Regulacja LDA
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
dokładnie od PN'aLukas-182 pisze:To_mas, 4S to chyba od JPka ??
a zakłdali ją tez w JP i 1V
yyy długo by gadać a tak skrótowo to kupiłem PN na części z bezwypadkową budą i przerzuciłem do niego TD tak ze skrzynie nie ruszałem jako ze 4s jest w stanie IGŁA a moja 4T wymaga np uszczelnienia zostawiłem 4S-pawlo111 pisze:To_mas, ile ci zeszlo z wymontowaniem 4t i zamontowaniem 4s???
Skrzynia z pasata 1.9 TD Pasuje p&p? Nie wiem czy dobrze zrozumiałem. Jakie to oznaczenie skrzyni? jest dłuższa czy krótsza od 4T, a co z przegubami i półosiami?dzidzia24 pisze:Nom trochę dziwne Bodajże 200ps z pompy 9mmzaprzal pisze:ale jakos srednio w niego wierze jesli chodzi o pompe
Za wczasu możnaby wzmocnić podpory wału http://forum.vwgolf.pl/printview.php?t= ... f6bf25870d
No i jak kolega souler pisał,sprzęgło.Tutaj jest gożej bo raczej żadne mocniejsze nie pasują plug & play.Pozostaje albo skrzynia z passata 1.9td+sprzęgło od vr6/G60 albo http://www.sprzegla.com/
[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
adam16v, w paskach sa rozne skrzynie. przede wszystkim to w paskach 1.6 1.9td jest skrzynia typu 02A i maja inne symbole niz 020 (czym to sie rozni od 020 bylo juz nieraz na forum) Ze skrzyn 02A mozna wybrac skrzynki o roznych oznaczeniach, u mnie w garazu lezy akurat taka ktorej przelozenia pokrywaja sie z 4T ale mozna tez zapodac cos dlugiego z TDI - co kto lubi
[ Dodano: Czw Kwi 03, 2008 10:04 pm ]
[ Dodano: Czw Kwi 03, 2008 10:04 pm ]
???Lukas-182 pisze:Jeśli mniejsze niż T3 to normalne, bo mniejszy lag i lepsze przyśpieszenie w porównaniu z T3.
to sie ceni, ale to co napisales w innym temacie, ze "zalezy nam zeby turbo vnt jak najmocniej pompowalo od dolu" to niekoniecznie jest zdrowe dla silnika...adam16v pisze:Dlatego ja osobiście staram się jeździć z wyczuciem i z głową używać mocy.
Ostatnio zmieniony czw kwie 03, 2008 22:05 przez zaprzal, łącznie zmieniany 1 raz.
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
Mniejszy lag i lepsze przyśpieszenie --> W zasadzie to to samo znaczy, i mniejsze turbo tym szybciej pompuje, co za tym idzie lepiej przyspiesza. CO do T3 to takie złe nie jest, ale trzeba pogrzebać przy downpipe i całym wydechu no i konkretnie podlać paliwkiem aby dobre czasy wyciągać, z mniejszym turbo łatwiej...takie moje zdanie. Ale na swoje turob nie narzekam, jest bardzo dobre i super wydajne...zaprzal pisze:Jeśli mniejsze niż T3 to normalne, bo mniejszy lag i lepsze przyśpieszenie w porównaniu z T3.
???
Fakt zdrowe nie, aczkolowiek porządane bo silnik jest bardziej elestycznyzaprzal pisze:"zalezy nam zeby turbo vnt jak najmocniej pompowalo od dolu" to niekoniecznie jest zdrowe dla silnika...
[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]
Prawda to chyba leży po środku. Zależy w czym ma być lepszy. Jak się ścigasz, potrzebujesz silnika do butowania patrz wyższe obroty to bierz większe turbo np T3 i w górę. One sprawdzają się na średnich i wyższych obrotach, mało dławią silnik. Jeśli natomiast chcesz mieć dynamiczne auto, głównie po mieście, czyli częste redukcje i raczej niższe i średnie obroty silnika to bierz małe lub średnie turbo. Małe turbo ma małego laga, fajnie ciągnie od dołu, ale na wyższych obrotach silnik się na nim dusi i jest nieciekawie.Lukas-182 pisze:Mniejszy lag i lepsze przyśpieszenie --> W zasadzie to to samo znaczy, i mniejsze turbo tym szybciej pompuje, co za tym idzie lepiej przyspiesza. CO do T3 to takie złe nie jest, ale trzeba pogrzebać przy downpipe i całym wydechu no i konkretnie podlać paliwkiem aby dobre czasy wyciągać, z mniejszym turbo łatwiej...takie moje zdanie. Ale na swoje turob nie narzekam, jest bardzo dobre i super wydajne...
[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości