Regulacja LDA

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz paź 21, 2007 09:45

a ja bym zaryzykowal stwierdzenie, ze nie wejdzie na obroty ani nie dostanie paliwa


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

arwam

Post autor: arwam » pn paź 22, 2007 22:37

Na pewno nie wejdzie na obroty ponieważ pedałem gazu poprzez regulator obrotów steruje się bezpośrednio dawkę paliwa lda ogranicza ją kiedy nie mamy ciśnienia doładowania tym bardziej im niższe ciśnienie doładowania.
Obyś tylko nie przesadził z dawką paliwa na śrubie regulacyjnej bo wtedy może brakować ruchu pedału gazu tak że pompa nie odetnie paliwa całkowicie co przy wysokich obrotach i ciśnieniu doładowania skutecznie uniemożliwi zejście silnika z obrotów, ponieważ przy wysokich obrotach sprawność jest większa i już nie wielka dawka paliwa wystarczy do ciągłego zwiększania obrotów.
Więc zaczynać od małych dawek a potem jak silnik zacznie wolniej schodzić z obrotów max to ciutkę zmniejszyć dawkę co by w trasie niespodziewanie silnik nam niewyskoczył z ramy bo wtedy :cry:



krakol
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: pt mar 09, 2007 20:45
Lokalizacja: Wrocek

Post autor: krakol » sob lis 03, 2007 00:29

gdyby ktos chcial boost pina to mam jednego na sprzedaz.. sorki ze w tym temacie ale wiem sam ze ciezko takiego pina dostac osobiscie tez dlugo szukalem a na koncu auto sprzedalem



Luki_Zdzich
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: wt paź 30, 2007 00:54
Lokalizacja: Sanok Podkarpacie

Post autor: Luki_Zdzich » sob lis 03, 2007 01:42

Siemka jestem tu nowy troche poczytalem i sie skusilem juz duzo wczesniej to czytalem ale dopiero teraz udalo mi sie dostac takiego pina z 1,6
Wymienilem tego pina ustawilem najwiekszym wycieciem do tego bolca co wychodzi jak sie depnie :grin:
Teraz spala ropy na plus :helm: i tak ma byc bo smiga elegancko :okej:
Troche kopcil jak sie depnie i doczytalem sie ze jak sie podkreci turbo to dymienie ustanie
Podjelem sie tego lecz wkrecajac lub wykrecajac srubke regulacyjna nic sie nie dzieje pewnie cos musialo sie tam zaciac cisnienie na drugim biegu przy 50km/h 0,8 bara dochodzi do 1,1 - 1,2 na wiekszym bucie takie dziwne bo skacze na 1,5 ale odrazu spada na 1,1 - 1,2 i tak sie utrzymuje przy pelnym bucie to za niskie nie jest i powinno nie kopic
Czekam na rady i pozdrawim :bajer:
Aha moje turbo to k14 silnik aaz



Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » sob mar 29, 2008 16:48

czym ze te podkladke spilować? pod tym pinem, musi byc idealnie rowno to spilowane?

I jak spiluje to potem mi sie sama rysa przesunie wyżej?


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob mar 29, 2008 17:07

-pawlo111 pisze:czym ze te podkladke spilować? pod tym pinem, musi byc idealnie rowno to spilowane?
super równo nie musi :P ale w miare by to było :)
-pawlo111 pisze:I jak spiluje to potem mi sie sama rysa przesunie wyżej?
tak bo ta podkładka ogranicze bolec jak ma sie daleko wysówać jak ją zmniejszysz to będzie sie wysówać dalej :D

a na twoim miejscu nie piłowałbym podkładki tylko poszukał innej :) bo ta sie zawsze moze przydać :)

[ Dodano: Sob Mar 29, 2008 16:09 ]
Luki_Zdzich, wtryskiwacze sprawdź
kiedy Ci to kopci ?? cały czas na niskich obrotach czy na wysokich ??



Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » sob mar 29, 2008 18:18

a ta podkladke to mozna sciagnac czy jest na stale ???


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob mar 29, 2008 18:33

-pawlo111, normalnie sie zdejmuje nic jej nie trzyma ...



Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » ndz mar 30, 2008 09:08

a ta podkladke to mozna sciagnac czy jest na stale ???
Ja ją w ogóle wyjąłem, bo jak zmierzyłem na pinie tą jeszcze niezarysowaną odległość to wyszło mi tyle, że z podkładki powinno zostać niecały milimetr i wolałem jej nie psuć - jeżdżę bez niej.



Tomallus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 16:58
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Tomallus » ndz mar 30, 2008 10:45

Hehe zrobiłem tak samo, a potem poczytałem neta i jak najszybciej wstawiłem tam podkładkę ok 1mm. Przy deptaniu pin obniża się na tyle, że bez podkładki opiera się wcięciem o bolec który wychodzi z pompy. Nie mam pojęcia jaką siłą jest dociskany, ale wolę tego nie sprawdzać :helm: .


Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest

Awatar użytkownika
paja
Forum Master
Forum Master
Posty: 1256
Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: paja » ndz mar 30, 2008 12:19

dociskany jest ciśnieniem pompowanym przez turbinę, im wieksze ciśnienie tym wiekszy nacisk, a szkoda byłoby połamać ten bolec :)


Obrazek

lukas313
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: ndz mar 30, 2008 14:39
Lokalizacja: Siem-ce śl.

Post autor: lukas313 » ndz mar 30, 2008 21:07

Witam wszystkich jestem tu nowy ale od dłuższego czasu śledze ten temat.
Nurtuje mnie cały czas jedna sprawa ile można wycisnąć z pompy 1.6td koni jaki jest limit jej możliwości 120,150KM?



Awatar użytkownika
paja
Forum Master
Forum Master
Posty: 1256
Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: paja » ndz mar 30, 2008 23:31

myśle że ok 110 koni to maks co można wycisnąć z tej pompy


Obrazek

VW User
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: śr lut 06, 2008 18:39
Lokalizacja: Kielce- okolice
Kontakt:

Post autor: VW User » pn mar 31, 2008 16:02

Witam poczytałem trochę ten temat i mam jedno pytanie: Mój szwagier ma Paska 1,9 td aaz no i ktoś doradził mu aby zaslepić przewod ktory idzie od kolektora do pompy pal.(lda) ponieważ dzieki temu ma mniej spalać...Moje pytanie czy to prawda i czy takie rozwiązanie nie jest w jakiś sposób szkodliwe?


[size=117]Meine white Golf:)[/size][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=181061]Niepozorny Varia(n)t[/url]
[b]Chcę się kto podpiąć do VAGa proszę o kontakt[/b]

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 3 gości