski

Post autor: ajurczuk » czw kwie 09, 2009 20:42

arwam wczesniej cos takiego u mnie siedziało teraz mam druga o takich samych numerach Obrazek


powered by xes...

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » czw kwie 09, 2009 21:53

piori pisze:diesel nie jest do tego stworzony,
ostre ruszenie spod świateł to nic , gorzej długie butowanie na autostradzie z butem w podłodze - podkręcony silnik na wysokich obrotach i temperatura rośnie silnik puchnie :crazy:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

arwam

Post autor: arwam » czw kwie 09, 2009 22:49

do tego służą duże silniki a nie małe
jak zwiększasz moc silnika to do wykorzystywania przez krótką chwilę a nie do butowania na trasie
ja mam co prawda 1,9 ale co z tego że nie puchnie jak z tak podkręconym silnikem temperatura po dojściu do 170km/h i zatrzymaniu ; maska do góry a muszla gorąca turbiny aż świeci na czerwono
o kolektorze to nie wspomnę.
wyobraź sobie co się wewnątrz silnika dzieje tym bardziej jeśli nie masz IC
u mnie on całkowicie zakrywa chłodnicę i to z zapasem

[ Dodano: 09 Kwi 2009 22:54 ]
ajurczuk, numery są nie czytelne
i jest to pompa z częściowo sterowanym elektronicznie kątem wtrysku
P.S. masz koło pasowe od tej pompy oraz jej piastę bo ja takiego poszukuję z regulacją na "fasolkach"?



Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » pt kwie 10, 2009 00:31

twardy pisze:gorzej długie butowanie na autostradzie z butem w podłodze - podkręcony silnik na wysokich obrotach i temperatura rośnie silnik puchnie
Autostrad to u mnie nie ma, mody silnika są głównie w celu usprawnienia wyprzedzania, a nie pałowania z V-max. Jeśli temperatura silnika rośnie ponad normę, to tylko od stania w korku. Do szybkiej jazdy to ja mam inny pojazd :grin:



ajurczuk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: czw gru 04, 2008 21:32
Lokalizacja: bielsk podlaski

Post autor: ajurczuk » pt kwie 10, 2009 13:56

0 460 494 413 arwam to numer pompy a co do koła to nie mam


powered by xes...

silolo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt kwie 07, 2009 11:47
Lokalizacja: bieszczady

Post autor: silolo » wt kwie 21, 2009 13:58

Witam
w piątek podkręciłem dawkę na pompie o 90 st. i zwiększyłem ciśnienie doładowania na
1,2 bar dodam że na liczniku jest 313 tyś km ale wracając do sprawy auteczko zbiera się
z dołu o wiele lepiej i na niskich obrotach z rury wydobywa się piękny czarny dymek ( wspomnę że mam eko pompę) ale jak zaczyna tórbawka wytwarzać ciśnienie w granicy 0,4 bara to dymek ustępuję i czuję się różnice...... :grin: jeszcze IC może co nieco pomoże
czekam jeszcze na kierownicę powietrza...... jak to wszystko złoże do kupy to dam znać jak to działa 1Z już mają problemy z dotrzymaniem kroku..... :grin:
Pozdrawiam......



arwam

Post autor: arwam » wt kwie 21, 2009 23:17

piori pisze:Jeśli temperatura silnika rośnie ponad normę, to tylko od stania w korku. Do szybkiej jazdy to ja mam inny pojazd

piori,

ale i tak byś z tyłu został... :bajer: bo nie widziałbyś w którą stronę jechać :helm:



Awatar użytkownika
yokubik22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: czw maja 01, 2008 20:27
Lokalizacja: Pokój/Opole
Kontakt:

Post autor: yokubik22 » czw kwie 23, 2009 17:02

Chopaki pomocy co zrobic!!
Jaki kupic bostpin bo sa 2 rodzje ktory lepszy?mam mk3 1.9TD "aaz"
co mozna z niego wyciagna??mozna o jakies dobre info na priv?


...TAK TO JEST ...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1919616&highlight=#1919616
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=26ec930cb3c00eee][img]http://images46.fotosik.pl/230/26ec930cb3c00eeem.jpg[/img][/url]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw kwie 23, 2009 17:59

yokubik22, czytać chyba umiesz więc zaglądnij do działu diesel na podwieszone tematy jest masa informacji !!!
wątpi by komuś sie chciało tyle pisać kolejny raz specjalnie Tobie na PW



Awatar użytkownika
yokubik22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: czw maja 01, 2008 20:27
Lokalizacja: Pokój/Opole
Kontakt:

Post autor: yokubik22 » czw kwie 23, 2009 20:07

domsylam sie


...TAK TO JEST ...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1919616&highlight=#1919616
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=26ec930cb3c00eee][img]http://images46.fotosik.pl/230/26ec930cb3c00eeem.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
wegi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 17:22
Lokalizacja: Kaliska / Stara Kiszewa (pomorskie)
Kontakt:

Post autor: wegi » wt kwie 28, 2009 16:19

po założeniu PINa od 1,6 i przejechaniu ok.1500 km zauważyłem cieknącą ropę (właściwie mieszankę z olejem - taką jak pod membraną) z tego gumowego odpowietrznika LDA, nie jest to wielka ilość ale pod tym odpowietrznikem jest troche mokro.

Czy mam przekręcic PIN na mniejsze wycięcie, bo jest na max.wycieciu?



lenczek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: wt sty 27, 2009 19:48
Lokalizacja: Giżycko
Kontakt:

Post autor: lenczek » wt kwie 28, 2009 17:16

po założeniu PINa od 1,6 i przejechaniu ok.1500 km zauważyłem cieknącą ropę (właściwie mieszankę z olejem - taką jak pod membraną) z tego gumowego odpowietrznika LDA, nie jest to wielka ilość ale pod tym odpowietrznikem jest troche mokro.
mialem to samo...jak obrocilem PIN mniejszym wcieciem...(czyli oslabilem troche) to jest normalnie...

osobiscie smigam teraz na okolo 50% wciecia.....

podepne sie moze przy okazji i zapytam..

kiedys pisalem, ze dosc dziwnie mi sie turbo zachowuje (K14)...

jak depne to ladnie doladowanie rosnie tak do wartosci ponad 1 bar nawet do 1,3 bara czasami, a potem gwaltownie spada ( slychac tak jakby sie cos dlawilo) i zatrzymuje sie na 0.8 bara... czy ktos wie czego to moze byc wina ??



mrozoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: wt sie 05, 2008 19:00
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: mrozoo » wt kwie 28, 2009 18:40

lipasvw pisze:Panowie wpadłem na pomysł zastosowania elektrozaworu między turbo a LDA w związku z tym że mam krótka skrzynię i jak jadę w trasę o mam duże spalanie bo chcąc jechać ok 100-120 km/h to mam ok 3tys obr/min. Wiec jakbym jechał gdzieś na spokojnie to powietrze miałbym odcięte a jeżeli chciałbym poszaleć to włączył bym zawór i powietrze by poszło :grin: Więc tu moje pytanie czy całkowite odcięcie powietrza do LDA niczemu nie przeszkadza?? :chytry:
niczemu ale bedziesz mial mega mula, nie lepiej delikatniej z pedalem sie obchodzic



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości