Regulacja LDA
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Na pewno nie wejdzie na obroty ponieważ pedałem gazu poprzez regulator obrotów steruje się bezpośrednio dawkę paliwa lda ogranicza ją kiedy nie mamy ciśnienia doładowania tym bardziej im niższe ciśnienie doładowania.
Obyś tylko nie przesadził z dawką paliwa na śrubie regulacyjnej bo wtedy może brakować ruchu pedału gazu tak że pompa nie odetnie paliwa całkowicie co przy wysokich obrotach i ciśnieniu doładowania skutecznie uniemożliwi zejście silnika z obrotów, ponieważ przy wysokich obrotach sprawność jest większa i już nie wielka dawka paliwa wystarczy do ciągłego zwiększania obrotów.
Więc zaczynać od małych dawek a potem jak silnik zacznie wolniej schodzić z obrotów max to ciutkę zmniejszyć dawkę co by w trasie niespodziewanie silnik nam niewyskoczył z ramy bo wtedy
Obyś tylko nie przesadził z dawką paliwa na śrubie regulacyjnej bo wtedy może brakować ruchu pedału gazu tak że pompa nie odetnie paliwa całkowicie co przy wysokich obrotach i ciśnieniu doładowania skutecznie uniemożliwi zejście silnika z obrotów, ponieważ przy wysokich obrotach sprawność jest większa i już nie wielka dawka paliwa wystarczy do ciągłego zwiększania obrotów.
Więc zaczynać od małych dawek a potem jak silnik zacznie wolniej schodzić z obrotów max to ciutkę zmniejszyć dawkę co by w trasie niespodziewanie silnik nam niewyskoczył z ramy bo wtedy
-
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: wt paź 30, 2007 00:54
- Lokalizacja: Sanok Podkarpacie
Siemka jestem tu nowy troche poczytalem i sie skusilem juz duzo wczesniej to czytalem ale dopiero teraz udalo mi sie dostac takiego pina z 1,6
Wymienilem tego pina ustawilem najwiekszym wycieciem do tego bolca co wychodzi jak sie depnie
Teraz spala ropy na plus i tak ma byc bo smiga elegancko
Troche kopcil jak sie depnie i doczytalem sie ze jak sie podkreci turbo to dymienie ustanie
Podjelem sie tego lecz wkrecajac lub wykrecajac srubke regulacyjna nic sie nie dzieje pewnie cos musialo sie tam zaciac cisnienie na drugim biegu przy 50km/h 0,8 bara dochodzi do 1,1 - 1,2 na wiekszym bucie takie dziwne bo skacze na 1,5 ale odrazu spada na 1,1 - 1,2 i tak sie utrzymuje przy pelnym bucie to za niskie nie jest i powinno nie kopic
Czekam na rady i pozdrawim
Aha moje turbo to k14 silnik aaz
Wymienilem tego pina ustawilem najwiekszym wycieciem do tego bolca co wychodzi jak sie depnie
Teraz spala ropy na plus i tak ma byc bo smiga elegancko
Troche kopcil jak sie depnie i doczytalem sie ze jak sie podkreci turbo to dymienie ustanie
Podjelem sie tego lecz wkrecajac lub wykrecajac srubke regulacyjna nic sie nie dzieje pewnie cos musialo sie tam zaciac cisnienie na drugim biegu przy 50km/h 0,8 bara dochodzi do 1,1 - 1,2 na wiekszym bucie takie dziwne bo skacze na 1,5 ale odrazu spada na 1,1 - 1,2 i tak sie utrzymuje przy pelnym bucie to za niskie nie jest i powinno nie kopic
Czekam na rady i pozdrawim
Aha moje turbo to k14 silnik aaz
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
super równo nie musi ale w miare by to było-pawlo111 pisze:czym ze te podkladke spilować? pod tym pinem, musi byc idealnie rowno to spilowane?
tak bo ta podkładka ogranicze bolec jak ma sie daleko wysówać jak ją zmniejszysz to będzie sie wysówać dalej-pawlo111 pisze:I jak spiluje to potem mi sie sama rysa przesunie wyżej?
a na twoim miejscu nie piłowałbym podkładki tylko poszukał innej bo ta sie zawsze moze przydać
[ Dodano: Sob Mar 29, 2008 16:09 ]
Luki_Zdzich, wtryskiwacze sprawdź
kiedy Ci to kopci ?? cały czas na niskich obrotach czy na wysokich ??
Hehe zrobiłem tak samo, a potem poczytałem neta i jak najszybciej wstawiłem tam podkładkę ok 1mm. Przy deptaniu pin obniża się na tyle, że bez podkładki opiera się wcięciem o bolec który wychodzi z pompy. Nie mam pojęcia jaką siłą jest dociskany, ale wolę tego nie sprawdzać .
Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest
-
- Mały gagatek
- Posty: 135
- Rejestracja: śr lut 06, 2008 18:39
- Lokalizacja: Kielce- okolice
- Kontakt:
Witam poczytałem trochę ten temat i mam jedno pytanie: Mój szwagier ma Paska 1,9 td aaz no i ktoś doradził mu aby zaslepić przewod ktory idzie od kolektora do pompy pal.(lda) ponieważ dzieki temu ma mniej spalać...Moje pytanie czy to prawda i czy takie rozwiązanie nie jest w jakiś sposób szkodliwe?
[size=117]Meine white Golf:)[/size][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=181061]Niepozorny Varia(n)t[/url]
[b]Chcę się kto podpiąć do VAGa proszę o kontakt[/b]
[b]Chcę się kto podpiąć do VAGa proszę o kontakt[/b]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 3 gości